برد استیونس و داک ریورز؛ بهترین مربیان ماه اپریل NBA

برد استیونس از بوستون سلتیکس و داک ریورز از لس آنجلس کلیپرز، برای بازی هایی که تیم هایشان در ماه اپریل ۲۰۱۵ به نمایش گذاشتند، عنوان بهترین مربیان ماه را کسب کردند.

برد استیونس

بوستون سلتیکس با هدایت برد استیونس، رکورد ۷ برد و ۱ باخت را در این ماه ثبت کرد که بهترین رکورد کنفرانس شرق بود. بوستون در بازی های خارج از خانه رکورد ۴ برد و ۰ باخت را به ثبت رساند و ماه را با ۶ پیروزی متوالی به اتمام رساند که ۵ برد آن، در برابر تیم های راه یافته به پلی آف به دست آمد. این تیم در ماه اپریل تفاضل امتیاز +۸٫۸ را به ثبت رساند که چهارمین تفاضل امتیاز برتر لیگ بود. بوستون با هدایت استیونس، رده هفتم کنفرانس شرق را به دست آورد و در مرحله اول پلی آف به مصاف تیم رده دومی کلیولند خواهد رفت.

داک ریورز

داک ریورز تیم کلیپرز را برای ثبت رکورد ۷ برد و ۰ باخت در این ماه رهبری کرد تا کلیپرز، تنها تیم بدون شکست در ماه اپریل لقب گیرد. لس آنجلس کلیپرز در این ماه برابر دو تیم حاضر در پلی آف یعنی پرتلند و ممفیس پیروز شد. آنها در این ماه میانگین امتیاز ۱۰۸٫۶ را ثبت کردند؛ تیم هایی که در مقابل کلیپرز قرار گرفتند نیز میانگین ۹۷٫۴ امتیاز را به دست آوردند تا کلیپرز با تفاضل امتیاز +۱۱٫۲، دومین تفاضل امتیاز برتر لیگ در این ماه را به دست آورد. کلیپرز پلی آف را در حالی آغاز خواهد کرد که در فصل عادی در رده سوم غرب قرار گرفت و در مرحله اول حذفی، باید با سن آنتونیو اسپرز دیدار کند.

مربیان زیر دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین مربی ماه NBA در کنفرانس های شرق و غرب بودند:
لایونل هالینز از بروکلین، دیوید بلت از کلیولند، استیو کر از گلدن استیت، فرانک وگل از ایندیانا، مانتی ویلیامز از نیو اورلینز و گِرِگ پاپویچ از سن آنتونیو.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. سینا میلواکی گفت:

    احمد آقا برد استیونس قبل از بوستون سابقه مربیگری تو کدوم یکی از تیمها رو داشته؟

    • استیونس قبل از بوستون، سابقه مربیگری در NBA نداشته و در لیگ دانشگاهی امریکا مربیگری می کرده. این مربی تیم دانشگاه باتلر رو دو بار به فینال لیگ دانشگاه های امریکا رسونده.

      • سینا میلواکی گفت:

        مرسی.گفتم قبلا اسمشو نشنیدم.یجورایی مثل گواردیولا تو بارسا بنظر میرسه. جوون بدون سابقه مربیگری تو تیمای بزرگ کسب نتایج رضتیتبخش خوشتیپ و سبک خاص کار تیمی.!

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *