نتایج لیگ برتر بسکتبال در ۲۴ بهمن ۹۲

نتایج لیگ برتر بسکتبال در 24 بهمن 92

لیگ برتر بسکتبال در ۲۴ بهمن ۹۲ با انجام دو مسابقه معوقه از هفته بیست و یکم پیگیری شد.
در یکی از بازی های امروز صنایع پتروشیمی ماهشهر در خانه به مصاف همیاری زنجان رفت و موفق شد با نتیجه ۷۴ بر ۶۸ حریف را شکست دهد. صنایع پتروشیمی با کسب این برد، کار خود در فصل عادی رقابت ها را با کسب ۳۲ امتیاز به اتمام رساند و در رده ششم جدول قرار گرفت.
در دیگر مسابقه امروز استقلال زرین قشم در سالن تختی قشم میزبان افرا خلیج فارس بود که توانست این بازی را با نتیجه ۸۶ بر ۶۹ به سود خود به اتمام برساند.
آخرین مسابقه فصل عادی لیگ برتر، شنبه‌ی هفته آینده بین دو تیم پتروشیمی بندر امام و فولاد ماهان سپاهان برگزار می شود که با توجه به امتیاز تیم ها، تغییری در جدول رده بندی ایجاد نمی کند.
به این ترتیب تیم های پتروشیمی بندر امام، مهرام، دانشگاه آزاد، ذوب آهن، فولاد ماهان، پتروشیمی ماهشهر، فولاد هفت الماس و همیاری زنجان در رده های اول تا هشتم جدول رده بندی قرار گرفتند و راهی دور دوم رقابت ها شدند. مرحله دوم رقابت ها از ۲۸ بهمن آغاز خواهد شد.

منبع عکس: خبرگزاری تسنیم

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *