دیترویت پیستونز پیراهن شماره ۱ چانسی بیلاپس را بازنشسته کرد

دیترویت پیستونز پیراهن شماره 1 چانسی بیلاپس را بازنشسته کرد

چانسی بیلاپس لحظاتی قبل از آنکه پیراهنش در سالن “پالاس آو ابرن هیلز” به اهتزاز در آید، برای تماشاچیان حاضر در سالن، درباره‌ی شبی که دیترویت پیستونز با برتری مقابل لس آنجلس لیکرز در بازی پنجم فینال ۲۰۰۴ قهرمان شد، صحبت کرد.
بیلاپس گفت: “ما یه انگیزه داشتیم. ما می خواستیم اینجا در خانه قهرمان بشیم.”
بیلاپس که در فینال سال ۲۰۰۴ عنوان بارارزشترین بازیکن را کسب کرد، در بین دو نیمه بازی دیشب برابر دنور ناگتز، شاهد بازنشسته شدن پیراهن شماره ۱اش توسط پیستونز بود.
او دومین بازیکن از تیم سال ۲۰۰۴ پیستونز بود که امسال توسط دیترویت مورد قدردانی قرار گرفت. پیستونز ماه گذشته در مراسمی مشابه و در شبی که این تیم گلدن استیت واریورز را شکست داد، پیراهن بن والاس را بازنشسته کرد.
برخی از صندلی های طبقه بالای سالن در بازی دیشب خالی بود اما بیلاپس می خواست مراسم بزرگداشتش در بازی برابر دنور ناگتز انجام شود. بیلاپس در دنور به دنیا آمده است و در طول دوران حرفه ایش، در دو بازه برای این تیم بازی کرده است.
بیلاپس پیش از بازی در این مورد گفت: “این موضوع برنامه ریزی شده بود، چراکه بسیاری از کسانی که به موفقیت من به عنوان یه بازیکن و یه انسان کمک کردن، در زادگاه من، دنور هستن. می تونستم تاریخ دیگه ای رو برای این مراسم انتخاب کنم. بدیهیه که این تاریخ نظرم رو جلب کرد.”
بیلاپس کمی هم از اینکه نتوانسته موفقیت های بیشتری با پیستونز کسب کند، متاسف بود. او فکر می کند آنها می توانستند قهرمانی های بیشتری کسب کنند.
او گفت: “من نظرم روی دو یا شاید سه قهرمانی هست. ما در این حد خوب بودیم.”
بن والاس، ریچارد همیلتن، رشید والاس و تیشان پرینس نیز در این مراسم حضور داشتند. آیزیاه تامس، اسطوره پیستونز نیز در این مراسم در سالن حضور داشت.
ویدئوی کوتاهی از مراسم دیشب را در زیر تماشا کنید. (دانلود)

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. My Dubs گفت:

    congratulations Mr Big Shot

  2. Mahdi6 گفت:

    اقا یه سوال: شماره چانسی بیلاپس که ۱ بود بازنشسته شد. اونوقت چرا رجی جکسون شماره ۱ میپوشه؟

    • زمانی که پیستونز اعلام کرد این دو تا شماره رو بازنشسته می کنه، فصل شروع شده بود و تغییر شماره در زمانی که فصل شروع شده، مگر در موارد خاص امکان پذیر نیست.
      وقتی شماره ای بازنشسته میشه، بازیکنای دیگه می تونن با اجازه بازیکنی که شماره اش بازنشسته شده، اون شماره رو بپوشن.
      رجی جکسون و استنلی جانسون اوایل فصل اعلام کردن در صورتی که چانسی بیلاپس و بن والاس نخوان، شماره های ۱ و ۳ رو نمی پوشن. احتمال داره جکسون و جانسون بعد از پایان فصل شماره هاشون رو عوض کنن.

  3. Mahdi6 گفت:

    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *