لیگ بسکتبال چین در دوم دسامبر ۲۰۱۵

لیگ بسکتبال چین در دوم دسامبر 2015

لیگ بسکتبال چین در دوم دسامبر ۲۰۱۵ با سه شکست برای تیم های بازیکنان ایرانی همراه بود.

در یکی از مسابقات امروز ژیجیانگ چوژو میهمان شانشی ژانگیو بود که بازی را با نتیجه‌ی ۹۴ بر ۱۰۱ به حریف خود واگذار کرد. محمد صمد نیکخواه بهرامی در این دیدار ۱۳ امتیاز، ۷ ریباند، ۱ بلاک شات و ۴ پاس منجر به گل برای ژیجیانگ به دست آورد. بهرامی در این مسابقه ۲ شوت از ۸ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کرد.

سیچوان بلو والز با شکست مقابل ژیجیانگ گوانگشا، دومین باخت متوالی و سومین شکست فصل خود را تجربه کرد. سیچوان در این مسابقه‌ی نزدیک با نتیجه‌ی ۱۰۳ بر ۱۰۵ مغلوب حریف شد. حامد حدادی که در همه‌ی دقایق این بازی در ترکیب سیچوان حضور داشت، ۱۴ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۲ بلاک شات، ۲ توپ ربایی و ۶ پاس منجر به گل به دست آورد.

بیکنگ فلای دراگن در مسابقه ای که یک وقت اضافه داشت، مغلوب چینگدائو دابل استار ایگلز شد. بیکنگ این بازی خانگی را با نتیجه‌ی ۱۲۰ بر ۱۲۳ به حریف خود واگذار کرد. مهدی کامرانی در این مسابقه ۳۰ امتیاز، ۷ ریباند، ۳ توپ ربایی و ۶ پاس منجر به گل به دست آورد اما نتوانست مانع از هشتمین شکست فصل تیمش شود.

تا پیش از بازی های امروز، سیچوان در جایگاه چهارم لیگ بسکتبال چین قرار داشت، ژیجیانگ ششم بود و بیکنگ در رده‌ی چهاردهم قرار گرفته بود.

مسابقات بسکتبال لیگ چین روز چهارم دسامبر پیگیری خواهد شد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *