نتایج و هایلایت های بسکتبال ان‌بی‌ای در چهارم مارس ۲۰۱۵

نتایج و هایلایت های بسکتبال ان‌بی‌ای در چهارم فوریه 2015

بسکتبال ان‌بی‌ای در چهارم مارس ۲۰۱۵ با برگزاری سیزده مسابقه پیگیری شد. شکست خانگی رپتورز، راکتس و کلیپرز و پیروزی پلیکانز و تاندر، از مهمترین نتایج امروز بود.

لبران جیمز ۱۴ امتیاز از مجموع ۲۹ امتیاز خود را در کوارتر چهارم مسابقه تیم های کلیولند کاوالیرز و تورنتو رپتورز به دست آورد و به کلیولند کمک کرد تا با نتیجه‌ی ۱۲۰ بر ۱۱۲، میزبان خود را مغلوب کند. ۶ ریباند و ۱۴ پاس منجر به گل، دیگر آمار ثبت شده توسط جیمز بود. کایل لوری از رپتورز برای سومین بازی متوالی غایب بود و برای تیمش به میدان نرفت. لوئیس ویلیامز با ثبت ۲۱ امتیاز در کوارتر چهارم این دیدار، رکورد بیشترین امتیاز ثبت شده در یک کوارتر در تاریخ باشگاه رپتورز را به نام خود ثبت کرد. این بازیکن کار خود را با ۲۶ امتیاز، ۲ ریباند و ۶ پاس منجر به گل به پایان رساند.

مارک گاسل از ممفیس گریزلیز با وارد سبد کردن جامپ شات خود در ۰٫۱ ثانیه مانده به پایان بازی، پیروزی را برای تیمش به ارمغان آورد و تویوتا سنتر را به سکوت واداشت. ممفیس در این دیدار با نتیجه‌ی ۱۰۲ بر ۱۰۰، هیوستن راکتس را مغلوب کرد. گاسل در این مسابقه ۲۱ امتیاز، ۷ ریباند و ۶ پاس منجر به گل به دست آورد. جیمز هاردن از راکتس ۱۸ امتیاز، ۴ ریباند، ۱۳ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به دست آورد. این بازیکن با اسیست های که در این بازی ثبت کرد، برای چهارمین بار در پنج مسابقه اخیر، به مرز ۱۰ پاس منجر به گل رسید.

بازگشت قدرتمندانه انتونی دیویس به زمین بسکتبال، به نیو اورلینز پلیکانز کمک کرد تا دیترویت پیستونز را از پیش رو بردارد. پلیکانز در این مسابقه خانگی با نتیجه‌ی ۸۸ بر ۸۵، حریف خود را مغلوب کرد. دیویس که از مصدومیت شانه رهایی یافته، در این دیدار ۳۹ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۸ بلاک شات به دست آورد. هر یک از دو تیم در این مسابقه تنها ۲ شوت سه امتیازی موفق داشتند.

اکلاهما سیتی تاندر در شبی که راسل وستبروک بیشترین امتیاز دوران بازی خود را به ثبت رساند، با نتیجه‌ی ۱۲۳ بر ۱۱۸، فیلادلفیا سونی سیکسرز را مغلوب کرد. وستبروک در این بازی که یک وقت اضافه داشت، ۴۹ امتیاز، ۱۶ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد تا چهارمین تریپل دابل متوالی خود را ثبت کند. از سال ۱۹۸۹ این اولین بار است که بازیکنی در ۴ بازی متوالی تریپل دابل می کند و در این چهار بازی حداقل ۴۰ امتیاز به دست می آورد. این بازیکن که در بازی جمعه‌ی گذشته برابر پرتلند دچار یک شکستگی جزئی در صورت شده بود، پس از انجام عمل جراحی، در این مسابقه از یک ماسک برای محفاظت استفاده کرد.

در آخرین دیدار امروز که یک وقت اضافه داشت، لس آنجلس کلیپرز در استیپل سنتر با نتیجه‌ی ۹۳ بر ۹۸، مغلوب پرتلند تریل بلیزرس شد. لامارکوس آلدریج از پرتلند در این دیدار ۲۹ امتیاز و ۹ ریباند به دست آورد. نیکولاس باتوم با کسب ۲۰ امتیاز، ۷ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات، دیگر بازیکن شاخص پرتلند در این مسابقه بود. بهترین بازیکن کلیپرز کریس پاول بود که ۳۶ امتیاز، ۶ ریباند و ۱۲ پاس منجر به گل ثبت کرد. همتای پاول در پرتلند، شب ناامید کننده ای در شوتزنی داشت؛ دیمین لیلارد تنها ۱ شوت از ۱۳ اقدام خود در این بازی را وارد سبد کرد. لیلارد کار خود در این بازی را با ۵ امتیاز، ۱۸ ریباند و ۴ پاس منجر به گل به اتمام رساند.

نتایج و هایلایت های بسکتبال ان‌بی‌ای در چهارم فوریه ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
ایندیانا پیسرز ۱۰۵ ۸۲ نیویورک نیکس دانلود
اورلاندو مجیک ۱۰۰ ۱۰۵ فینیکس سانز دانلود
بوستون سلتیکس ۸۵ ۸۴ یوتا جاز دانلود
بروکلین نتز ۹۱ ۱۱۵ شارلوت هورنتز دانلود
تورنتو رپتورز ۱۱۲ ۱۲۰ کلیولند کاوالیرز دانلود
هیوستن راکتس ۱۰۰ ۱۰۲ ممفیس گریزلیز دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۸۵ ۱۰۰ دنور ناگتز دانلود
نیو اورلینز پلیکانز ۸۸ ۸۵ دیترویت پیستونز دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۱۲۳ ۱۱۸ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
میامی هیت ۱۰۰ ۹۴ لس آنجلس لیکرز دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۱۱۲ ۸۵ ساکرامنتو کینگز دانلود
گلدن استیت واریورز ۱۰۲ ۹۳ میلواکی باکز دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۹۳ ۹۸ پرتلند تریل بلیزرس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۵ پاسخ

  1. دانیال گفت:

    چه میکنه این راسل وستبروک !!!

  2. mlbj گفت:

    بدون تعصب، وستبروک ترکوند.

  3. mlbj گفت:

    و البته انتونی دیویس و لبرون هم خوب کار کردن.
    امیدوارم هیوستون همیطور به باختاش ادامه بده.
    با اون بازیکن بیخودش خخخخ.

  4. LAKER FOR LIFE گفت:

    راسل از بعد آل استار بی نظیر بوده
    فکر کنم مصدومیت دورنتم یجورایی به نفعش شد

  5. M-N oklahoma.city.thunder گفت:

    وستبروک تو این بازی از همه بازیکنان تو همه زمینه ها امتیاز بیشتری آوردکانتر و ایباکا خیلی ضعیف کار کردند فکر کنم فشار زیادی به وستبروک اومد امشب هم بازی مهمی با شیکاگو دارند که امیدوارم راسل بتونه عملکرد خوبشو به نمایش بذاره

  6. M-N oklahoma.city.thunder گفت:

    جدول کنفرانس شرق تو رده های ششم تا هشتم جالب شده و خیلی فشرده است شخصا دوست دارم ایندیانا وهم صعود کنه فکر کنم جورج تا اون موقع مصدومیتش بر طرف بشه

  7. farid گفت:

    سلام. نوشتین کلیپرز بازیشو میبازه اما تو هایلایت میبره .نوشتتون اشتباه شده یا هایلایت ؟

    • مشکل از هایلایت هاست. سایت NBA هایلایت های بازی کلیپرز و کینگز رو اشتباها به جای هایلایت های این بازی قرار داده و هایلایت های این بازی رو سایت NBA موجود نیست.
      لینک دانلود برداشته شد. در صورتی که هایلایت های این بازی رو سایت NBA قرار گرفت، لینکش اضافه خواهد شد.

  8. ali okc گفت:

    مرسییییییییی وستبروک

  9. SHaHRooZ گفت:

    آفرین بر وستبروک. داره فوق العاده کار می کنه. فقط به قول دوستمون Laker For Life اگه دورنت بیاد بازیش انقدری که الان است به چشم نمیاد. ولی با این حال امیدوارم دورنت و وستبروک بتونن OKC رو به سمت پلی آف قدرتمند پیش ببرند.

  10. hiddensbk گفت:

    با اینکه از اوکلاهاما متنفرم.
    ولی وستبروک محشره

  11. M-N oklahoma.city.thunder گفت:

    آقا احمد یه کم در مورد آگوستین گارد راس ذخیره اوکلاهما و کانتر اطلاعات بده .آگوستین خیای فرض و سریعه

  12. سینا میلواکی گفت:

    زیلر تو ۱ثانیه بازی رو واسه بوستون عوض کرد.این بوستون خیییلی خوبه

  13. متاسفانه میلواکی چند وقتیه خوب نتیجه نمیگیره
    من تیم الانشون رو دوست دارم
    دی جی آگوستین و انس کانتر اگر طرفدار و دنبال کننده ی ان بی ای باشید نیاز به معرفی ندارند
    کانتر سنتر ترکیه تبار از تیم یوتا به تیم اضافه شد
    دی حی آگوستین هم که چندین ساله بازی میکنه و بازیکن نسبتا سرشناسی بحساب میاد

  14. farid گفت:

    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *