دیوید بلت و لوک والتون؛ بهترین مربیان ماه NBA

دیوید بلت از کلیولند کولیرز و لوک والتون از گلدن استیت واریورز بهترین مربیان ماه NBA در کنفرانس های شرق و غرب لقب گرفتند. این دو برای بازی هایی که تیم هایشان در ماه های اکتبر و نوامبر انجام دادند، موفق به کسب این عناوین شدند.

دیوید بلت و لوک والتون؛ بهترین مربیان ماه NBA

دیوید بلت کولیرز را برای ثبت رکورد ۱۳ برد و ۴ باخت در ماه های اکتبر و نوامبر که بهترین رکورد کنفرانس شرق بود، هدایت کرد. پس از شکست مقابل شیکاگو بولز در بازی افتتاحیه، کلیولند در بازه ۲۸ اکتبر تا ۱۳ نوامبر، هشت پیروزی پی در پی کسب کرد. مدافع عنوان قهرمانی کنفرانس شرق، در سالن خانگی خود، کوئیکن لونز آرینا، رکورد ۹ برد و ۰ باخت را به جا گذاشت و با میانگین ۱۰۳٫۱ امتیاز در جایگاه ششم لیگ از این نظر قرار گرفت. این تیم به حریفان خود اجازه نداد به طور متوسط بیش از ۹۶٫۵ امتیاز کسب کنند، و از نظر دفاع نیز در رده‌ی ششم لیگ قرار گرفت.

دیوید بلت و لوک والتون؛ بهترین مربیان ماه NBA

لوک والتون که جای خالی استیو کر (عمل پشت) را به عنوان سرمربی گلدن استیت پر کرده بود، مدافع عنوان قهرمانی را برای ثبت بهترین شروع در تاریخ لیگ، ۱۹ برد و ۰ باخت، هدایت کرد. گلدن استیت با میانگین ۱۱۵٫۳ امتیاز در هر بازی، پیشتاز تیم های لیگ از نطر متوسط امتیاز بود و میانگین تفاضل امتیاز این تیم نیز ۱۵٫۴ امتیاز بود که آنها را در جایگاه نخست لیگ از این نظر قرار داد. والتون دومین فصل خود در کادر فنی گلدن استیت را سپری می کند و پیش از این، در فصل ۲۰۱۳-۱۴ به عنوان مربی توسعه بازیکنان در تیم دی-لیگ Los Angeles D-Fenders فعالیت می کرده است. او در حالی عنوان بهترین سرمربی ماه را کسب کرده است که رکورد ۱۹ برد و ۰ باخت این ماه، به دلیل موقتی بودن سمتش به طور رسمی برای او ثبت نخواهد شد.

استیو کلیفورد از شارلوت هورنتز، فرانک وگل از ایندیانا پیسرز، داک ریورز از لس آنجلس کلیپرز، اریک اسپولسترا از میامی هیت، بیلی دانون از اکلاهما سیتی تاندر، اسکات اسکایلز از اورلاندو مجیک، گِرِگ پاپویچ از سن آنتونیو اسپرز و دوین کیسی از تورنتو رپتورز، دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین سرمربی ماه در کنفرانس های شرق و غرب بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *