نتایج تیم های بازیکنان ایرانی لیگ چین در ۱۲ فوریه ۲۰۱۴

نتایج تیم های بازیکنان ایرانی لیگ چین در 12 فوریه 2014

مسابقات بسکتبال لیگ چین در ۱۲ فوریه ۲۰۱۴، با پیروزی تیم حامد حدادی و شکست صمد نیکخواه بهرامی و هم تیمی هایش همراه بود.
در یکی از مسابقات امروز سیچوان میزبان تیم رده چهارمی جینیو بود و موفق شد با نتیجه ۱۱۷ بر ۱۰۲، این تیم را شکست دهد. حامد حدادی در این دیدار ۳۲ دقیقه و ۴۴ ثانیه در زمین حضور داشت و توانست ۲۲ امتیاز، ۹ ریباند، ۱ توپ ربایی و ۱ پاس منجر به گل به دست آورد. سیچوان هم اکنون با ۱۴ برد و ۱۸ باخت در رده دوازدهم جدول قرار دارد.
هفدهمین شکست صمد نیکخواه بهرامی و فوجیان در این فصل از رقابت ها، مقابل تیم تیان جین رقم خورد. فوجیان امروز میهمان این تیم بود که در پایان بازی با نتیجه ۱۰۳ بر ۱۱۰ مغلوب حریف شد. نیکخواه در این دیدار ۴۳ دقیقه و ۱۴ ثانیه برای فوجیان بازی کرد و ۱۷ امتیاز، ۸ ریباند و ۶ پاس منجر به گل به دست آورد. صمد در این مسابقه ۵۰ درصد از شوت های دو امتیازی و ۳۳ درصد از شوت های سه امتیازی خود را وارد سبد کرد. فوجیان با ۱۵ برد و ۱۷ باخت در رده دهم جدول قرار گرفته است.
مسابقات بسکتبال لیگ چین در روز ۱۴ فوریه پیگیری خواهد شد. فوجیان در این روز میهمان جینیو پکن خواهد بود و سیچوان نیز میزبانی گوانگ دون را به عهده خواهد داشت.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *