نتایج بازی های ان بی ای در بیست و دوم فوریه ۲۰۱۶

نتایج بازی های ان بی ای در بیست و دوم فوریه 2016

شکست کلیولند و پیروزی میامی، تورنتو و گلدن استیت، از جمله نتایج بازی های ان بی ای در بیست و دوم فوریه ۲۰۱۵ بود.

تیم بسکتبال دیترویت پیستونز با برتری مقابل کلیولند کولیرز، به پنج شکست متوالی خود خاتمه داد. دیترویت امروز میهمان کلیولند بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۸۸ بر ۹۶ حریف خود را مغلوب کند. این دومین پیروزی دیترویت مقابل کلیولند در این فصل از رقابت ها بود. هر ۶ بازیکنی که در این مسابقه برای دیترویت امتیاز کسب کردند، امتیازات خود را دورقمی کردند. رجی جکسون در این بازی ۲۳ امتیاز، ۳ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. لبران جیمز از کلیولند در این دیدار تنها ۵ شوت از ۱۸ اقدام خود را وارد سبد کرد و کار خود را با ۱۲ امتیاز، ۸ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به اتمام رساند.

میامی هیت با جبران عقب افتادگی ۱۴ امتیاز، ایندیانا پیسرز را از پیش رو برداشت و سومین پیروزی متوالی خود را ثبت کرد. میامی امروز میزبان ایندیانا بود و در وقت اضافه اول با حساب ۱۰۱ بر ۹۳ حریف خود را شکست داد. گران دراگیچ از میامی در این بازی ۲۴ امتیاز، ۸ ریباند و ۵ پاس منجر به گل به دست آورد. حسن وایت‌ساید نیز ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۶ بلاک شات کسب کرد. این بازیکن که ۹۵امین بازی خود برای هیت را انجام می داد، در این دیدار ۱۰۰۰امین ریباند خود با پیراهن این تیم را ثبت کرد. او سریعتر از بازیکنانی چون آلونزو مورنینگ و کوین ویلیس به رکورد ۱۰۰۰ ریباند با پیراهن هیت دست یافت. مانتی الیس از ایندیانا در ۰٫۸ ثانیه مانده به پایان کوارتر چهارم این مسابقه و در حالی که تیمش با نتیجه‌ی ۸۷ بر ۸۸ عقب بود، فرصت داشت تا با وارد سبد کردن دو پرتاب پنالتی خود، نتیجه را به نفع تیمش تغییر دهد، اما تنها یکی از ۲ پرتاب خود را به ثمر رساند تا بازی به وقت اضافه کشیده شود.

تریپل دابل کایل لوری به تورنتو رپتورز کمک کرد نیویورک نیکس را از پیش رو بردارد. نیویورک امروز در حضور ۱۹۸۱۲ تماشاچی حاضر در مدیسن اسکوئر گاردن پذیرای تورنتو بود که بازی را با نتیجه‌ی ۹۵ بر ۱۲۲ به حریف واگذار کرد. لوری در این دیدار ۲۲ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۱۱ پاس منجر به گل برای تورنتو کسب کرد و اولین تریپل دابل فصل خود را ثبت کرد. دمار دروزن از رپتورز در این دیدار ۲۳۳امین پیروزی خود با پیراهن رپتورز را ثبت کرد و با پشت سر گذاشتن کریس باش و موریس پترسن، رکورددار بیشترین پیروزی تاریخ این تیم لقب گرفت.

گلدن استیت واریورز با غلبه بر آتلانتا هاوکس، پنجاهمین پیروزی فصل خود را ثبت کرد تا سریعتر از هر تیم دیگری در تاریخ NBA، به این تعداد پیروزی دست یابد. گلدن استیت که امروز میهمان آتلانتا بود با نتیجه‌ی ۱۰۲ بر ۹۲ حریف خود را از پیش رو برداشت. استفن کری در این مسابقه ۳۶ امتیاز، ۶ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. شیکاگو بولز در فصل ۱۹۹۵-۹۶ در ۵۶امین بازی فصل، به رکورد ۵۰ پیروزی دست یافت، حال اینکه گلدن استیت پنجاهمین برد خود را در ۵۵ امین بازی فصل ثبت کرده است. بازیکنان گلدن استیت با ثبت ۳۰ پاس منجر به گل در این مسابقه، بیست و نهمین بازی ۳۰ اسیسته خود در رقابت های این فصل را ثبت کردند که رکوردی در تاریخ این باشگاه محسوب می شود.

نتایج بازی های ان بی ای در بیست و دوم فوریه ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
کلیولند کولیرز ۸۸ ۹۶ دیترویت پیستونز دانلود
میامی هیت ۱۰۱ ۹۳ ایندیانا پیسرز دانلود
نیویورک نیکس ۹۵ ۱۲۲ تورنتو رپتورز دانلود
آتلانتا هاوکس ۹۲ ۱۰۲ گلدن استیت واریورز دانلود
میلواکی باکز ۱۰۸ ۱۰۱ لس آنجلس لیکرز دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۱۲۴ ۱۲۲ بوستون سلتیکس دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۱۲۴ ۸۴ فینیکس سانز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۶ پاسخ

  1. sina777 گفت:

    من نمیدونم چرا انقدر راحت به دیترویت میبازیم

  2. kiiiiiiiiing گفت:

    فکر میکنم علت اصلیش نداشتن استراحت بعد از بازی سنگین در اکلاهاما باشه

  3. mohamad ho3in گفت:

    ایول گلدن یه برد خوبه دیگه.

  4. My Dubs گفت:

    مارکوس ثورنتون و مانیایونیس که به دیترویت ترید شدن تست سلامت بدنی رو رد شدن برگشت زده شدن به راکتس. تالیور هم بازیکن نیکمتشون بین ۲ تا ۴ هفته غایبه. دیشبم مثل اینکه استنلی جانسون مصدوم شده. دیترویت باید با ۸ تا بازیکن که سه تاشونم کیفیت پایینی دارن چندین بازی رو ختم به خیر برسونه. فکر نکنم دیترویت صعود کنه با این وضعیت

  5. ehsan گفت:

    به بقیه بازیا کاری ندارم،فقط و فقط Let’s Go Heat
    بایز عقب افتاده رو بردیم،گوران تازه به خودش اومده و خیلی آماده نشون میده
    حالا نوبت گلدن استیته تا طعم شکست رو در آمریکن ایرلاینز آرنا بکشه
    با این برد رفتی م سوم،باید به بردهامون ادامه بدیم،بازیای سختی در راهه

  6. علیرضا گفت:

    سینا ۷ جک های من در مورد جیمز مثل اینکه داره به حقیقت تبدیل میشه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *