بازیکنان ذخیره مسابقه All-Star 2015

بازیکنان ذخیره مسابقه All-Star 2015

ان بی ای روز پنجشنبه بازیکنان ذخیره مسابقه All-Star 2015 را معرفی کرد. ال هارفورد، پاول میلسپ و جف تیگ از آتلانتا هاوکس که صدرنشین کنفرانس شرق است، از جمله ۱۴ بازیکنی هستند که توسط مربیان لیگ به عنوان بازیکن ذخیره مسابقه آل استار ۲۰۱۵ انتخاب شده اند. کلی تامپسون از گلدن استیت واریورز برای اولین بار برای این مسابقه انتخاب شده و به هم تیمی اش استفن کری می پیوندد تا صدرنشین کنفرانس غرب، گلدن استیت واریورز، برای اولین بار از سال ۱۹۹۳ که کریس مولین و تیم هاردوی در مسابقه آل استار حاضر بودند، دو نماینده در این مسابقه داشته باشد.
شصت و چهارمین مسابقه آل استار روز یکشنبه، ۱۵ فوریه در سالن مدیسون اسکوئر گاردن برگزار خواهد شد.

بازیکنان ذخیره کنفرانس شرق در مسابقه آل استار 2015

علاوه بر سه بازیکن هاوکس، دوین وید و کریس باش از میامی هیت، جیمی باتلر از شیکاگو بولز و کایری ایروینگ از کلیولند کاوالیرز، دیگر بازیکنان ذخیره شرق خواهند بود. وید برای یازدهمین بار متوالی و باش برای دهمین بار پی در پی در مسابقه آل استار شرکت خواهد کرد. باش با حضور در آل استار امسال، سومین بازیکن تاریخ لیگ (کریم عبدالجبار و کوین گارنت) لقب خواهد گرفت که ۵ بار حضور در مسابقه All Star را با هر کدام ار دو تیمی که در آن عضو بوده تجربه می کند. جیمی باتلر که با میانگین ۳۹٫۵ دقیقه در هر مسابقه، برترین بازیکن لیگ از این نظر است، متوسط امتیاز خود را که در فصل گذشته ۱۳٫۱ امتیاز بود، به ۲۰٫۱ امتیاز ارتقا داده است و برای اولین بار در مسابقه ال استار حاضر می شود. کایری ایروینگ که در بازی ال استار گذشته عنوان MVP را از آن خود کرد، برای سومین بار در ۴ فصل گذشته راهی این مسابقه می شود.
هارفورد، میلسپ و تیگ، پس از جان درو، ادی جانسون و دن رانفیلد در سال ۱۹۸۰، اولین مثلث هاوکس هستند که با هم در یک مسابقه آل استار شرکت می کنند. هارفورد سومین حضور خود در آل استار و اولین حضورش از سال ۲۰۱۱ را تجربه می کند. میلسپ که تنها بازیکن شرق است که میانگین حداقل ۱۷ امتیاز، ۷ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی را به ثبت رسانده است، برای دومین بار پی در پی در مسابقه ستارگان حضور خواهد داشت. تیگ نیز که با میانگین ۱۷ امتیاز و ۷٫۵ پاس منجر به گل، بهترین عملکرد دوران حرفه ای خود را داشته است، در ششمین فصل حضورش در لیگ، برای اولین بار برای شرکت در این مسابقه انتخاب شده است.

بازیکنان ذخیره کنفرانس غرب در مسابقه All star 2015

لامارکوس آلدریج از پورتلند، تیم دانکن از سن آنتونیو، کوین دورنت و راسل وستبروک از اکلاهما سیتی تاندر، جیمز هاردن از هیوستون راکتس و کریس پاول از کلیپرز، دیگر بازیکنان ذخیره کنفرانس غرب در کنار تامپسون خواهند بود. آلدریج که با میانگین ۲۳٫۶ امتیاز، بهترین میانگین امتیاز دوران حرفه ای خود را ثبت کرده است، برای چهارمین بار در این مسابقه شرکت می کند. دانکن با حضور در بازی All-Star 2015، پانزدهمین مسابقه آل استار خود را تجربه می کند و با پیوستن به کوین گارنت و شکیل اونیل، به همراه این دو در رده سوم بازیکنانی قرار می گیرد که بیشترین سابقه انتخاب شدن برای مسابقه آل استار را در کارنامه دارند. کریم عبدالجبار با ۱۹ و کوبی برایانت با ۱۷ بار انتخاب شدن برای مسابقه آل استار، بالاتر از دانکن قرار گرفته اند.
جیمز هاردن که با میانگین ۲۷٫۳ امتیاز، پیشتاز بازیکنان لیگ از این نظر است، پس از پیوستن به راکتس در سال ۲۰۱۲، برای سومین بار متوالی در این مسابقه شرکت می کند. کریس پالو که تنها بازیکن لیگ با میانگین ۱۷ امتیاز، ۹٫۵ پاس منجر به گل، ۴٫۵ ریباند و ۱٫۵ توپ ربایی است، هشتمین تجربه آل استار خود را پشت سر خواهد گذاشت. راسل وستبروک نیز برای چهارمین بار در این بازی حضور خواهد داشت.
آدام سیلور، کمیسیونر NBA، جایگزین بازیکنی که نتواند در مسابقه آل استار شرکت کند را انتخاب خواهد کرد. در صورتی که بازیکن مصدوم جزو بازیکنان استار باشد، سرمربی هر تیم جایگزین او در ترکیب استارتر را مشخص خواهد کرد.

می توانید top 10 بازیکنان ذخیره مسابقه آل استار را از لینک های زیر دانلود کنید:

کنفرانس شرق: کایری ایروینگجف تیگدوین ویدجیمی باتلرپاول میلسپکریس باشال هارفورد

کنفرانس غرب: کریس پاولراسل وستبروککلی تامپسونجیمز هاردنکوین دورنتلامارکوس آلدریجتیم دانکن

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۴ پاسخ

  1. Mohammadreza گفت:

    جای استیو کر بودم جیمزهاردن رو به عنوان استارتر به جای کوبی مصدوم انتخاب میکردم

  2. jwall گفت:

    حیف جای دریک رز ـ هاوارد ـ دیمین لیلارد خالیه

  3. مهدی گفت:

    در کل غرب قوی تره حالا که جرج نیس

  4. Babak گفت:

    ببخشید چرا عکس ها رو سیو نیمکنه
    واقعا جای رز_لیلارد _هاوارد_جرج من عاشق جرجم

  5. almost black گفت:

    جای هاوارد خالیه

  6. numberone گفت:

    واقعا حیف شد دریک رز نیستش این دانکن چی داره برا که برا این مسابقه انتخابش میکنن نمایشی هم بازی نمیکنه تو ال استار قبلی که افتضاح بود میتونستن کازینس که خیلی بهتر بازی میکنه رو وردارن یا رندلف یا هاوارد

  7. مجید گفت:

    ۳ نفر از آتلانتا ! نامردیه.خب دریک رز میومد.

  8. mo curry گفت:

    ادمین چرا هاوارد و دریک رز یا لیلارد تو ال استار نیستن یا کوین لاو

  9. پوریا گفت:

    @numberone
    درسته نمایشی بازی نمی کنه ولی یکی از بهترین PF های تاریخه …

  10. Babak گفت:

    خواهشا لینک بازی All star وقتی بازی کردن برای دانلود بزارید ممنون

  11. almost black گفت:

    در واقع all star نوعی بازی نمایشیه ولی بهتر بود که بازیکنان برتر مثل nba final بهترین عملکرد خود را نشان دهند

  12. چقدر غرب قوی تره
    اوه اوه
    حداقل اسمی که اینطوریه مخصوصا نیمکتشون
    جف تیگ با کریس.پاول
    دورانت و میلسپ
    آلدریج و کازینز با کریس باش و ال هارفورد
    وید و باتلر با هاردن و وستبروک
    خدایی بی انصافیه شرق فقط کایری رو داره رو نیمکت
    اونوقت حسابش رو بکنید هاوارد،نوویتزکی،مونتی الیس،روندو،لیلارد،رودی گی،زک راندولف،تونی پارکر،تای لاوسون و اندره ایگوادالا رو هم میتونستن بذارن نیمکتشون
    اونوقت اینطرف هم جای پاول جرج مصدوم و درون ویلیامز و دمار دروزان و درک رز هم خیلی خالیه
    حد اقل دروزان و رز میتونستن جای باش و تیگ بیان
    دیگه نظر مربیان لیگ بوده
    آمارشون حرف میزنه این فصل
    دو حالت داره. یا باید محبوب باشی یا خیلی خوب باشی

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *