نتایج تیم های بازیکنان ایرانی لیگ بسکتبال چین در ۲۷ دسامبر ۲۰۱۳

نتایج تیم های بازیکنان ایرانی لیگ بسکتبال چین در 27 دسامبر 2013

مسابقات لیگ بسکتبال چین در ۲۷ دسامبر ۲۰۱۳، با شکست تیم های بازیکنان ایرانی پیگیری شد.
در یکی از مسابقات امروز فوجیان با وجود بازی خوب صمد نیکخواه بهرامی، با نتیجه ۱۱۳ بر ۹۵ مغلوب میهمان خود، شانگهای شارکس شد تا با برابر شدن تعداد پیروزی ها و شکست هایش در عدد ۹، در جایگاه نهم جدول رده بندی لیگ بسکتبال چین قرار گیرد. صمد نیکخواه بهرامی در این مسابقه ۴۶ دقیقه برای فوجیان بازی کرد و با کسب ۳۱ امتیاز، ۶ پاس منجر به گل و ۳ ریباند، عملکرد خوبی در این بازی داشت و امتیاز آورترین بازیکن تیمش بود.
سیچوان بلو والز در مسابقه ای که دو وقت اضافه دشت، با نتیجه ۱۳۵ بر ۱۳۷، مقابل دون گوان تن به شکست داد. حامد حدادی در ۲۱ دقیقه ای که در میدان حضور داشت توانست ۹ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۳ توپ ربایی و ۱ پاس منجر به گل به دست آورد. اما با انجام ۶ خطا، در کوارتر سوم مجبور به ترک زمین شد. تیم حامد حدادی هم اکنون با ۵ برد و ۱۳ باخت در رده پانزدهم لیگ چین قرار دارد.
فوجیان در بازی بعدی خود، روز ۲۹ دسامبر میزبان شین جیان گوان خو خواهد بود که هم اکنون در رده دوم جدول قرار دارد. سیچوان نیز در همین روز، باید پذیرای شانگهای دانگ فنگ باشد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *