لیگ بسکتبال چین در چهارم دسامبر ۲۰۱۵

لیگ بسکتبال چین در چهارم دسامبر 2015

لیگ بسکتبال چین در چهارم دسامبر ۲۰۱۵ با دو پیروزی و یک شکست برای تیم های بازیکنان ایرانی همراه بود.

در یکی از مسابقات امروز بیکنگ فلای دراگن میهمان تیانجین بود که با نتیجه‌ی ۱۱۱ بر ۹۵ میزبان خود را شکست داد. مهدی کامرانی در این مسابقه ۱۱ امتیاز، ۴ ریباند، ۴ توپ ربایی و ۳ پاس منجر به گل به دست آورد. کامرانی در این بازی در شوت های سه امتیازی ناموفق بود و تنها ۱ شوت از ۶ اقدام خود را وارد سبد کرد.

حامد حدادی و سیچوان بلو والز پس از ۲ باخت پی در پی، سرانجام یک پیروزی به دست آوردند. سیچوان در این بازی خانگی با نتیجه‌ی ۱۱۴ بر ۱۱۲ شنژن را مغلوب کرد تا دهمین برد فصل خود را کسب کند. حدادی با کسب ۲۴ امتیاز و ۱۵ ریباند در این بازی، بار دیگر دابل دابل کرد. ۲ بلاک شات، ۱ توپ ربایی و ۵ پاس منجر به گل، دیگر آماری بود که این بازیکن ثبت کرد.

ژیجیانگ چوژو میهمان شاندونگ بود که بازی را با نتیجه‌ی ۱۰۶ بر ۱۰۸ به حریف خود واگذار کرد. صمد نیکخواه بهرامی در این بازی ۲۷ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۱ بلاک شات، ۴ توپ ربایی و ۷ پاس منجر به گل به دست آورد اما نتوانست مانع از ششمین شکست فصل تیمش شود.

مرحله چهاردهم لیگ بسکتبال چین، ششم نوامبر برگزار خواهد شد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. number1 گفت:

    اگه همین سه تا تو جام ملت ها حداقل نصف این عملکرد ها رو داشتن با اختلاف بالای ده تا راحت چین و فیلیپین رو می زدیم و المپیکی شده بودیم

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *