نتایج لیگ بسکتبال ان بی ای در ۳۰ نوامبر

دوایت هاوارد

مسابقات لیگ بسکتبال حرفه ای ان بی ای در روز ۳۰ نوامبر با پیروزی تیم های بوستون،نیویورک،اکلاهاما سیتی و لیکرز پیگیری شد.در یکی از مسابقات امروز بوستون سلتیکس بدون گارد راس خود راژان راندو با نتیجه ۹۶ بر ۷۸ پورتلند تریل بلیزرس را شکست داد.راندو به علت درگیری در مسابقه سلتیکس و نتز دو مسابقه از همراهی تیمش محروم شده است.جف گرین از بوستون با کسب ۱۹ امتیاز،۴ توپ ربایی،۳ ریباند و ۲ پاس منجر به گل امتیازآورترین بازیکن تیمش بود.
در یکی دیگر از بازی های امروز نیویورک نیکس در مدیسون اسکوئر گاردن با نتیجه ۱۰۸ بر ۸۷ میهمان خود واشنگتن ویزاردز را مغلوب کرد.در این مسابقه جی آر اسمیت و کارملو آنتونی هر کدام ۲۰ امتیاز برای نیکس کسب کردند تا این تیم به یازدهمین برد فصل خود دست یابد.
در یکی از حساس ترین مسابقات دیشب اکلاهاما سیتی فاندر در خانه با نتیجه ۱۰۶ بر ۹۴ تیم قدرتمند یوتا جاز را از پیش رو برداشت.راسل وستبروک،گارد راس اکلاهاما سیتی در این مسابقه با کسب ۲۳ امتیاز،۱۳ ریباند،۸ پاس منجر به گل و ۷ توپ ربایی عملکرد فوق العاده ای داشت؛گرچه ۸ توپ را نیز لو داد.
و در بازی پایانی امروز لس آنجلس لیکرز با درخشش دوایت هاوارد و آنتوان جیمسون موفق شد میهمان خود دنور ناگتز را با نتیجه ۱۲۲ بر ۱۰۳ پشت سر بگذارد.هاوارد در این مسابقه ۲۸ امتیاز،۲۰ ریباند و ۳ بلاک شات ثبت کرد.جیمسون نیز موفق به کسب ۳۳ امتیاز،۱۲ ریباند و ۲ پاس منجر به گل شد.لیکرز در این دیدار ۵۱٫۵ درصد پرتاب های سه امتیازی خود را تبدیل به امتیاز کرد.
نتایج و هایلایت مسابقات لیگ بسکتبال ان بی ای در ۳۰ نوامبر را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

مهمان

هایلایت

تورنتو رپتورز

۹۷-۱۰۱

فینیکس سانز

دانلود

شارلوت بابکتز

۱۰۴-۹۸

فیلادلفیا سونی سیکسرز

دانلود

اورلاندو مجیک

۹۸-۸۶

بروکلین نتز

دانلود

بوستون سلتیکس

۷۸-۹۶

پورتلند تریل بلیزرس

دانلود

نیویورک نیکس

۸۷-۱۰۸

واشنگتن ویزاردز

دانلود

آتلانتا هاوکس

۱۱۳-۱۱۱

کلیولند کاوالیرز

دانلود

ممفیس گریزلیز

۷۸-۹۰

دیترویت پیستونز

دانلود

اکلاهاما سیتی فاندر

۱۱۱-۱۱۷

یوتا جاز

دانلود

مینسوتا تیمبرولوز

۸۵-۹۵

میلواکی باکز

دانلود

ساکرامنتو کینگز

۹۷-۹۲

ایندیانا پیسرز

دانلود

لس آنجلس لیکرز

۱۰۳-۱۲۲

دنور ناگتز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *