لیگ بسکتبال چین در یازدهم دسامبر ۲۰۱۵

لیگ بسکتبال چین در یازدهم دسامبر 2015

مرحله‌ی شنزدهم لیگ بسکتبال چین در یازدهم دسامبر ۲۰۱۵ انجام شد.

کسب ۲۲ امتیاز توسط صمد نیکخواه بهرامی به ژیجیانگ چوژو برای ثبت دهمین پیروزی فصل کمک کرد. ژیجیانگ امروز میزبان شنزن بود که این بازی را با برتری ۱۲۳ بر ۱۰۶ پایان داد. بهرامی در این مسابقه ۱۲ ریباند، ۳ توپ ربایی و ۷ پاس منجر به گل نیز به دست آورد تا یکی از بازی های خوب خود در این فصل از رقابت ها را به نمایش بگذارد. او در این مسابقه ۷ شوت از ۱۲ اقدام خود را وارد سبد کرد.

سیچوان بلو والز میهمان شانگهای شارکز بود که این بازی را با برتری ۹۹ بر ۸۹ پایان داد. حامد حدادی با کسب ۱۹ امتیاز، ۱۶ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۳ بلاک شات، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. مایک هلز، هم تیمی حدادی، ۴۵ امتیاز، ۲۳ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد.

بیکنگ فلای دراگن میهمان بیجینگ شوگنگ بود که بازی را با نتیجه‌ی ۱۰۲ بر ۱۰۷ به حریف خود واگذار کرد. مهدی کامرانی با کسب ۳۲ امتیاز، دومین بازیکن امتیازآور تیمش در این مسابقه بود. کامرانی ۶ ریباند، ۱ توپ ربایی و ۵ پاس منجر به گل نیز ثبت کرد.

لیگ بسکتبال چین در روز ۱۳ دسامبر پیگیری خواهد شد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. saeed گفت:

    به نظر میاد که این سه بازیکن خوب توی تیم های خودشون جا افتادن.
    آقا احمد اگه میشه یه توضیحی درمورد پلی آف لیگ چین و نحوه ی برگزاری اون بدین یعنی مثل nba شرق و غرب دارن یا این که مثل لیگ ایران هستش

    • در پایان فصل عادی ۸ تیم برتر به پلی آف صعود می کنند. در مرحله پلی آف تیم اول فصل عادی با تیم هشتم، تیم دوم با تیم هفتم و … رقابت می کنند.
      بازی های پلی آف به صورت ۳ از ۵ و بازی فینال ۴ از ۷ هست.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *