نتایج رقابت های NBA در ۲۵ ژانویه ۲۰۱۶

نتایج رقابت های NBA در 25 ژانویه 2016

رقابت های NBA در ۲۵ ژانویه ۲۰۱۶ با انجام ۹ مسابقه پیگیری شد. پیروزی بوستون، میامی، هیوستن و گلدن استیت، از مهمترین نتایج امروز بود.

تیم بسکتبال بوستون سلتیکس با برتری مقابل واشنگتن ویزاردز، سومین پیروزی پی در پی خود را ثبت کرد. بوستون امروز میهمان واشنگتن بود و توانست با نتیجه‌ی ۱۱۶ بر ۹۱ حریف خود را شکست دهد. آیزیاه تامس از بوستون با کسب ۲۳ امتیاز، ۴ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. پنج بازیکن دیگر بوستون امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کردند.

میامی هیت با غلبه بر شیکاگو بولز به چهار شکست متوالی خود پایان داد. هیت امروز میهمان بولز بود که این بازی را با برتری ۸۹ بر ۸۴ پایان داد. دوین وید از میامی ۱۰ امتیاز از مجموع ۲۸ امتیاز خود در این دیدار را در کوارتر چهارم کسب کرد و به تیمش که در اوایل کوارتر پایانی ۸ امتیاز از حریف عقب بود، برای جبران عقب افتادگی کمک کرد. وید ۷ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد. درک رز به دلیل آسیب دیدگی کمر و همسترینگ راست، تنها ۱۳ دقیقه در این بازی حضور داشت و در نیمه دوم بازی نکرد. گران دراگیچ و حسن وایت‌ساید از میامی و کرک هاینریک و ایتوآن مور از شیکاگو به دلیل مصدومیت در این مسابقه غایب بودند.

هیوستن راکتس در شبی که بازیکنان این تیم ۱۹ شوت سه امتیازی به ثمر رساندند، نیو اورلینز پلیکانز را از پیش رو برداشت. هیوستن امروز میهمان نیو اورلینز بود که این بازی را با برتری ۱۱۲ بر ۱۱۱ پایان داد. جیمز هاردن در این مسابقه ۳۵ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۸ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. ترور آریزا نیز ۸ شوت از ۱۱ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کرد و کار خود را با کسب ۳۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به اتمام رساند. آرنج طارق اونز از پلیکانز در کوارتر دوم این مسابقه به سر هم تیمی اش، انتونی دیویس برخورد کرد که موجب شد این بازیکن زمین مسابقه را ترک کند. هیوستن در این بازی برای سومین مسابقه متوالی دواریت هاوارد را به دلیل آسیب دیدگی مچ پای چپ در اختیار نداشت.

ساکرامنتو کینگز در شبی که دیملرکوس کازینس بیشترین امتیاز دوران حرفه ای خود را کسب کرد، مقابل شارلوت هورنتز تن به شکست داد. شارلوت در این دیدار خارج از خانه که دو وقت اضافه داشت، با نتیجه‌ی ۱۲۹ بر ۱۲۸ حریف خود را شکست داد. کازینس در این بازی ۲۱ شوت از ۳۰ اقدام خود را وارد سبد کرد و ۵۶ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد. جرمی لین از شارلوت نیز ۲۰ امتیاز، ۷ ریباند و ۱۱ پاس منجر به گل به دست آورد.

جدال بهترین تیم های حال حاضر NBA با برتری استفن کری و هم تیمی هایش همراه بود. گلدن استیت واریورز امروز میزبان سن آنتونیو اسپرز بود که این بازی را با برتری قاطع ۱۲۰ بر ۹۰ پایان داد. استفن کری در این مسابقه ۳۷ امتیاز، ۲ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۵ توپ ربایی به دست آورد. این بازیکن در کوارتر چهارم و با افزایش اختلاف امتیاز گلدن استیت با سن آنتونیو، استراحت کرد. کری با ۶ شوت سه امتیازی که در این بازی به ثمر رساند، از مرز ۱۴۰۰ شوت سه امتیازی گذشت و بیست و ششمین بازیکن تاریخ لیگ لقب گرفت که توانسته حداقل ۱۴۰۰ سه امتیازی وارد سبد کند. گلدن استیت با کسب این پیروزی، سی و نهمین پیروزی متوالی خانگی خود را ثبت کرد و به ۱۳ برد پی در پی سن آنتونیو پایان داد. شکست با اختلاف ۳۰ امتیاز، سنگین ترین باخت سن آنتونیو از سال ۲۰۱۳ بود. تیم دانکن از سن آنتونیو به دلیل درد زانوی راست در این مسابقه غایب بود.

نتایج رقابت های NBA در ۲۵ ژانویه ۲۰۱۶ را در زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
کلیولند کولیرز ۱۱۴ ۱۰۷ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
واشنگتن ویزاردز ۹۱ ۱۱۶ بوستون سلتیکس دانلود
شیکاگو بولز ۸۴ ۸۹ میامی هیت دانلود
ممفیس گریزلیز ۱۰۸ ۱۰۲ اورلاندو مجیک دانلود
نیو اورلینز پیکانز ۱۱۱ ۱۱۲ هیوستن راکتس دانلود
دنور ناگتز ۱۰۵ ۱۱۹ آتلانتا هاوکس دانلود
یوتا جاز ۹۲ ۹۵ دیترویت پیستونز دانلود
ساکرامنتو کینگز ۱۲۸ ۱۲۹ شارلوت هورنتز دانلود
گلدن استیت واریورز ۱۲۰ ۹۰ سن آنتونیو اسپرز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۳ پاسخ

  1. Kiiiiiiiing گفت:

    اینم از دوین وید ، همونی که تا چند روز پیش پیرمرد بود !!!!!!

  2. saeeeed گفت:

    وید حررف نداره….یکی از بهترین های تاریخ ان بی ای هست

  3. Mahdi6 گفت:

    این کازینس و راندو عالی بودن.
    راندو ۲۰ تا اسیست داشت و کازینس هم بیشترین امتیاز فصل رو گرفت و تو دو تا بازی اخیرش ۱۰۴ امتیاز گرفته که خیلی عالیه به نظر من صد در صد حقشه که بره ال استار این فصل خیلی خوب بوده.
    بازی گلدن و سن انتونیو رو ۵ دقیقه اخرو دیدم گرگ پاپویچ خیلی عصبانی شده بود و نمیدونم تیمش چرا اینقدر بد بازی کرد اون از الدریج که فقط ۵ امتیاز گرفت و اونم از ترن اوراشون که ۲۶ تا ترن اور داشتن و تو دفاع هم خوب نبودن

  4. sina777 گفت:

    واقعا فکر نمیکردم اسپرز با این اختلاف ببازه در ضمن برد کلیولند رو هم به طرفداراش تبریک میگم

  5. Nasser گفت:

    توی ۱۰ روز هم کوز و هم اسپرز رو با ۳۰ تا اختلاف برد این گلدن استیت
    ولی توی پلی اف …………

  6. ehsan گفت:

    آخیییییش،Let’s Go Heat
    عشششقم D-Wade،خداروشکر با این همه مصدوم بردیم و روند ضعیفمون متوقف شد،ایشالله امشب بروکلین رو هم میزنیم دوباره میریم بالای جدول کنفرانس

  7. Kiiiiiiiing گفت:

    واریورز ۱۵ تا توپ ربایی داشت و ۳۲ اسیست ، خب این خیلی آمار خوبیه و بایدم اینجوری نتیجه میگرفت

  8. amir گفت:

    کوز – بولز – ایندیانا – اسپورز . ۳ تاشون اختلاف بالای ۳۰ . امسال هم گرین هم کری از پارسال بهترن پس مطمن باشید پلی اف م معجزه نمی شه

  9. M-N Oklahoma.city.thunder گفت:

    این کازینس عالی بازی میکنه هاردن هم که فوق العادست دوباره برگشته به اوج

  10. My Dubs گفت:

    بولز چرا اینجوری نتیجه میگیره؟

  11. number1 گفت:

    من دیشب کوارتر یک بازیه بولز رو دیدم گفتم راحت با اختلاف بیست تا می بریم و گسول تو کوارتر یک دبل دبل کرد صبح نتیجه رو دیدم شاخ در اوردم فکر کنم دلیل اصلیش هم بازی نکردن رز بوده نتیجه بازیه گلدن هم خیلی عجیب و غریب بود ولی جلوی بهترین تیم دفاعی لیگ ۱۲۰امتیاز گرفتن خیلی حرفه و تیمایی که این فصل اجازه ندادن گلدن بیشتر از صد امتیاز بگیره واقعا کار بزرگی انجام دادن

  12. My Dubs گفت:

    دیدم الان امارشو چرا اینقدر بد شوت زدن؟؟؟۲۷ درصد سه امتیازی و ۳۹ درصد مجموع. خیلی نوسان داره بولز

  13. M_N Oklahoma.city.thunder گفت:

    رز بعد اینکه تو لیست نهایی بازیکنان آمریکا برای تیم ملی قرار نگرفت خیلی خوب بازی میکنه انگار بهش برخورده که حتی تو سی نفر هم نیست بخاطر همین شاید میخواد ثابت کنه که هنوزم حرف هایی برای گفتن داره واقعا هم بعد انتخاب نشدن داره خوب بازی میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *