عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA به کمبا واکر و دیمارکوس کازینس رسید

کمبا واکر از شارلوت هورنتز و دیمارکوس کازینس از ساکرامنتو کینگز به عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA در کنفرانس های شرق و غرب برگزیده شدند. این دو برای بازی هایی که از ۱۸ تا ۲۴ ژانویه انجام دادند، موفق به کسب این عناوین شدند.

کمبا واکر

کمبا واکر با ثبت میانگین ۳۴٫۸ امتیاز (رتبه ۱ شرق)، ۶ پاس منجر به گل (رتبه ۹ مشترک شرق)، ۶ ریباند و ۲٫۲۵ توپ ربایی (رتبه ۴ مشترک شرق)، به شارلوت کمک کرد تا در این هفته از رقابت ها رکورد ۳ بر و ۱ باخت را ثبت کند. این بازیکن با کسب ۵۲ امتیاز در روز ۱۸ ژانویه، بیشترین امتیاز تاریخ باشگاه شارلوت را ثبت کرد. او در آن دیدار ۹ ریباند و ۸ پاس منجر به گل نیز به دست آورد و تیمش را برای پیروزی ۱۲۴ بر ۱۱۹ مقابل یوتا جاز در وقت اضافه دوم یاری کرد.

دیمارکوس کازینس

دیمارکوس کازینس با به دست آوردن میانگین ۳۶ امتیاز (رتبه ۱ لیگ) و ۱۴٫۷ ریباند (رتبه ۲ لیگ)، ساکرامنتو کینگز را برای ثبت رکورد ۳ برد و ۰ باخت در بازی های این هفته رهبری کرد. او در هر سه مسابقه دابل دابل امتیاز-ریباند انجام داد و در پایان بازی های این هفته، ۲۵ دابل دابل در این فصل ثبت کرده بود که از این نظر در جایگاه چهارم قرار گرفته است. کازینس در پیروزی ۱۰۸ بر ۹۷ تیمش مقابل ایندیانا پیسرز در روز ۲۳ ژانویه، ۴۸ امتیاز و ۱۳ ریباند به دست آورد.

بازیکنان زیر دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته در کنفرانس هاس شرق و غرب بودند:
استفن کری از گلدن استیت واریورز، جیمز هاردن از هیوستن راکتس، انتونی دیویس از نیو اورلینز پلیکانز، کوین دورنت و راسل وستبروک از اکلاهما سیتی تاندر، تایسن چندلر از فینیکس سانز، دمار دروزن از تورنتو رپتورز و گوردون هیوارد از یوتا جاز.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. میکائیل گفت:

    احمد آقا چرا بازی های امروز رو نمی ذاری؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *