نتایج بازی های ان‌بی‌ای در یازدهم فوریه ۲۰۱۶

نتایج بازی های ان‌بی‌ای در یازدهم فوریه 2016

در دو بازی لیگ ان‌بی‌ای در یازدهم فوریه ۲۰۱۶، تیم های میلواکی و اکلاهما سیتی حریفان خود را شکست دادند.

در یکی از مسابقات امروز میلواکی باکز میزبان واشنگتن ویزاردز بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۹۹ بر ۹۲ حریف خود را مغلوب کند. کریس میدلتون از میلواکی ۱۴ امتیاز از مجموع ۲۷ امتیاز خود در این دیدار را در کوارتر چهارم کسب کرد و تیمش را برای ثبت بیست و دومین پیروزی فصل یاری کرد. جان وال از واشنگتن در این دیدار ۱۵ امتیاز، ۴ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد و برای سی امین بار در این فصل از رقابت ها دابل دابل کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

اکلاهما سیتی تاندر با برتری مقابل نیو اورلینز پلیکانز، چهلمین پیروزی خود در رقابت ها این فصل را به دست آورد. تاندر در این دیدار خانگی با حساب ۱۲۱ بر ۹۵ حریف خود را پشت سر گذاشت. راسل وستبروک با کسب ۲۳ امتیاز، ۹ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل، به یک ریباند دیگر برای تریپل دابل نیاز داشت. پیش از آغاز این مسابقه، حاضران به احترام همسر تازه درگذشته‌ی مانتی ویلیامز، کمک مربی فعلی تاندر و سرمربی سابق پلیکانز، یک دقیقه سکوت کردند. همسر ویلیامز در تصادف اتومبیل درگذشت. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. علیرضا گفت:

    سلام احمد آقا خواستم بگم با عکسهایی که میزارید نتایج ال استار کاملا معلومه خواستم بگم از کجا برای دانلود وارد سایت بشم که نتایج رو نشه از قبل تشخیص داد؟

  2. M_N Oklahoma.city.thunder گفت:

    ,واقعا وستبروک قویترین دانک های nbaرو میزنه .ممنون عکس قشنگیه

  3. رضا گفت:

    ادمین جان بازی ال استارو کامل واسه دانلود میزاری؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *