نتایج و هایلایت های بسکتبال NBA در چهارم فوریه ۲۰۱۵

 نتایج و هایلایت های بسکتبال NBA در چهارم فوریه 2015

پیروزی هاوکس و تاندر و شکست رپتورز، بولز و موریکس، از مهمترین نتایج بسکتبال NBA در چهارم فوریه ۲۰۱۵ بود.

در یکی از مسابقات امروز صدرنشین کنفرانس شرق، تیم سوم این کنفرانس را از پیش رو برداشت. آتلانتا هاوکس در این مسابقه خانگی با نتیجه‌ی ۱۰۵ بر ۹۶، واشنگتن ویزاردز را شکست داد. جف تیگ از هاوکس، ۹ شوت از ۱۳ اقدام خود در این مسابقه را وارد سبد کرد و با کسب ۲۶ امتیاز، ۲ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، نقش به سزایی در پیروزی تیمش داشت. جان وال از ویزاردز در این دیدار ۲۴ امتیاز، ۷ ریباند و ۹ پاس منجر به گل به دست آورد. این بازیکن با اسیست هایی که در این مسابقه ثبت کرد، دومین بازیکن تاریخ باشگاه ویزاردز لقب گرفت که در ۵۰ مسابقه یک فصل، از مرز ۵۰۰ پاس منجر به گل گذشته است.

بروکلین نتز با برتری مقابل تورنتو رپتورز در کانادا، دومین پیروزی متوالی خود را ثبت کرد. نتز این بازی را با پیروزی ۱۰۹ بر ۹۳ به پایان رساند. جرت جک با کسب ۲۴ امتیاز، ۴ ریباند و ۶ پاس منجر به گل، به پیروزی نتز در این مسابقه کمک کرد. درن ویلیامز که دومین مسابقه خود پس از رهایی از بند مصدومیت را برای نتز انجام میداد، در این دیدار ۱۱ امتیاز، ۳ ریباند و ۶ پاس منجر به گل به دست آورد. لو ویلیامز از رپتورز شب خوبی از لحاظ شوت زنی نداشت و تنها ۱ شوت از ۱۱ اقدام خود را وارد سبد کرد.

کسب ۲۷ امتیاز توسط جیمز هاردن به هیوستون راکتس کمک کرد تا با نتیجه‌ی ۱۰۱ بر ۹۰، میهمان خود شیکاگو بولز را مغلوب کند. هاردن در این دیدار ۳ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات نیز به دست آورد و راکتس اولین بازی خود پس از اعلام خبر عمل جراحی دوایت هاوارد را با پیروزی پشت سر گذاشت. بازیکنان بولز در این مسابقه تنها ۳۴٫۸ درصد از شوت های خود را وارد حلقه کردند.

اکلاهما سیتی تاندر در شبی که راسل وستبروک بیشترین امتیاز دوران بازی خود در لیگ را تکرار کرد، نیو اورلینز پلیکانز را شکست داد. تاندر در این بازی خارج از خانه با نتیجه‌ی ۱۰۲ بر ۹۱، پلیکانز را مغلوب کرد. وستبروک در غیاب کوین دورنت، ۴۵ امتیاز، ۶ ریباند و ۶ پاس منجر به گل به دست آورد. این بازیکن با کسب ۱۹ امتیاز در کوارتر نخست، بیشترین امتیاز دوران بازی خود در یک کوارتر را به ثبت رساند. دورنت برای چهارمین بار در پنج بازی گذشته غایب بود.

گلدن استیت واریورز در شب طلایی استف کری، میهمان خود دالاس موریکس را شکست داد. کری با کسب ۵۱ امتیاز در این دیدار، واریورز را برای کسب برتری ۱۲۸ بر ۱۱۴ مقابل حریف رهبری کرد. این بازیکن در این مسابقه ۱۶ شوت از ۲۶ اقدام (۱۰ شوت از ۱۶ اقدام سه امتیازی) خود را وارد سبد کرد تا بیشترین امتیاز خود در رقابت های این فصل را ثبت کند. واریورز در حالی این بازی را با پیروزی به پایان رساند که در لحظاتی از مسابقه ۲۲ امتیاز از حریف عقب بود. کری در این دیدار ۴ ریباند و ۴ پاس منجر به گل نیز ثبت کرد. چارت شوت های این بازیکن را در زیر می بینید.

چارت شوت های استفن کری

نتایج و هایلایت های بسکتبال NBA در چهارم فوریه ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
ایندیانا پیسرز ۱۱۴ ۱۰۹ دیترویت پیستونز دانلود
آتلانتا هاوکس ۱۰۵ ۹۶ واشنگتن ویزاردز دانلود
بوستون سلتیکس ۱۰۴ ۱۰۰ دنور ناگتز دانلود
تورنتو رپتورز ۹۳ ۱۰۹ بروکلین نتز دانلود
هیوستون راکتس ۱۰۱ ۹۰ شیکاگو بولز دانلود
میلواکی باکز ۱۱۳ ۱۰۵ لس آنجلس لیکرز دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۱۰۲ ۱۰۱ میامی هیت دانلود
نیو اورلینز پلیکانز ۹۱ ۱۰۲ اکلاهما سیتی تاندر دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۱۱۰ ۱۰۳ اورلاندو مجیک دانلود
یوتا جاز ۹۰ ۱۰۰ ممفیس گریزلیز دانلود
گلدن استیت واریورز ۱۲۸ ۱۱۴ دالاس موریکس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۶ پاسخ

  1. M-N گفت:

    باز هم اوکلاهاما با درخشش راسل وستبروک پیروز شد واقعا بازیکن خوبیه

  2. M-N گفت:

    آقا احمدنمیتونید حرکات برتر راسل وستبروک رو برای دانلود بذارید لطفا جواب بدید

  3. Matin james گفت:

    احمد آقا کیلولند کی بازی داره با کجا؟فرداس؟

  4. علیرضا گفت:

    فک نکنم کوبی بعد از برگشتش تو تیم لیکرز باقی بمونه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *