نتایج رقابت های NBA در ۶ آپریل

ریک آدلمن

در مهمترین رقابت های NBA در ۶ آپریل،تیم های میامی،مینسوتا،سن آنتونیو و دنور حریفان خود را پشت سر گذاشتند.در یکی از بازی های امروز میامی هیت در خانه با نتیجه ۱۰۶ بر ۸۷ فیلادلفیا سونی سیکسرز را مغلوب کرد.لبران جیمز که سه بازی قبلی هیت را به دلیل مصدومیت از دست داده بود،با کسب ۲۷ امتیاز،۵ پاس منجر به گل و ۴ ریباند،بهترین بازیکن این مسابقه بود.کریس باش از میامی با مصدومیت در ناحیه زانو،این بازی را از دست داد تا مانند دوین وید در این بازی نیمکت نشین باشد.
بازیکنان مینسوتا تیمبرولوز در خانه با نتیجه ۱۰۷ بر ۱۰۱ دیترویت پیستونز را مغلوب کردند تا ریک آدلمن (سرمربی مینسوتا) هشتمین مربی تاریخ NBA لقب گیرد که ۱۰۰۰ برد در کارنامه خود ثبت کرده است.آدلمن در بیست و دومین فصل مربیگری خود به جمع بزرگانی مثل پت رایلی،لنی ویلکینز،فیل جکسون،جرج کارل،لری برون،دان نلسون و جری اسلوان پیوست.نیکولا پکویچ از مینسوتا با کسب ۲۰ امتیاز،۱۳ ریباند و ۲ پاس منجر به گل،یکی از بازیکنان شاخص تیمش در این بازی بود.
سن آنتونیو اسپورز در AT&T Center با نتیجه ۹۹ بر ۹۷ آتلانتا هاوکس را از پیش رو برداشت.تیم دانکن از اسپورز با کسب ۳۱ امتیاز،۱۴ ریباند،۴ بلاک شات و ۳ پاس منجر به گل،نقش مهمی در پنجاه و هفتمین پیروزی تیمش داشت.
و سرانجام دنور ناگتز که به دلیل مصدومیت بازیکن کلیدی خود،دانیلو گالیناری،او را برای ادامه فصل از دست داد،در خانه با نتیجه ۱۳۲ بر ۱۱۴ هیوستون راکتز را مغلوب کرد.آندره ایگودالا از دنور با کسب ۱۸ امتیاز،۱۴ پاس منجر به گل،۷ ریباند و ۲ توپ ربایی،ستاره این بازی بود.
نتایج و هایلایت های رقابت های NBA در ۶ آپریل را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

واشنگتن ویزاردز

۸۵-۱۰۴

ایندیانا پیسرز

دانلود

بروکلین نتز

۹۶-۱۰۵

شارلوت بابکتز

دانلود

میامی هیت

۸۷-۱۰۶

فیلادلفیا سونی سیکسرز

دانلود

مینسوتا تیمبرولوز

۱۰۱-۱۰۷

دیترویت پیستونز

دانلود

میلواکی باکز

۸۳-۱۰۰

تورنتو رپتورز

دانلود

سن آنتونیو اسپورز

۹۷-۹۹

آتلانتا هاوکس

دانلود

دنور ناگتز

۱۱۴-۱۳۲

هیوستون راکتز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *