مو ویلیامز و راسل وستبروک بهترین بازیکنان هفته NBA لقب گرفتند

مو ویلیامز از شارلوت هورنتز و راسل وستبروک از اکلاهما سیتی تاندر برای بازی هایی که از دوم تا هشتم مارس انجام دادند، بهترین بازیکنان هفته NBA در کنفرانس های شرق و غرب لقب گرفتند.

مو ویلیامز

مو ویلیامز تیم شارلوت را برای ثبت رکورد ۴ برد و ۰ باخت در مسابقات این هفته رهبری کرد. دو پیروزی خارج از خانه و یک پیروزی خانگی برابر رپتورز، از جمله بردهایی بود که شارلوت در این هفته از رقابت ها ثبت کرد. ویلیامز میانگین ۱۹٫۵ امتیاز (رتبه ۱۰ مشترک کنفرانس) و ۱۰٫۸ پاس منجر به گل (رتبه ۱ کنفرانس) را در بازی های این هفته به دست آورد. این بازیکن در سه مسابقه حداقل ۲۰ امتیاز کسب کرد و در دو دیدار دابل دابل امتیاز-اسیست کرد. او در روز ششم مارس، چهار شوت سه امتیازی موفق داشت و با کسب ۲۳ امتیاز و ۷ پاس منجر به گل، تیمش را برای پیروزی ۱۰۳ بر ۹۴ مقابل رپتورز یاری کرد.

راسل وستبروک

راسل وستبروک در مسابقات این هفته میانگین امتیاز، ریباند و پاس منجر به گل دو رقمی ثبت کرد و تاندر را برای ثبت رکورد ۲ پیروزی و ۱ باخت رهبری کرد. این بازیکن با متوسط ۴۰٫۷ امتیاز، بهترین بازیکن لیگ از این نظر بود؛ در عین حال متوسط ۱۱٫۳ پاس منجر به گل را نیز ثبت کرد که او را در جایگاه سوم کنفرانس غرب قرار داد. ۱۱٫۳ ریباند (رتبه ۵ کنفرانس) و ۳ توپ ربایی (رتبه ۲ کنفرانس)، دیگر آماری بود که وستبروک به دست آورد. او در پیروزی ۱۰۸ بر ۱۰۴ تیمش مقابل تورنتو رپتورز در روز ۸ مارس، ۳۰ امتیاز، ۱۷ پاس منجر به گل و ۱۱ ریباند به دست آورد تا هفتمین تریپل دابل خود را ثبت کند.

آیزیاه تامس از بوستون سلتیکس، جیمز هاردن از هیوستن راکتس، کریس پاول و دی‌آندره جردن از لس آنجلس کلیپرز، دوین وید از میامی هیت، انتونی دیویس از نیو اورلینز پلیکانز، ویکتور اولادیپو از اورلاندو مجیک، لاملرکوس آلدریج از پرتلند تریل بلیزرس، تونی پارکر از سن آنتونیو اسپرز و دمار دروزن از تورنتو رپتورز، دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته در کنفرانس های شرق و غرب بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. SHaHRooZ گفت:

    درود بر وستبروک، امیدوارم این روند اقتدار بعد از اومدن دورنت هم ادامه داشته باشه. به امید موفقیت روزافزون OKC.

  2. مجید گفت:

    mvp میشه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *