نتایج تیم های بازیکنان ایرانی لیگ چین در ۳۰ ژانویه ۲۰۱۵

نتایج تیم های بازیکنان ایرانی لیگ چین در 30 ژانویه 2015

مرحله سی و هفتم لیگ بسکتبال چین در ۳۰ ژانویه ۲۰۱۵ برگزار شد. ثبت سه شکست برای تیم های بازیکنان ایرانی، از جمله نتایج امروز بود.

در یکی از مسابقات امروز، ارسلان کاظمی و هم تیمی هایش در چانگکینگ فلایینگ دراگن، میزبان سیچوان بودند که بازی را با نتیجه‌ی ۱۰۸ بر ۱۱۰ به حریف خود واگذار کردند. کاظمی در این دیدار ۳۴ دقیقه و ۱۶ ثانیه برای تیمش بازی کرد و ۲۱ امتیاز، ۲۱ ریباند، ۸ توپ ربایی و ۴ پاس منجر به گل به دست آورد.

جیانگسو تونگشی میهمان جیلین بود که با نتیجه‌ی ۱۰۹ بر ۱۲۴، بازی را به حریف واگذار کرد. تلاش های مهدی کامرانی که منجر به کسب ۳۱ امتیاز، ۱ ریباندف ۱ توپ ربایی و ۲ پاس منجر به گل توسط این بازیکن شد، نتوانست مانع از بیست و هفتمین شکست تونگشی در رقابت های این فصل شود. کامرانی در این مسابقه ۱۱ شوت از ۱۶ اقدام خود را وارد سبد کرد.

سومین شکست پی در پی چینگدائو دابل استار، مقابل لیائونینگ رقم خورد. چینگدائو امروز با نتیجه‌ی ۱۰۴ بر ۱۰۹، مغلوب میهمان خود شد. حامد حدادی در این مسابقه نیز همچون بازی قبل غایب بود.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۶ پاسخ

  1. مجید گفت:

    ارسلان ایول داره

  2. Tony parker گفت:

    چینگدائو بدون حامد یعنی هیچ.٣ بازیه حامد نیس ٣ تاشم باختن

  3. خدا رو شکر یه ایرانی شده ستاره یه تیمی که وقتی نباشه تیم به کل از هم میپاشه خدایی حال میکنه حامدا میگه من نیستم میبازن چه کلاسی میزاره تو تیم حامد خان♥♡

  4. چینیه تا صد سال دیگه هم نمیتونه توپ مهدی رو بلاک کنه…مالش نیستن.

  5. BB گفت:

    اگه میتونست که دیگه چینی نبود.میشد آمریکایی

  6. BB گفت:

    یعنی آدم زمان کامنتارو میبینه مخش سوت میکشه.
    ۸شب ۱۲شب ۲ نصفه شب ۵ صبح !!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *