نتایج مسابقات NBA در نهم مارس ۲۰۱۵

نتایج مسابقات NBA در نهم مارس 2015

ثبت شکست های خانگی برای شارلوت، میامی، شیکاگو و میلواکی، از مهمترین نتایج مسابقات NBA در نهم مارس ۲۰۱۵ بود.

تیم بسکتبال واشنگتن ویزاردز با پیروزی برابر شارلوت هورنتز، به ۹ باخت خارج از خانه متوالی خود پایان داد. واشنگتن در این مسابقه با نتیجه‌ی ۹۵ بر ۶۹، حریف خود را مغلوب کرد. مارچین گرتات در این مسابقه ۲۰ امتیاز، ۷ ریباند و ۲ توپ ربایی برای ویزاردز کسب کرد. بازیکنان واشنگتن در این دیدار ۵۱٫۸ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند.

میامی هیت در امریکن ایرلاینز آرنا میزبان بوستون سلتیکس بود که با نتیجه‌ی ۹۰ بر ۱۰۰، مغلوب میهمان خود شد. آیزیاه تامس از بوستون با کسب ۲۵ امتیاز و ۴ پاس منجر به گل، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. حسن وایت‌ساید از میامی هیت به دلیل هل دادن کلی اولینیک، در کوارتر سوم این مسابقه از زمین اخراج شد. در چهار مسابقه اخیر این دومین بار است که وایت‌ساید از بازی اخراج می شود. دوین وید از هیت با کسب ۳۴ امتیاز، ۴ ریباند و ۲ پاس منجر به گل، بهترین بازیکن تیمش در این دیدار بود. گران دراگیچ از هیت به دلیل آسیب دیدگی کمر برای دومین بازی پی در پی غایب بود.

جدال برادران گاسل در شیکاگو، با برتری برادر کوچکتر همراه بود. شیکاگو بولز امروز میزبان ممفیس گریزلیز بود که بازی را با نتیجه‌ی ۹۱ بر ۱۰۱، به حریف خود واگذار کرد. مارک گاسل از ممفیس در این بازی ۲۳ امتیاز، ۴ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به ثبت رساند. پاو گاسل نیز ۱۳ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۴ امتیاز برای شیکاگو کسب کرد.

نیو اورلینز پلیکانز در شبی که انتونی دیویس رکورد بیشترین امتیاز دوران بازی خود در لیگ را تکرار کرد، با نتیجه‌ی ۱۱۴ بر ۱۰۳ میزبان خود، میلواکی باکز را شکست داد. دیویس در این دیدار ۴۳ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به دست آورد. این بازیکن ۱۷ شوت از ۲۳ اقدام خود در این بازی را وارد سبد کرد. طارق اونز از پلیکانز در اواخر کوارتر سوم این مسابقه از ناحیه‌ی مچ پای چپ دچار مصدومیت شد و پس از ترک زمین دیگر به میدان بازنگشت.

نتایج مسابقات NBA در نهم مارس ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شارلوت هورنتز ۶۹ ۹۵ واشنگتن ویزاردز دانلود
آتلانتا هاوکس ۱۳۰ ۱۰۵ ساکرامنتو کینگز دانلود
میامی هیت ۹۰ ۱۰۰ بوستون سلتیکس دانلود
شیکاگو بولز ۹۱ ۱۰۱ ممفیس گریزلیز دانلود
میلواکی باکز ۱۰۳ ۱۱۴ نیو اورلینز پلیکانز دانلود
دنور ناگتز ۱۰۶ ۷۸ نیویورک نیکس دانلود
فینیکس سانز ۸۰ ۹۸ گلدن استیت واریورز دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۸۹ ۷۶ مینسوتا تیمبرولوز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵ پاسخ

  1. مجید گفت:

    انتونی دیویس خیلی خوبه.حیف قبلا مصدوم بود

  2. مجید گفت:

    باش کی کیتونه بازی کنه؟حیفه میامی نیاد پلی آف.

  3. علی گفت:

    باش دسامبر ۲۰۱۵ میرسه.ینی این فصل نیست.فصل بعد بازی میکنه

  4. مجید گفت:

    ممنون علی.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *