نتایج رقابت های NBA در سی و یکم مارس ۲۰۱۵

نتایج رقابت های NBA در سی و یکم مارس 2015

رقابت های NBA در سی و یکم مارس ۲۰۱۵ با پیروزی نتز و اسپرز و شکست هاوکس و کلیپرز همراه بود.

تیم بسکتبال بروکلین نتز با کسب چهارمین پیروزی متوالی خود، بار دیگر به رده هشتم کنفرانس شرق بازگشت. بروکلین امروز در بارکلیز سنتر میزبان ایندیانا پیسرز بود و توانست با نتیجه‌ی ۱۱۱ بر ۱۰۶، حریف خود را مغلوب کند. بروک لوپز در این دیدار ۲۴ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات برای بروکلین کسب کرد. بازیکنان بروکلین در این دیدار، ۵۰ درصد از شوت های سه امتیازی و ۵۰ درصد از مجموع شوت های خود را وارد سبد کردند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

تیم دیترویت پیستونز که در رده دوازدهم کنفرانس شرق قرار دارد، صدرنشین این کنفرانس، آتلانتا هاوکس را از پیش رو برداشت. پیستونز در این دیدار خانگی با نتیجه ۱۰۵ بر ۹۵، حریف خود را شکست داد تا پنجمین پیروزی خود در شش مسابقه اخیر را ثبت کند. آندره دراموند از پیستونز با ۲۲ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۲ توپ ربایی، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. گِرِگ مونرو از دیترویت به دلیل آسیب دیدگی زانوی راست همچنان نمی تواند برای تیمش به میدان برود. دقایق حضور رجی جکسون در این بازی به دلیل بیماری محدود شده بود و اسپنسر دینویدی، گارد راس دیگر این تیم نیز پس از ۴ دقیقه حضور در میدان مصدوم شد تا جان لوکاس سوم جایگزین او شود. (دانلود هایلایت های مسابقه)

فینالیست های سال ۲۰۱۴ لیگ NBA بار دیگر برابر هم قرار گرفتند. میامی هیت امروز پذیرای سن آنتونیو اسپرز بود که بازی را با نتیجه‌ی ۸۱ بر ۹۵، به حریف خود واگذار کرد. کوای لئونارد با ۲۲ امتیاز، ۹ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۴ توپ ربایی و ۲ بلاک شات، سن آنتونیو را برای کسب این پیروزی رهبری کرد. تونی پارکر نیز در هزارمین بازی فصل عادی خود در لیگ NBA، ۱۶ امتیاز، ۲ ریباند و ۵ پاس منجر به گل به دست آورد. این بازیکن ۷۱۸ بازی از این ۱۰۰۰ مسابقه را با پیروزی پشت سر گذاشته و بهترین درصد پیروزی در میان بازیکنان تاریخ لیگ در ۱۰۰۰ مسابقه را در اختیار دارد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

لس آنجلس کلیپرز علی رغم درخشش بلیک گریفین، مقابل گلدن استیت واریورز مغلوب شد. کلیپرز در این دیدار خانگی با نتیجه‌ی ۱۰۶ بر ۱۱۰، مقابل واریورز شکست خورد. گریفین در این دیدار ۴۰ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۳ بلاک شات به دست آورد. استفن کری و کلی تامپسون از واریورز به ترتیب ۲۷ و ۲۵ امتیاز کسب کردند تا تیمشان دهمین پیروزی متوالی را ثبت کند. تامپسون ۸ ریباند و ۴ پاس منجر به گل نیز به ثبت رساند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۶ پاسخ

  1. clipers گفت:

    استفان کری تو این فصل ۲۵۰ تا ۳ امتیازی زد

  2. M-N oklahoma.city.thunder گفت:

    سن آنتونیو دوباره به اوج برگشته یحتمل که این فصل دوباره قهرمان بشه و به رکورد قهرمانیهای شیکاگو برسه .رقابت تو رده های هفتم و هشتم کنفرانس شرق هم به اوجش رسیده

  3. MOHAMMAD#11 گفت:

    وای خدا کنه میامی بره پلی آفس!

  4. علیرضا گفت:

    امیدوارم توی کنفرانس شرق بوستون و توی غرب اکلاهما خودشونو بتونن برسونن به پلی اف

  5. محمد رضا ارباب گفت:

    با اینکه طرفدار پر و پا قرص لبران و به طبع کلیولند هستم
    اما احساس میکنم سن انتونیو و یا گلدن استیت امسال قهرمان NBA میشن

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *