نتایج بازی های NBA در سوم نوامبر ۲۰۱۵

نتایج بازی های NBA در سوم نوامبر 2015

بازی های NBA در سوم نوامبر ۲۰۱۵ با شکست همه‌ی تیم های میزبان به جز شارلوت هورنتز پیگیری شد.

تیم بسکتبال شارلوت هورنتز با برتری مقابل شیکاگو بولز، نخستین پیروزی خود در مسابقات فصل جدید NBA را کسب کرد. شارلوت امروز میزبان شیکاگو بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۳۰ بر ۱۰۵ حریف خود را از پیش رو بردارد. جرمی لمب با کسب ۲۰ امتیاز، یکی از ۷ بازیکن شارلوت بود که امتیازات خود را دورقمی کرد. این بازیکن ۹ شوت از ۱۰ اقدام خود در این مسابقه را وارد سبد کرد. ۴ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، دیگر آماری بود که لمب ثبت کرد. شارلوت در پایان کوارتر سوم این مسابقه ۱۰۰ امتیازی شد. از سال ۱۹۹۰ تاکنون سابقه نداشته شیکاگو به حریفان خود اجازه دهد تا پایان کوارتر سوم ۱۰۰ امتیاز کسب کنند.

ثبت یک آمار ۲۰/۲۰ دیگر توسط آندره درامند نتوانست مانع از شکست دیترویت پیستونز شود. دیترویت امروز میزبان ایندیانا پیسرز بود که با نتیجه‌ی ۸۲ بر ۹۴ مغلوب شد. آندره درامند در این مسابقه ۲۵ امتیاز و ۲۹ ریباند (۱۱ ریباند حمله) کسب کرد تا نخستین بازیکن تاریخ پیستونز از سال ۱۹۸۵ لقب گیرد که در دو شب متوالی، آمار ۲۰/۲۰ ثبت کرده است. این بازیکن ۳ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد. رادنی استاکی از ایندیانا با ۲۳ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تیمش در این مسابقه بود. ۴ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی، دیگر آماری بود که استاکی ثبت کرد.

میامی هیت در خانه پذیرای آتلانتا هاوکس بود که بازی را با نتیجه‌ی ۹۲ بر ۹۸ به حریف خود واگذار کرد. جف تیگ از آتلانتا با کسب ۲۶ امتیاز، ۶ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. برای میامی نیز حسن وایت‌ساید ۲۳ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۴ بلاک شات به دست آورد. وایت‌ساید که در این دیدار ۱۱ شوت از ۱۲ اقدام خود را وارد سبد کرد، سومین سنتر تاریخ هیت لقب گرفت که در یک مسابقه ۱۱ شوت از ۱۲ اقدام خود را به ثمر رسانده و علاوه بر آن ۴ بلاک شات نیز ثبت کرده است. وایت‌ساید با ثبت این آمار، نام خود را در کنار نام آلونزو مورنینگ و شکیل اونیل قرار داد. دوین وید از میامی به دلیل سردرد، دقایقی از نیمه دوم را در رختکن میامی گذراند.

تورنتو رپتورز با پیروزی مقابل دالاس موریکس، چهارمین برد خود را کسب کرد تا برای اولین بار در تاریخ خود، فصل را با ۴ برد و بدون باخت آغاز کند. رپتورز در این مسابقه با نتیجه‌ی ۱۰۲ بر ۹۱ دالاس را شکست داد. تورنتو با یک ران ۱۲-۰ که در اواسط کوارتر چهارم آغاز شد، اختلاف امتیازی با حریف ایجاد کرد و در پایان برنده از زمین خارج شد. کایل لوری با ۲۷ امتیاز، ۵ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۲ بلاک شات، ستاره تیمش در این بازی بود.

نتایج بازی های NBA در سوم نوامبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید. برای دانلود ویدئوهای اخیر سایت ان بی ای از جمله top 10، از منوهای بالای سایت روی “ویدئوهای سایت NBA” کلیک کنید. برای دانلود بازی های NBA در فصل ۲۰۱۵-۱۶ نیز به این تاپیک انجمن مراجعه کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شارلوت هورنتز ۱۳۰ ۱۰۵ شیکاگو بولز دانلود
دیترویت پیستونز ۸۲ ۹۴ ایندیانا پیسرز دانلود
میامی هیت ۹۲ ۹۸ آتلانتا هاوکس دانلود
نیو اورلینز پیکانز ۹۴ ۱۰۳ اورلاندو مجیک دانلود
تورنتو رپتورز ۱۰۲ ۹۱ دالاس موریکس دانلود
ساکرامنتو کینگز ۸۹ ۱۰۳ ممفیس گریزلیز دانلود
لس آنجلس لیکرز ۱۰۹ ۱۲۰ دنور ناگتز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲۳ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    واقعا تعجبم میگیره از حرفای بعضی ها .
    آقای جنگجو حالا لبرون یه رکورد زده حتما باید بحث های بی مورد شروع کنی؟؟ نمیشه فقط از برد تیم خودت گلدن استیت لذت ببری؟؟
    مقایسه تیم سن آنتونیو و بازیکن هایی که داشته و بازیکن های کلیولند تو دوره اولش داشته یه شوخیه .
    شما حتی نمیدونی آنتوان جیمسون موقعی تو کلیولند بود که لبرون تو میامی بود .. تازه میگی بازیکن خوبی بود؟؟
    شما میگی مو ویلیامز گارد خوبی بود ولی تونی پارکر گارد خوبی نبود ؟؟؟ آخه یکم منطقی باش .
    اصن میدونی موقعی که دانکن درفت شد سن آنتونیو بهترین پاورفوروارد nba دیوید رابینسون داشت که بازیکن تیم ملی بوده و mvp هم داشته ؟؟
    آخه مقایسه تیم کلیولند و سن آنتونیو یه شوخیه .
    حالا حضور ذهن ندارم تک تک مقایسه کنم بازیکن ها رو .
    حالا لبرون یه رکورد زده دلیل نمیشه با خرفای بی منطقت شادیمونو خراب کنی …..
    .
    .
    ببخشید باید اینجا جواب میدادم که ببینی.

    • Kiiiiiiiing گفت:

      تونی پارکر یک بار MVP Final شده و ۶ بار منتخب آل استار ، احتمالا طرف منظورش یکی دیگه بوده ، ضمنا رابینسون هم علاوه بر MVP ، ده بار تیم آل استار انتخاب شده ، از بازیکنای بزرگ سالهای اخیر اسپرز میشه به جینوبلی و بروس بوئن هم اشاره کرد

  2. Kiiiiiiiing گفت:

    لوری بعد از بازیهای خوب فصل پیش و همچنین دعوت به آل استار ، حالا خیلی جا افتاده و با اون قد و هیکل کوچولوش واقعا عالی بازی میکنه باید دید فردا صبح از خجالت تیم سابقش درمیاد یا نه.
    وضعیت لیکرز هم واقعا نگران کننده است باید زودتر بردها رو شروع کنن

  3. SHaHRooZ گفت:

    دمت گرم احمد داداش. بازم کارت عالیه. مرسی بابت زحماتت.

  4. Hiddensbk گفت:

    یه نفر تو پست قبل گفت تونی پارکر گارد خوبی نیست???????????????????????????????

  5. Lob city گفت:

    امسال باید ببینیم کدوم تیم میخواد جلوی کلیپرز وایسته???

  6. جنگجو گفت:

    تونی پارکر گارد نهمه تو بهترین حالت. کری و پاول و لیلارد و راسل و مایک کانلی تو همون غرب از پارکر بهترن. بابا شما که طرفدار کلیولندید چرا دیگه؟؟!!!!!جمیسون سال آخری که لبران بازی میکرد همون سال ۲۰۱۰ اومد کلیولند یعنی ترید شد. تمام ۱۱ تا بازی کلیولندم تو پلی آفس بود شمایی که طرفدار تیر کلیولندی یعنی اینو نمیدونی؟؟کافیه سری بوستون کلیولند رو ببینی همون سال ۲۰۱۰ این از این…اگه کلیولند بازیکن ضعیفی داشت اگه تیمش تیم نبود چطور دو سال بهترین رکورد NBA رو داشت؟؟؟؟!!!!کلیولند هر کاری کرد که قهرمان شه به هر دری زد کجا لبران تنها بود؟؟؟
    دو سال قبل میامی ۵۴ تا برد داشت اونم با وید و باش و باقی بازیکنا اون موقع مثلا میامی بازیکنای ضعیفی داشت؟؟؟؟بعد لبران ۲۰۰۹ ۶۶ برد و ۲۰۱۰ ۶۱ برد تو کلیولند داشت.
    این حرفا چیه همون کلیولند خیلی خیلی هم تیم خوبی بود
    من معذرت میخوام از این به بعد چیزی نمیگم شادیتون رو هم خراب نمیکنم اتفاقا تبریک هم میگم طرفداری لبران، میامی و کلیولند

  7. reza گفت:

    هی من میخوام چیزی نگم هی این جنگجو پا میذاره رو اعصابم
    ببین داشم حوصله کل انداختن ندارم نیازی هم به این کار ندارم همین که میبینم لبران چه آدمه بزرگیه و کوز هم خوب داره پیش میره و بعضیا چشم دیدنشو ندارن ( حالا یا از ترس این که حریف قدری برای تیمشونه یا از حسودی) برام بسه

    به قول مهراد:
    همه بازی میکنن تو دنبال خطا دنبال مویی توی بشقاب غذا

  8. علیرضا گفت:

    نمیدونم چرا هر چقدر پول به این بازیکنا میده نمیتونه به نتیجه ای برسه!!!!!یکی از بهترین سنتر ها رو داره.یکی از بهترینpgها رو داره.یکی از بهترینsf هارو داره بازهم نمیتونه کاری از پیش ببره.به خدا اگه همین لبران توی شیکاگو بود تا حالا صد بار قهرمان شده بودن

  9. جنگجو گفت:

    من که تبریک گفتم همون اول مگه حرف بدی زدم ….
    میگید دانکن ۵ تا قهرمانی داشته و تنها نبوده و منم میگم لبران تنها نبوده کی میگه تنها بوده؟؟
    همین پارسال بود کوین لاو رو آورد. لبرا ن تا سال ۲۰۰۶ تیمش ضعیف بود قبول دارم ولی بعدش هیچوقت تو تیم ضعیفی نبوده و تک و تنها هم کاری نکرده و اتفاقا همیشه دنبال لابی با بازیکنای دیگه هم بوده که قهرمان شه نمیگمم حرکتش بده ولی باعث شده اختلاف تیمهای دیگه شرق با تیم لبران بالا بره چند ساله همینه.
    برو سایت ESPN از ده تا بازیکن اول NBA تعداد ۹ عدد مال کنفرانس غربن.
    ضعف مدیریتی تیمهای کنفرانس شرق باعش شده همیشه لبران رو تو فینال ببینیم اگه تیم لبران( چه کوز چه اون یکی) تو کنفرانس غرب میبود هرسال میوند فینال؟؟؟؟همینو ج بدبد من دیگه کاری ندارم

    • reza گفت:

      عزیز دلم داش گلم
      شرق فقط پارسال یکم ضعیف شد سال های قبل چی؟
      بازی های میامی و پیسرز رو کی از یاد برده؟
      میامی بوستون چی؟
      میامی و بولز؟
      این تیما الان ضعیف شدن اون موقع اگه دنبال کرده باشی میدونستی چه قدرتایی بودن
      غرب هم دو ساله که قوی شده وگرنه به این صورت قوی نبود
      اینو میگم که دیگه چیزی واسه گفتن نمونده باشه:
      بهترین بازی کنا یه زمانی شرق بودن الان یا پیر شدن یا رفتن غرب,,,, الان غرب دو ساله خیلی قوی شده چون بازیکنای جوونی داره که اون موقع بی تجربه بودن حالا با تجربه شدن نا گفته نماند کلیپرزو CP3 جمع کرد, گلدن استیتو آندری ایگودالا و هیوستنو هاوارد
      اینو که دیگه میدونی که اینا با تجربه های شرق بودن که اومدن به تیمای جوون غرب
      جوابتو گرفتی عزیزم؟

      • جنگجو گفت:

        من نوکرتم هستم خیلیم آقایی که مودبانه جواب دادی
        من هر سه سری میامی- پیسرز رو یادمه هنر وگل و لری برد و دفاع صرف میامی رو خیلی اذیت کرد منتها بازم نیمکت دوو تا تیم رو مقایسه میکردی متوجه کار میشدی پیسرز خیلی بیشتر از اون چیزی که داشت جلو میامی قد علم کرد بیشتر از اون نمیتونست دیگه. بازم جورج لبران رو دفاع کرد که جوونی بیش نبود. بوستون هم سال ۲۰۱۲ با داک ریورز و اونم با دفاع خوب حتی ۳-۲ جلو افتاد منتها بازم زورش نمیرسید.
        یک نگاهی به رکوردها و البته جایگاه تیمها در دفاع و حمله دو کنفرانس در سالهای اخیر بندازید متوجه منظورم میشید.
        بله معتقدم تیمهای شرق کلا سابقه دار تر و ریشه دار تر هستن مخصوصا تیمهای آتلانتیک و مرکزی و قبلا هم بازکینای بزرگتری داشتن ضعف مدیریتی تیمی که بیشترین سابقه حضور پلی آفس رو داشته (سیکسرز) به روز سیاه نشونده و خیلی تیمهای دیگه در ضمن کالج های شرق بسیار بسیار در امر تحویل بازیکن به NBA بهترن. اونور فقط کالج UCLA خوبه.
        کریس پاول تو هورنتس بود که اون موقع تو کنفرانس غرب بود با نام نیواورلئان هورنتس. درسته هاوارد بازیکن خیلی خوبه تو پست خودشه ولی پارسال نصف فصل مصدوم بود و هاردن راکتس رو جمع کرده و میکنه و اغلب هواداری راکتس هاردن رو بازیکن اولشون میدونن طبیعیم هست کاندید ام وی پیه.
        واری یرز رو شما اشاره کردی خب قطعا کری و تامسپون و دریماند گرین سه تا بازیکن اول این تیمن. کری ام وی پی شده. ایگودالا از روی نیمکت بازی رو شروع میکنه و خیلی بازیکن خوبی تو دفاعه
        http://espn.go.com/nba/holling...../year/2014
        لینک بالایی رو نگاه کنید البته این واسه دفاعه منتها برای حمله و سایر آمار هم هست تو طی فصول مختلف و از نظر Power Ranking هم یک تحقیق بکنید به اینکه تیمهای غربی چند سالی هست بهترن کلا ولی زمان کلیولند ۲۰۱۰ به قبل اینطوری نبود خدایی

    • mlbj گفت:

      آقای جنگجو
      وقتی میگی پارکر گارد خوبی نیست آخه چی بگم بهت؟
      میامی با لبرون قهرمان و نایب قهرمان شد ولی سال بعدش بدون لبرون به پلی اف هم صعود نکرد . چرا ؟

  10. Hiddensbk گفت:

    تونی پارکر گارد نهم?????

  11. جنگجو گفت:

    کایری رو بهتر از پارکر میدونم من اینجا که هشتمه
    http://espn.go.com/nba/story/_.....dante-exum
    تو NBA.com تو بهترین حالت ممکن نهمه
    http://www.nba.com/magic/galle.....-16-season
    اما این آخری از همه موثق تره تو ده تام نیست تونی پارکر نمیدونم چی بگم دیگه.
    http://www.nba.com/2015/news/f.....r-2015-16/
    عیبی نداره طرفدار لبران بودید یا نهایتا میامی دیگه این میشه ته ماجرا

  12. mlbj گفت:

    ”همیشه دنبال لابی با بازیکنای دیگه هم بوده که قهرمان شه”
    کسی که همیچین حرفی درموردلبرون میزنه آدم منطقی هست عایا ؟؟؟
    چرا میخای غیر منطقی بحث کنی؟؟؟

  13. mlbj گفت:

    با احترام بهت آقای جنگجو من دیگه با شما تو این سایت کل کل نمیکنم چون اعتقاد دارم فرد غیر منطقی هستی . با تشکر .

  14. mehdi گفت:

    آقا اگه میشه Top 10 ها رو هم بزارید .

  15. جنگجو گفت:

    درسته ولی بهترین نبود زمان اوجش هم استیو نش،جیسون کید و درک فیشر بودن من بازم حضور ذهن ندارم ولی آره پارکر تو دهه قبل خیلی بهتر بود اون جواب اون یکی دوستمون بود
    خب لبران و باش و وید مگه هماهنگ شده با هیت نبستن؟. اینو که خودش گفت. مگه کوین لاو به خاطر درخواست لبران نیومده کلیولند؟؟!!!!شاید لابی وازه درستی نباشه ولی جیمز تیمی رو ساخت و پرداخت که قوی باشه دیگه شما نظرت بسیار محترمه برای من بازم من معذرت میخوام راست میگی بحث به بیراهه رفت
    مهم اینکه لبران ۲۵ هزار امتیازی شد و من بازم به دوستدارانش تبریک میگم

  16. جنگجو گفت:

    میامی به این علت به پلی آفس نرفت که لبران از میامی رفت و البته باش نصف فصل و وید یک چهارم فصل شاید نبودن. من نمیگم لبران بازیکن کمیه اتفاقا خیلیم کارش درسته همین فینال امسال تک و تنها دو تا بازی رو از واری یرز گرفت. من منکر حقیقت که نیستم فقط میگم لبران تو تیم ضعیفی از ۲۰۰۷ به بعد بازی نکرده همین. !!تیمهایی که لبران توش بودن هدفشون قهرمانی بوده اگه بپذیرید ۸ سالی اینطور بوده و خواهد بود

    • reza گفت:

      یه چیز بت بگم مایکل جردنو که دیگه قبول داری؟
      مایکل جردن با اسکاتی پیپنو دنیس رادمنو چند بازیکن دیگه مایکل جردن شد
      بنظرت اگه اسکاتیو نداشت انقدر قهرمانی میورد؟ نه عزیزم از این خبرا نیست این یه رقابته هرگی برگه های درشتش بیشتر باشه برندس
      خدایی اگه کایریو لاو مسدوم نمیشدن تو میتونستی ۱۰۰درصد بگی قهرمان میشن؟ نمیتونستی گلم
      دیدی بازیه اول کایری چطور استف رو دفاع کرد؟ فقط باش نرفت تا دستشویی بلا به نسبت شما
      بخدا این واریورز شانس اورد دیگه قسمتش بود که ببره این چیزی بود که باید میشد
      به نظر تو (الان) کلی بازیکن سطح پایینه؟ دریماند گرین چی؟ ایگودالا فقط دفاعش خوبه؟ چرا میخوای سطح تیمتو بیاری پایین؟ بابا دریماند بهترین دفاع nba شد این چیزه کمیه؟
      دو تا از بهترین گارد های nba یکی از بهترین سمال فوروارد ها و بهترین دفاع اینا چیزه کمیه به نظر تو؟ اینا پتانسیل قهرمانی ندارن؟

  17. جنگجو گفت:

    من اکثر حرفاتو قبول دارم.من دقیقا حرفم همینه لبران تیمی رو آماده میکنه که همیشه واسه قهرمانی بجنگه از سال ۲۰۰۷ اینجوری بوده. اون دوست دیگمون میگفت نه. و خودش برای جذب بازیکن بارها تماس میگیره درسته تیم مدیر داره ولی لبران خودش مدیره. همون کاری که گریفین امسال کرد و جوردن رو نگه داشت.
    نه من الانم میگم شانس کلیولند بالاست واسه قهرمانی حتی بیشتر از واری یرز ولی راه رسیدن به فینال برای کلیولند خیلی راحت تره
    شما راست میگی شاید اگه کوین لاو بود شرایط فرق میکرد یا کایری ولی یه چیزی هست که تو فینال همیشه دفاع مهمتره و تریستن تامسپون از لاو دفاعی تره. من میگم اگه کایری به تنهایی میبود کلیولند شاید قهرمان میشد ولی اگه لاو و کایری باهم بودن و تامپسون نبود کوز قهرمان نمیشد. دفاع حرف اول رو میزنه الان کلیولند همه جوره ابزار لازم برای قهرمانی رو داره
    کایری کلا بازیکن دفاعی نیست بهرحال بلاک شات بوده تو بازی ولی دلیل بر دفاعی بودنش نیست. دلی بهتر دفاع میکرد استفن رو.جالبه حرف شما رو داک ریورز هم زده که واری یرز شانسی قهرمانی شده. با اسپرز و کلیپرز بازی نکرده منتها در جواب شما بگم هم اسپرز هم کلیپرز هم کوز سرنوشتشون دست خودشون بوده.
    واری یرز پتانسیل قهرمانی رو داره برای چی نداشته باشه من کی گفتم واری یرز سطحش پایینه. کلی تامپسون با اختلاف دومین شوتینگ گارد لیگه نسبت به نفر سوم. گرین هم بهترین پست ۴ دفاعیه. بهترین دفاع کوای لینرد شد نه گرین. نه واری یرز خیلی تیم قویه منم میگم ابرقدرت بسکتباله واقعا.
    منتها تیمش رو خودش ساخت و از پیک های خودش استفاده کرد مثل ثاندر یا تا حدی اسپرز( کوای لینرد و دنی گرین)…کری پیک ۷ ۲۰۰۹ ،تامپسون ۱۱ سال ۲۰۱۱ و بازنز شماره ۷ ۲۰۱۲ و دریماند گرین پیک راند دوم بود اصلا. هنر باشگاه این بود که این تیم با این بازیکنای جوون و بدون تجربه زیاد به بالاترین سطح بسکتبال برسن. خود همین واری یرز و کلیپرز،ثاندر، راکتس و ممفیس درست کمتر از یک دهه جزو قعرنشینان غرب بودن. بازسازی کردن و نتیجه دیدن کم و بیش این جواب سوالای شما

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *