نتایج لیگ ان‌بی‌ای در بیست و هفتم مارس ۲۰۱۶

نتایج لیگ ان‌بی‌ای در بیست و هفتم مارس 2016

پیروزی ایندیانا و واشنگتن و شکست دالاس، از مهمترین نتایج لیگ ان‌بی‌ای در بیست و هفتم مارس ۲۰۱۶ بود.

در یکی از بازی های امروز ایندیانا پیسرز میزبان هیوستن راکتس بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۴ بر ۱۰۱ حریف خود را مغلوب کند. پاول جرج از ایندیانا در این مسابقه ۲۵ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. مانتی الیس با ۲۳ امتیاز، ۶ ریباند، ۷ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، دیگر بازیکن شاخص ایندیانا بود. هیوستن با این شکست، به رده‌ی هشتم کنفرانس غرب سقوط کرد.

دالاس موریکس با قبول شکست مقابل ساکرامنتو کینگز، سومین باخت متوالی خود را تجربه کرد. ساکرامنتو امروز میزبان دالاس بود که توانست با نتیجه‌ی ۱۳۳ بر ۱۱۱ حریف خود را از پیش رو بردارد. ویلی کالی-استاین از ساکرامنتو با ۲۱ امتیاز، یکی از هشت بازیکن تیمش بود که امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کرد. این بازیکن ۷ ریباند و ۲ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. بازیکنان ساکرامنتو در این بازی ۶۲٫۲ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند.

در آخرین بازی امروز لس آنجلس لیکرز در استیپل سنتر پذیرای واشنگتن ویزاردز بود که بازی را با حساب ۸۸ بر ۱۰۱ به رقیب خود واگذار کرد. جان وال در این بازی ۲۲ امتیاز، ۵ ریباند، ۱۳ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. واشنگتن با این برد، کور سوی امید خود برای رسیدن به پلی آف را حفظ کرد. این تیم که هم اکنون با ۳۶ برد و ۳۷ باخت در جایگاه دهم کنفرانس شرق قرار دارد، ۲٫۵ مسابقه از تیم هشتم کنفرانس عقب تر است.

نتایج لیگ ان‌بی‌ای در بیست و هفتم مارس ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید. (برای بحث و تبادل نظر، در صورت تمایل به انجمن مراجعه کنید).

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
لس آنجلس کلیپرز ۱۰۵ ۹۰ دنور ناگتز دانلود
ایندیانا پیسرز ۱۰۴ ۱۰۱ هیوستن راکتس دانلود
ساکرامنتو کینگز ۱۳۳ ۱۱۱ دالاس موریکس دانلود
گلدن استیت واریورز ۱۱۷ ۱۰۵ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
لس آنجلس لیکرز ۸۸ ۱۰۱ واشنگتن ویزاردز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.