نتایج بازی های NBA در ۲۶ دسامبر ۲۰۱۳

نتایج بازی های NBA در 26 دسامبر 2013

لیگ بسکتبال NBA در ۲۶ دسامبر ۲۰۱۳ با انجام ۴ دیدار پیگیری شد و با پیروزی تیم های آتلانتا، هیوستون، سن آنتونیو و پورتلند، همراه بود.
در اولین مسابقه امروز، آتلانتا هاوکس با درخشش جف تیگ، با نتیجه ۱۲۷ بر ۱۲۵، کلیولند کاوالیرز را از پیش رو برداشت. جف تیگ در این مسابقه که دو وقت اضافه داشت ۳۴ امتیاز، ۱۴ پاس منجر به گل، ۳ ریباند و ۳ توپ ربایی، به دست آورد. در ثانیه های پایانی وقت اضافه اول و در حالی که هاوکس با نتیجه ۱۰۵ بر ۱۰۸ از حریف عقب بود، پرتاب ۳ امتیازی تیگ، بازی را به وقت اضافه دوم کشاند. شوت برتری هاوکس در این بازی نیز توسط همین بازیکن و همزمان با تمام شدن زمان بازی وارد سبد شد. کسب ۴۰ امتیاز توسط کایری ایروینگ نیز نتوانست مانع از هجدهمین شکست فصل کاوالیرز شود. (دانلود هایلایت مسابقهلینک کمکی)
هیوستون راکتس در تویوتا سنتر، میزبان ممفیس گریزلیز بود که توانست با نتیجه ۱۰۰ بر ۹۲، حریف را شکست دهد. جیمز هاردن از هیوستون در این دیدار ۲۷ امتیاز، ۶ ریباند و ۵ پاس منجر به گل به دست آورد. اما نکته جالب در مورد امتیازات هاردن، این بود که ۲۲ امتیاز از ۲۷ امتیاز به دست آمده توسط این بازیکن، از پرتاب پنالتی به دست آمد. (دانلود هایلایت مسابقهلینک کمکی)
دالاس ماریکس در خانه با نتیجه ۱۰۷ بر ۱۱۶ مغلوب سن آنتونیو اسپرز شد. تیم دانکن از اسپرز با ۲۱ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات، از بازیکنان تاثیر‌گذار تیمش در این میدان بود. (دانلود هایلایت مسابقهلینک کمکی)
در آخرین بازی امروز پورتلند تریل بلیزرس در وقت اضافه، با نتیجه ۱۱۶ بر ۱۱۲، لس آنجلس کلیپرز را شکست داد. ۶ بازیکن پورتلند در این دیدار امتیازات خود را دو رقمی کردند، اما لامارکوس آلدریج با ۳۲ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۴ پاس منجر به گل، نقش پر‌رنگ تری در این برد داشت. بلیک گریفین و کریس پاول نیز به ترتیب ۳۵ و ۳۴ امتیاز برای کلیپرز کسب کردند. (دانلود هایلایت مسابقهلینک کمکی)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *