نتایج بازی های ان‌بی‌ای در پنجم نوامبر ۲۰۱۵

نتایج بازی های ان‌بی‌ای در پنجم نوامبر 2015

شکست اکلاهما سیتی و دالاس و پیروزی پرتلند، از مهمترین نتایج بازی های ان‌بی‌ای در پنجم نوامبر ۲۰۱۵ بود.

بازی خوب درک رز به شیکاگو بولز کمک کرد تا چهارمین پیروزی خود در مسابقات این فصل را ثبت کند. شیکاگو امروز میزبان اکلاهما سیتی تاندر بود و توانست این بازی را با برتری ۱۰۴ بر ۹۸ پایان دهد. اکلاهما سیتی تاندر در ۵ دقیقه مانده به پایان این بازی نتیجه را مساوی کرد اما عملکرد خوبی رز که ۱۰ امتیاز از مجموع امتیازات خود را در ۴ دقیقه پایانی کسب کرد، نقش کلیدی در پیروزی شیکاگو داشت. درک رز در این دیدار ۱۲ شوت از ۲۵ اقدام خود را وارد سبد کرد و کسب ۲۹ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تیمش بود. رز ۵ ریباند و ۷ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. برای اکلاهما سیتی نیز کوین دورنت ۳۳ امتیاز، ۶ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات ثبت کرد.

دالاس موریکس در امریکن ایرلاینز سنتر با نتیجه‌ی ۹۴ بر ۱۰۸ مغلوب میهمان خود شارلوت هورنتز شد. این نخستین پیروزی شارلوت مقابل دالاس در خانه این تیم، پس از ۱۱ شکست در بازی های گذشته بود. ال جفرسن با ۳۱ امتیاز، ۹ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات، از بازیکنان شاخص شارلوت در این مسابقه بود. چندلر پارسونز از دالاس که ماه می روی زانوی خود عمل جراحی انجام داده است، در این بازی همچون چند بازی گذشته دقایق محدودی برای تیمش بازی کرد.

پرتلند تریل بلیزرس با برتری مقابل ممفیس گریزلیز، چهارمین پیروزی خود را کسب کرد. پرتلند در این بازی خانگی با نتیجه‌ی ۱۱۵ بر ۹۶ ممفیس را شکست داد. دیمین لیلارد با کسب ۲۷ امتیاز، یکی از شش بازیکن پرتلند بود که امتیازات خود در این بازی را دورقمی کرد. این بازیکن ۱ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات نیز ثبت کرد. سی‌جی مک‌کالوم با ۲۰ امتیاز، ۴ ریباند و ۵ پاس منجر به گل، دیگر بازیکن شاخص پرتلند بود.

نتایج بازی های ان‌بی‌ای در پنجم نوامبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شیکاگو بولز ۱۰۴ ۹۸ اکلاهما سیتی تاندر دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۸۴ ۹۶ میامی هیت دانلود
دالاس موریکس ۹۴ ۱۰۸ شارلوت هورنتز دانلود
دنور ناگتز ۸۴ ۹۶ یوتا جاز دانلود
پرتلند تریل بلیزرس ۱۱۵ ۹۶ ممفیس گریزلیز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. DRose گفت:

    همین طور با قدرت ادامه بده رز

  2. M-N.Oklahoma.cit .thunder گفت:

    آخه این چه وضعیه الان اوکلاهما سه بازی پشت سر هم بیرون از خانه بازی کرده NBAچطور برنامه ریزی شده؟

  3. parsa dadgar گفت:

    سلام اگه یه لطفی بکنید .و بازی های کامل رو بذارید که نخوایم بریم تو انجمن عالیه ……….ولطفا هایلایت ها رو hdبذارید حداقل بعد یه هفته ….میتونید از منبع wapmon.comویدو های با کیفیت تر و مهم تر رو بذارید .ممنون میشم اگر پاسخ دهید!!

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *