نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در بیست و هفتم مارس ۲۰۱۵

نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در بیست و هفتم مارس 2015

لیگ ان‌بی‌ای در بیست و هفتم مارس ۲۰۱۵ با برگزاری سیزده مسابقه دنبال شد. پیروزی واشنگتن، آتلانتا و سن آنتونیو و شکست کلیولند،ممفیس و فینیکس، از مهمترین نتایج امروز بود.

جان وال با کسب ۷ امتیاز از مجموع ۳۲ امتیاز خود در وقت اضافه دوم، واشنگتن ویزاردز را برای غلبه بر شارلوت هورنتز رهبری کرد. واشنگتن در این دیدار خانگی که دو وقت اضافه داشت، با نتیجه‌ی ۱۱۰ بر ۱۰۷، حریف خود را از پیش رو برداشت. جامپ شات وال در ۹٫۹ ثانیه مانده به پایان بازی، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. در ادامه بازیکنان شارلوت دو فرصت خود برای به ثمر رساندن شوت سه امتیازی و به تساوی کشاندن بازی را از دست دادند. ۹ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، دیگر آماری بود که وال به ثبت رساند.

آتلانتا هاوکس با برتری مقابل میامی هیت، رتبه نخست خود در کنفرانس شرق را قطعی کرد. هاوکس که در این مسابقه میزبان میامی بود، با نتیجه‌ی ۹۹ بر ۸۶، حریف خود را شکست داد. در تاریخ باشگاه هاوکس، این دومین بار است که این تیم رتبه نخست کنفرانس شرق در فصل عادی را به دست می آورد. پاول میلسپ از آتلانتا با کسب ۲۱ امتیاز، ۹ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. حسن وایت‌ساید و کریس اندرسون از میامی و مایک اسکات از آتلانتا به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب بودند.

بروکلین نتز در ادامه روند رو به رشد خود، این بار کلیولند کولیرز را از پیش رو برداشت. در این مسابقه که در بارکلیز سنتر برگزار شد، نتز با نتیجه‌ی ۱۰۶ بر ۹۸، کلیولند را شکست داد تا ششمین پیروزی خود در هشت مسابقه اخیر را کسب کند. جو جانسون از نتز در این دیدار ۲۰ امتیاز، ۵ ریباند و ۹ پاس منجر به گل به دست آورد. لبرون جیمز از کلیولند در این مسابقه ۲۴ امتیاز، ۵ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۵ توپ ربایی به دست آورد. نتز با کسب این پیروزی به رده نهم کنفرنس شرق رسید و در حال حاضر ۰٫۵ بازی از تیم هشتم کنفرانس یعنی بوستون سلتیکس، عقب تر است.

جدال صدرنشینان کنفرانس غرب، با برتری تیم نخست این کنفرانس پایان یافت. گلدن استیت واریورز امروز میهمان ممفیس گریزلیز بود که بازی را با پیروزی ۱۰۷ بر ۸۴ به پایان رساند. استفن کری از واریورز با ۳۸ امتیاز، ۳ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی، ستاره تیمش در این مسابقه بود. کری ۸ شوت از ۱۲ اقدام سه امتیازی خود در این مسابقه را وارد سبد کرد. بازیکنان واریورز از ۱۹ ترن اور گریزلیز در این دیدار، ۳۲ امتیاز به دست آوردند. واریورز با کسب این پیروزی، تعداد بردهای خود در این فصل از رقابت ها را به عدد ۵۹ رساند تا با رکورد بیشترین برد تاریخ خود در فصل عادی برابری کند.

سن آنتونیو اسپرز پذیرای دالاس موریکس بود که این بازی را با برتری ۹۴ بر ۷۶ به پایان رساند. بورس دیاو از سن آنتونیو با ۱۹ امتیاز، یکی از پنج بازیکن تیمش بود که امتیازات خود را دو رقمی کرد. این بازیکن ۳ ریباند و ۳ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. مونتی الیس از دالاس در ۶ دقیقه و ۴۳ ثانیه مانده به پایان کوارتر سوم این مسابقه، از ناحیه‌ی زانوی راست آسیب دید و پس از ترک زمین دیگر به میدان بازنگشت.

در آخرین دیدار امروز فینیکس سانز میزبان پرتلند تریل بلیزرس بود و بازی را با نتیجه‌ی ۸۱ بر ۸۷ به حریف خود واگذار کرد. لامارکوس آلدریج از پرتلند با ۲۷ امتیاز و ۹ ریباند، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد.

نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در بیست و هفتم مارس ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
اورلاندو مجیک ۹۷ ۱۱۱ دیترویت پیستونز دانلود
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۹۸ ۱۱۹ لس آنجلس کلیپرز دانلود
واشنگتن ویزاردز ۱۱۰ ۱۰۷ شارلوت هورنتز دانلود
آتلانتا هاوکس ۹۹ ۸۶ میامی هیت دانلود
بروکلین نتز ۱۰۶ ۹۸ کلیولند کاوالیرز دانلود
نیویورک نیکس ۹۲ ۹۶ بوستون سلتیکس دانلود
تورنتو رپتورز ۹۴ ۸۳ لس آنجلس لیکرز دانلود
هیوستن راکتس ۱۲۰ ۱۱۰ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
ممفیس گریزلیز ۸۴ ۱۰۷ گلدن استیت واریورز دانلود
نیو اورلینز پلیکانز ۱۰۲ ۸۸ ساکرامنتو کینگز دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۹۴ ۷۶ دالاس موریکس دانلود
دنور ناگتز ۱۰۷ ۹۱ یوتا جاز دانلود
فینیکس سانز ۸۱ ۸۷ پرتلند تریل بلیزرس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۰ پاسخ

  1. احسان گفت:

    این فصل یه فصل رویایی بود برای گلدن استیت. خیلی از دکورد های تیم شکسته شد. بهترین شروع تو تاریخ باشگاه، بیشترین برد متوالی، بیشترین برد متوالی در بازی های خانگی و…
    قطعا تعداد برد های خودش رو به بالای ۶۰ میرسونه و اولین فصلی میشه که تونسته بالای ۶۰ تا برد داشته باشه.
    قبل از شروع فصل خودم حدس میزدم در بهترین حالت تو رتبه چهارم فصل رو تموم کنه D:
    امیدوارم تو پلی آف هم همینطور خوب کار کنن. به امید رسیدن به فینال (:

  2. m-‌‌n oklahoma .city.thunder گفت:

    اگر به اکلاهمای با دورانت و وستبروک و ایباکا آماده بخوره احتمال حذفش خیلی زیاده،بهترین نتیجه امروز هم باخت فینیکس بود که موقعیت اکلاهما رو تو رده هشتم تثبیت کردامیدوارم امشب هم اکلاهما لیکرز رو نابود کنه اگر اکلاهما به فینال نرسه خیلی دوست دارم سن آنتونیو قهرمان بشه و به رکورد شیکاگو برسه واقعا این تیم مربی و کادر فنی خیلی خوبی داره و خیلی منسجم و منظم بازی میکنه امیدوارم دورانت به مسابقات برسه تا بازی رو به تازه دوران رسیدها نشون بده ،کلیولندهم تیم خوبی داره نشون میده هر چه به آخر دور مقدماتی نزدیک میشیم این تیم بهتر بازی میکنه

  3. M.R گفت:

    دورنت کل فصلو از دست داد

  4. M.R گفت:

    ولی به نظرم اکلاهاما بدون دورنت هم تیم قوییه اگه به پلی افس برسه حرف هایی برای گفتن داره

  5. 1984 LeBron گفت:

    اوکلاهاما بدون دورانتخابات نمیتوا. گردن استیت رو شکستذبده.

  6. علیرضا گفت:

    کلیولند به هیچ جا نمیرسه چون همه مسئولیتهای تیم روی دوش یک نفر هست ولی تیمهایی مثل اتلانتا(با این که من خودم طرفدار اتلانتا نیستم)میتونن به جایی برسن چون همه اعضای تیم اونجا باهم تلاش میکنن

    • احسان گفت:

      کلیولند هرچی بگذره قوی تر میشه، چون بازیکناش باهم هماهنگ تر میشن.ولی کلا سیستم بازیشون روی مهارت های فردیه نه کار تیمی به اون صورت ( خوب هم جواب میگیرن، بازیکنای خیلی خوبی داره )
      اما به نظرم این فصل نمیتونن شانسی برای قهرمانی داشته باشن ولی با این وضعیت تیمای کنفرانس شرق خیلی راحت باید به فینال کنفرانس برسن.

      از یه طرفی هم اینطور که داره پیش میره به نظر نمیاد کوین لاو فصل دیگه تو این تیم بمونه. امیدوارم بیاد گلدن استیت بجای دیوید لی 😀

  7. jwall گفت:

    M-n oklahoma.city رو چه حسابی داری این حرف رو می زینی که اگه دورانت با وستبروک و ایباکا بودن می تونستن گلدن استیتز رو ببرن؟؟؟
    مگه بازی هاشون رو تو فصل ۲۰۱۴_۱۵ ندیدی که بیشترشو گلدن استیتز برده
    واقعا رو چه حسابی این حرف رو میزدی؟؟؟
    آقا علیرضا که هم اسم منم هستی هر تیمی بیشترین بار رو دوش کاپیتان تیم ولی کلیولند انقدر قشنگ با هم هماهنگ شدن که من می گم آتلانتا رو حتی میبره و به فینال بین کنفرانس ها میرسه

  8. m-‌‌n oklahoma .city.thunder گفت:

    اینکه کلیولند از آتلانتا قویتره جای بحث نیست آتلانتا تیم روزهای حساس نیست همیشه این بازیکنان بزرگ هستند که نتایج رو رقم میزنند اما در مورد اکلاهما بگم و اون اینکه نتایج قبلی رو اولا نباید در نظر گرفت ثانیا این تیم بدون دورانت هم قابلیتهای زیادی داره که با برگشتن ایباکا این تیم قدرتمندتر میشه علاوه بر اینکه کانتر هم توتیم داره عالی کار میکنه سوم jwallگفتی از کجا میگم که اکلاهما گلدن استیت رو شکست میده جوابشو بعد از دور اول پلی آف بهت میدم

  9. محمد ارباب گفت:

    با این شکست هایی که پلیکانز و فینیکس کسب میکنند دیگه صعود اوکلاهاما قطعیه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *