نتایج بسکتبال حرفه ای NBA در ۱۳ نوامبر ۲۰۱۳

نتایج بسکتبال حرفه ای NBA در 13 نوامبر 2013-کریس پاول

شکست هیوستون و بروکلین و پیروزی نیویورک و کلیپرز از مهمترین نتایجی بود که در مسابقات روز ۱۳ نوامبر بسکتبال حرفه ای NBA رقم خورد.
در یکی از مسابقات امروز فیلادلفیا سونتی سیکسرز، بدون حضور مایکل کارتر ویلیامز با نتیجه ۱۲۳ بر ۱۱۷ هیوستون راکتس را از پیش رو برداشت.در این مسابقه که یک وقت اضافه داشت تونی روتن از سیکسرز با کسب ۱۸ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۱۱ پاس منجر به گل، تریپل دابل کرد.جیمز اندرسون از سیکسرز نیز با ۳۶ امتیازی که در این بازی به دست آورد، بیشترین امتیاز دوران بازی خود در لیگ را به ثبت رساند.مایکل کارتر ویلیامز به دلیل درد پای چپ در این مسابقه غایب بود.جیمز هاردن از راکتس نیز به دلیل کوفتگی پای چپ، این مسابقه را از روی نیمکت تماشا کرد.
نیویورک نیکس در سالن فیلیپس آرنا شهر آتلانتا با نتیجه ۹۵ بر ۹۱ هاوکس را شکست داد تا سومین برد فصل را به دست آورد.اندریا بارنیانی از نیکس با کسب ۲۰ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۲ پاس منجر به گل، عملکرد خوبی در این بازی داشت.
سکرامنتو کینگز در خانه با نتیجه ۱۰۷ بر ۸۶ بروکلین نتز را مغلوب کرد تا پس از ۵ باخت متوالی، طعم پیروزی را بچشد.مارکوس تورنتون از کینگز با کسب ۲۴ امتیاز، ۴ ریباند و ۲ پاس منجر به گل، بیشترین امتیاز را در این مسابقه برای تیمش کسب کرد.
در حساس ترین و پر برخوردترین بازی امروز، لس انجلس کلیپرز در خانه با نتیجه ۱۱۱ بر ۱۰۳ اکلاهما سیتی تاندر را شکست داد.در ثانیه های پایانی کوارتر دوم این مسابقه درگیری بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد که مت بارنز از کلیپرز و سرج ایباکا از تاندر به دلیل این درگیری از زمین اخراج شدند و بلیک گریفین از کلیپرز نیز تکنیکال فول دریافت کرد.بلیک گریفین در این مسابقه ۲۲ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد.
نتایج بسکتبال حرفه ای NBA در ۱۳ نوامبر ۲۰۱۳ را در جدول زیر مشاهده می کنید.برای دیدن جزئیات بازی های امروز، برنامه بازی های فردا و جدول ان بی ای به این صفحه مراجعه کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت ها

اورلاندو مجیک

۹۱-۹۴

میلواکی باکز

دانلود

فیلادلفیا سونی سیکسرز

۱۱۷-۱۲۳

هیوستون راکتز

دانلود

بوستون سلتیکس

۸۹-۸۳

شارلوت بابکتز

دانلود

ممفیس گریزلیز

۱۰۳-۸۷

تورنتو رپتورز

دانلود

مینسوتا تیمبرولوز

۹۵-۱۲۴

کلیولند کاوالیرز

دانلود

آتلانتا هاوکس

۹۵-۹۱

نیویورک نیکس

دانلود

سن آنتونیو اسپورز

۷۹-۹۲

واشنگتن ویزاردز

دانلود

دنور ناگتز

۹۹-۱۱۱

لس آنجلس لیکرز

دانلود

یوتا جاز

۱۰۵-۱۱۱

نیو اورلئانز پلیکانز

دانلود

پورتلند تریل بلیزرس

۸۹-۹۰

فینیکس سانز

دانلود

سکرامنتو کینگز

۸۶-۱۰۷

بروکلین نتز

دانلود

لس آنجلس کلیپرز

۱۰۳-۱۱۱

اکلاهما سیتی تاندر

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. حمیدرضا گفت:

    سلام.دیشب شبکه ورزش داشت کلیپرز -هیوستون رو نشون میداد.

  2. King-James گفت:

    ادمین ممنون از سایت خوبت
    نتیچه بازی اکلاهما و کلیپرز رو اصلاح کن

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *