دمار دروزن و راسل وستبروک بهترین بازیکنان اپریل ۲۰۱۵ ان بی ای لقب گرفتند

دمار دروزن از تورنتو رپتورز و راسل وستبروک از اکلاهما سیتی تاندر بهترین بازیکنان اپریل ۲۰۱۵ ان بی ای در کنفرانس های شرق و غرب لقب گرفتند.

دمار دروزن

دمار دروزن میانگین ۲۴٫۱ امتیاز (رتبه ۱ شرق)، ۴٫۹ پاس منجر به گل و ۳٫۷ ریباند را در مسابقات این ماه ثبت کرد. این بازیکن ۴۹٫۲ درصد از شوت های خود در این ماه را وارد سبد کرد. او در شکست ۱۱۶ بر ۱۱۷ تیمش مقابل بوستون سلتیکس در روز چهارم اپریل، ۱۴ شوت از ۲۵ اقدام خود را وارد سبد کرد و ۳۸ امتیاز به دست آورد. دروزن در این ماه علی رغم از دست دادن یکی از هشت بازی تیمش، ۴۹ بار پشت خط پرتاب پنالتی قرار گرفت که از این نظر بهترین بازیکن لیگ بود. گارد رپتورز، ۴۲ پرتاب پنالتی خود در این ماه را وارد سبد کرد تا درصد ۸۵٫۷ درصد را در پرتاب های پنالتی ثبت کند. تورنتو در هفت مسابقه‌ی این ماه که دروزن در آنها حضور داشت، رکورد ۵ برد و ۲ باخت را به ثبت رساند. این بازیکن در آخرین بازی فصل عادی تیمش که روز ۱۵ اپریل برابر شارلوت هورنتز برگزار شد و با برتری ۹۲ بر ۸۷ تورنتو پایان یافت، ۱۶ امتیاز، ۶ پاس منجر به گل و ۴ ریباند به دست آورد. رپتورز با کسب این برد، فصل عادی را با ۴۹ پیروزی به اتمام رساند که بهترین عملکرد تاریخ این تیم در فصل عادی به شمار می رود. (دانلود هایلایت های دروزن در اپریل ۲۰۱۵)

راسل وستبروک

راسل وستبروک با ثبت میانگین ۳۲٫۵ امتیاز (رتبه ۱ لیگ)، ۸٫۱ پاس منجر به گل (رتبه ۳ غرب) و ۸ ریباند (رتبه ۱ در میان گاردهای غرب)، برای سومین بار متوالی عنوان بهترین بازیکن ماه کنفرانس غرب را از آن خود کرد. بازیکن آل استار تاندر در این ماه ۲ تریپل دابل ثبت کرد و تعداد تریپل دابل های فصل خود را به عدد ۱۱ رساند که بیشترین تعداد تریپل دابل در لیگ در این فصل است. او در هشت مسابقه این ماه، چهار بار ۳۶ امتیاز یا بیشتر کسب کرد. وستبروک در سه مسابقه پایانی فصل، میانگین ۴۲٫۳ امتیاز را ثبت کرد و ۵۰ درصد از شوت های خود را به ثمر رساند. این بازیکن در بازی مقابل ایندیانا پیسرز که با شکست ۱۰۴ بر ۱۱۶، اکلاهما سیتی پایان یافت، ۵۴ امتیاز کسب کرد و در پیروزی ۱۳۸ بر ۱۱۳ تیمش مقابل مینسوتا تیمبرولوز در ۱۵ اپریل، ۳۴ امتیاز از ۳۷ امتیاز خود را در نیمه نخست به ثبت رساند. (دانلود هایلایت های وستبروک در اپریل ۲۰۱۵)

آیزیاه تامس از بوستون، بروک لوپز از بروکلین، پاو گاسل از شیکاگو، استفن کری از گلدن استیت، سی.جی. مایلز از ایندیانا، کریس پاول و دی‌آندره جردن از کلیپرز، انتونی دیویس از نیو اورلینز و کوای لئونارد از سن آنتونیو، دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن ماه ان بی ای بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. afshin گفت:

    حق وستبروک که بود ولی دروزن ۹۰%

  2. number1 گفت:

    باید از شرق ایزی تامس میشد واز غرب انتونی دیویس

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *