نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در ششم اپریل ۲۰۱۶

نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در ششم اپریل 2016

رقابت های ان‌بی‌ای در ششم اپریل ۲۰۱۶ با انجام هشت مسابقه پیگیری شد.

تیم بسکتبال کلیولند کولیرز در شبی که لبران جیمز استراحت کرد، مقابل ایندیانا پیسرز تن به شکست داد. کلیولند امروز میهمان ایندیانا بود که با نتیجه‌ی ۱۰۹ بر ۱۲۳ مغلوب میزبان خود شد. پاول جرج از ایندیانا در این مسابقه ۲۹ امتیاز، ۵ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. بازیکنان ایندیانا در این بازی ۱۶ شوت از ۳۱ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند. ایندیانا با این پیروزی، جایگاه هفتم خود در کنفرانس شرق را حفظ کرد.

اورلاندو مجیک در اموی سنتر پذیرای دیترویت پیستونز بود که بازی را با نتیجه‌ی ۱۰۴ بر ۱۰۸ به حریف واگذار کرد. رجی جکسون از دیترویت با کسب ۲۴ امتیاز، ۴ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. دیترویت که هم اکنون با ۴۲ برد و ۳۷ باخت در جایگاه هشتم کنفرانس شرق قرار دارد، در صورت پیروزی در یکی از ۳ بازی باقی مانده اش، به پلی آف راه خواهد یافت.

کسب ۳۲ امتیاز توسط آیزیاه تامس به بوستون سلتیکس کمک کرد نیو اورلینز پلیکانز را از پیش رو بردارد. بوستون امروز میزبان نیو اورلینز بود که این بازی را با برتری ۱۰۴ بر ۹۷ پایان داد. تامس در این بازی ۴ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز به دست آورد. دو تیم در کوارتر چهارم این مسابقه ۸ بار مساوی کردند اما در نهایت بوستون بازی را به سود خود پایان داد.

نیویورک نیکس در خانه پذیرای شارلوت هورنتز بود که این بازی را با نتیجه‌ی ۹۷ بر ۱۱۱ به رقیب خود واگذار کرد. کمبا واکر با کسب ۳۴ امتیاز، ۵ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، از بازیکنان شاخص شارلوت در این مسابقه بود. رابین لوپز از نیکس در ۳ دقیقه و ۳۲ ثانیه مانده به پایان بازی با دریافت دومین خطای فنی، از زمین اخراج شد.

در یکی از بازی های حساس که می تواند سرنوشت رده های هفتم و هشتم کنفرانس شرق را تا حدودی تعیین کند، موریکس و راکتس در شهر دالاس برابر هم قرار گرفتند. دالاس موریکس این بازی نزدیک را با برتری ۸۸ بر ۸۶ به اتمام رساند. جی.جی. باریا از دالاس در این دیدار ۲۷ امتیاز، ۵ ریباند و ۸ پاس منجر به گل به دست آورد. دالاس هم اکنون با ۴۰ برد و ۳۸ باخت، یک بازی بالاتر از یوتا و ۲ بازی بالاتر از هیوستن در جایگاه هفتم کنفرانس غرب قرار گرفته است. هر سه تیم ۴ بازی دیگر در فصل عادی در پیش رو دارند.

اکلاهما سیتی تاندر در شبی که بیلی دانون به کوین دورنت، راسل وستبروک و سرج ایباکا استراحت داد، مقابل پرتلند تریل بلیزرس مغلوب شد. اکلاهما سیتی امروز میهمان پرتلند بود و بازی را با نتیجه‌ی ۱۱۵ بر ۱۲۰ به حریف خود واگذار کرد. الفروغ آمینو از پرتلند در این بازی ۲۷ امتیاز، ۶ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. انس کانتر از اکلاهما سیتی نیز کار خود را با ۳۳ امتیاز، ۲۰ ریباند، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به اتمام رساند.

نتایج رقابت های ان‌بی‌ای در ششم اپریل ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
ایندیانا پیسرز ۱۲۳ ۱۰۹ کلیولند کولیرز دانلود
اورلاندو مجیک ۱۰۴ ۱۰۸ دیترویت پیستونز دانلود
واشنگتن ویزاردز ۱۲۱ ۱۰۳ بروکلین نتز دانلود
بوستون سلتیکس ۱۰۴ ۹۷ نیو اورلینز پیکانز دانلود
نیویورک نیکس ۹۷ ۱۱۱ شارلوت هورنتز دانلود
دالاس موریکس ۸۸ ۸۶ هیوستن راکتس دانلود
پرتلند تریل بلیزرس ۱۲۰ ۱۱۵ اکلاهما سیتی تاندر دانلود
لس آنجلس لیکرز ۸۱ ۹۱ لس آنجلس کلیپرز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.