نتایج بازی های ان بی ای در بیست و نهم ژانویه ۲۰۱۵

نتایج بازی های ان بی ای در بیست و نهم ژانویه 2015

در چهار مسابقه لیگ ان بی ای در بیست و نهم ژانویه ۲۰۱۵، تیم های باکز، پیسرز، گریزلیز و لیکرز، حریفان خود را شکست دادند.

تیم بسکتبال میلواکی باکز با برتری مقابل مجیک در شهر اورلاندو، برای اولین بار در بیش از ۱۰ سال گذشته، یک پیروزی در این شهر به دست آورد. باکز در این مسابقه با نتیجه‌ی ۱۱۵ بر ۱۰۰، میزبان خود را مغلوب کرد تا پس از ۱۷ باخت متوالی مقابل مجیک در اورلاندو، طعم پیروزی را بچشد. برندون نایت از باکز با کسب ۱۶ امتیاز، ۵ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی، به تیمش برای کسب این پیروزی کمک کرد. هفت بازیکن باکز در این دیدار از مرز ۱۰ امتیاز گذشتند. آنها در این دیدار ۲۹ پاس منجر به گل ثبت کردند؛ این پنجمین بازی متوالی بود که باز در آن حداقل ۲۵ پاس منجر به گل به دست می آورد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

ایندیانا پیسرز در بنکرز لایف فیلدهوس میزبان نیویورک نیکس بود که این بازی را با برتری ۱۰۳ بر ۸۲ پایان داد. رادنی استاکی از پیسرز در این دیدار، ۲۲ امتیاز، ۵ ریباند و ۳ پاس منجر به گل به دست آورد. بازیکنان نیکس در کوارتر سوم این مسابقه تنها ۱۲ امتیاز کسب کردند؛ در حالی که پیسرز ۳۵ امتیاز به دست آورد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

ممفیس گریزلیز میزبان دنور ناگتز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۹۹ بر ۶۹، حریف خود را شکست دهد. زک رندولف از ممفیس در این دیدار ۱۵ امتیاز، ۱۷ ریباند و ۲ پاس منجر به گل به دست آورد و به تیمش برای کسب پنجمین برد متوالی کمک کرد. هیچ یک از بازیکنان دنور در این مسابقه بیش از ۱۰ امتیاز به دست نیاورند. آنها در این دیدار ۲۶ اقدام به سه امتیازی داشتند که تنها در ۲ مورد موفق بودند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

در آخرین بازی امروز، تیم چهاردهم کنفرانس غرب، تیم چهارم کنفرانس شرق را به زانو درآورد. لس آنجلس لیکرز در این مسابقه خانگی که دو وقت اضافه داشت، با نتیجه‌ی ۱۲۳ بر ۱۱۸، شیکاگو بولز را شکست داد تا پس از ۹ باخت متوالی، سرانجام یک پیروزی کسب کند. از ۲۲ آپریل ۲۰۱۲، این نخستین بازی لیکرز بود که به وقت اضافه دوم کشیده شد. جردن هیل از لیکرز با کسب ۲۶ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات، تیمش را برای کسب این پیروزی یاری کرد. جیمی باتلر از بولز، ۳۵ امتیاز، ۷ ریباند و ۳ توپ ربایی به ثبت رساند. این بازیکن در این دیدار ۱۸ بار پشت خط پرتاب پنالتی قرار گرفت که حاصل آن ۱۶ امتیاز بود. پاو گاسل نیز در بازگشتش به استیپل سنتر، ۲۰ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۴ بلاک شات به دست آورد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۹ پاسخ

  1. حسین گفت:

    دلمان برای کوبی تنگ شده

  2. مجید گفت:

    آقا احمد دورانت برا آل استار میرسه؟

  3. M.R گفت:

    ادمین نیت رابینسن تو کدوم تیمه الان چون تو nba.com خبری ازش نیست

  4. number1 گفت:

    اقا احمد اندرو باینوم برا کجا بازی میکنه خبری نیست ازش

  5. moein گفت:

    نیت رابینسون تو تیم بوستون سلتیکه

  6. ببین چه میکنه کید با میلواکیه تازه به دوران رسیده یه دستی به سر و رویه تیم کشیدها انگاری از آسمون یه آیه ای نازل شده که تو باید بری میلواکی رو به راه راست هدایت کنی!!!
    لیکرز تلافیه رفتن گسول رو بر سر تیمش در آورد خوب حال تیبودیو رو گرفتنا بیچاره الان چت چته خخخخخ

  7. ممفیس ۲۶ تا پرتاب سه میکنن فقط دو تا دونه ناقابل میره که اونم باید فیلمشو یه ویدیو چک کرد دید پاشون رو خط منطقه نبوده تازه خوبه گرین مارو هم بردوشتن وگرنه هیچ اقدامی به سه زنی نمیکردن فحشی میکردن هر کی پرتاب کرد خخخه
    ایروینگ خودش تکی خمت کرد یازده تا پرتابشو فرتی پرت کرد تو حلقه و حلقه هم چیزی نگفت خوششم اومده بود یه حالی ایروینگ به حلقه داد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *