نتایج بازی های ان بی ای در دهم دسامبر ۲۰۱۵

نتایج بازی های ان بی ای در دهم دسامبر 2015

بازی های ان بی ای در دهم دسامبر ۲۰۱۵ با پیروزی تیم های بروکلین، شیکاگو، اکلاهما سیتی و ساکرامنتو کینگز همراه بود.

در یکی از مسابقات پنجشنبه شب بروکلین نتز در بارکلیز سنتر پذیرای فیلادلفیا سونی سیکسرز بود که این بازی را با برتری ۱۰۰ بر ۹۱ پایان داد. آندریا بارنیانی از نتز با کسب ۲۳ امتیاز در این دیدار، بیشترین امتیاز خود در رقابت های این فصل را کسب کرد. این بازیکن ۶ ریباند و ۱ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. برای فیلادلفیا نیز جلیل اوکفور ۲۲ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به دست آورد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

شیکاگو بولز با برتری مقابل لس آنجلس کلیپرز، به سه شکست متوالی خود خاتمه داد. بولز در این دیدار خانگی با نتیجه‌ی ۸۳ بر ۸۰ حریف خود را مغلوب کرد. پاول گاسل با کسب ۲۴ امتیاز، ۶ ریباند، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات، نقش کلیدی در پیروزی تیمش در این مسابقه داشت. شوت سه امتیازی کریس پاول در ۰٫۹ ثانیه مانده به پایان کوارتر چهارم این مسابقه می توانست نتیجه را به تساوی بکشاند اما این شوت پس از برخورد به حلقه وارد سبد نشد. بلیک گریفین از کلیپرز در کوارتر سوم این مسابقه به دلیل انجام خطای فلگرنت نوع ۲ روی تاج گیبسون، از بازی اخراج شد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

تریپل دابل کوین دورنت به اکلاهما سیتی تاندر کمک کرد تا آتلانتا هاوکس را از پیش رو بردارد. اکلاهما در این بازی خانگی با نتیجه‌ی ۱۰۷ بر ۹۴ آتلانتا را شکست داد. دورنت با کسب ۲۵ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل در این دیدار، هفتمین تریپل دابل دوران حرفه ای خود را ثبت کرد. این بازیکن یک توپ ربایی نیز به دست آورد. راسل وستبروک نیز ۲۳ امتیاز، ۶ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی ثبت کرد. این دومین بار بود که دورنت و وستبروک در یک مسابقه، هر کدام حداقل ۱۰ پاس منجر به گل ثبت می کردند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

در آخرین مسابقه امروز ساکرامنتو کینگز در خانه با نتیجه‌ی ۹۹ بر ۹۷ نیویورک نیکس را شکست داد. دیمارکوس کازینس از ساکرامنتو در این دیدار ۲۷ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. راژان راندو نیز ۱۶ امتیاز، ۹ ریباند، ۱۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی کسب کرد. کارملو انتونی در ثانیه های پایانی بازی فرصت داشت تا با شوت سه امتیازی خود نتیجه را به نفع تیمش تغییر دهد اما نتوانست شوت خود را وارد سبد کند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. king KOBE24 گفت:

    مرسی اکلاهما سیتی.راسل و دورنت ترکوندن

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *