لیگ بسکتبال چین در ششم دسامبر ۲۰۱۵

لیگ بسکتبال چین در ششم دسامبر 2015

لیگ بسکتبال چین در ششم دسامبر ۲۰۱۵ با ثبت ۳ پیروزی برای تیم های بازیکنان ایرانی دنبال شد.

ششمین پیروزی فصل مهدی کامرانی و هم تیمی هایش در بیکنگ فلای دراگن، امروز ثبت شد. بیکنگ امروز میهمان فوشان بود که با نتیجه‌ی ۱۰۹ بر ۱۰۴ حریف خود را مغلوب کرد. کامرانی که تقریبا در همه دقایق این بازی در زمین بود، کار خود را با کسب ۱۶ امتیاز، ۴ ریباند، ۲ توپ ربایی و ۱۱ پاس منجر به گل به اتمام رساند. او با ۱۱ پاس منجر به گل، بهترین بازیکن میدان در این فاکتور بود.

ژیجیانگ چوژو میهمان جیانگسو تونگشی بود که این بازی را با برتری ۱۰۲ بر ۱۰۱ خاتمه داد. صمد نیکخواه بهرامی با کسب ۳۳ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن ژیجیانگ در این مسابقه بود. بهرامی ۴ ریباند، ۱ توپ ربایی و ۲ پاس منجر به گل نیز به دست آورد.

سیچوان بلو والز در خانه پذیرای تیانجین بود و حریف خود را با نتیجه‌ی ۱۳۱ بر ۱۱۸ مغلوب کرد. حامد حدادی در این بازی ۶ شوت از ۱۵ اقدام خود را وارد سبد کرد. حدادی با کسب ۱۸ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۱۲ پاس منجر به گل، بار دیگر تریپل دابل کرد. این بازیکن ۱ بلاک شات نیز ثبت کرد.

تیم های بازیکنان ایرانی لیگ بسکتبال چین، روز نهم دسامبر در مرحله‌ی پانزدهم لیگ، به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. امیرعباس ارباب گفت:

    ماشالا مهدی پلنگ

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *