نتایج مسابقات NBA در سی و یکم اکتبر ۲۰۱۵

نتایج مسابقات NBA در سی و یکم اکتبر 2015

مسابقات NBA در سی و یکم اکتبر ۲۰۱۵ با انجام شش بازی پیگیری شد.

سومین شکست ایندیانا پیسرز در فصل جدید مسابقات NBA، در سومین بازی این تیم رقم خورد. ایندیانا امروز میزبان یوتا جاز بود که بازی را با نتیجه‌ی ۷۶ بر ۹۷ به حریف خود واگذار کرد. ایندیانا در حالی در این بازی با اختلاف ۲۱ امتیاز شکست خورد که در اکثر دقایق نیمه اول از حریف خود پیش بود. درک فیورز با ۱۸ امتیاز، یکی از شش بازیکن یوتا بود که امتیازات خود در این بازی را دورقمی کرد. این بازیکن ۷ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد.

کسب ۳۷ امتیاز توسط کارملو انتونی به نیویورک نیکس کمک کرد تا با نتیجه‌ی ۱۱۷ بر ۱۱۰، میزبان خود واشنگتن ویزاردز را مغلوب کند. انتونی که در این دیدار ۱۱ شوت از ۱۸ اقدام خود را وارد سبد کرد، در بازه ای از مسابقه ۸ شوت متوالی خود را به امتیاز تبدیل کرد. این بازیکن ۷ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد. این دومین پیروزی خارج از خانه نیویورک در این فصل بود؛ در حالی که آنها در فصل گذشته تنها در ۷ بازی خارج از خانه پیروز شده بودند.

استفن کری با کسب ۲۸ امتیاز از مجموع ۵۳ امتیاز خود در کوارتر سوم، گلدن استیت را برای برتری مقابل نیو اوزلینز پلیکلنز رهبری کرد. گلدن استیت امروز میهمان نیو اورلینز بود که توانست این بازی را با نتیجه‌ی ۱۳۴ بر ۱۲۰ به سود خود پایان دهد. ۲۸ امتیاز، بیشترین امتیازی است که کری در دوران حرفه ای خود در یک کوارتر به دست آورده است. این بازیکن ۱۷ شوت از ۲۷ اقدام (۸ شوت از ۱۴ اقدام سه امتیازی) خود در این بازی را وارد سبد کرد. ۴ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی، دیگر آماری بود که MVP فصل گذشته به ثبت رساند. چارت شوت های کری در این مسابقه را در زیر می بیندید.

چارت شوت های استفن کری در بازی برابر نیو اورلینز

در آخرین مسابقه امروز لس آنجلس کلیپرز در استیپل سنتر پذیرای ساکرامنتو کینگز بود. کلیپرز در این دیدار نزدیک با نتیجه‌ی ۱۱۴ بر ۱۰۹ حریف خود را شکست داد تا همچنان بدون شکست باقی بماند. بلیک گریفین با کسب ۳۷ امتیاز، ۹ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، ستاره تیمش در این مسابقه بود. بازیکنان کلیپرز در این دیدار ۵۱٫۳ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند.

نتایج مسابقات NBA در سی و یکم اکتبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
ایندیانا پیسرز ۷۶ ۹۷ یوتا جاز دانلود
واشنگتن ویزاردز ۱۱۰ ۱۱۷ نیویورک نیکس دانلود
نیو اورلینز پیکانز ۱۲۰ ۱۳۴ گلدن استیت واریورز دانلود
ممفیس گریزلیز ۱۰۱ ۹۱ بروکلین نتز دانلود
پرتلند تریل بلیزرس ۹۰ ۱۰۱ فینیکس سانز دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۱۱۴ ۱۰۹ ساکرامنتو کینگز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۷ پاسخ

  1. kamal32 گفت:

    دمت گرم کلیپرز وگریفین

  2. مجید گفت:

    اوه اوه اوه!!!

  3. parymo گفت:

    فنه لبرانم دو اتیشه ولی استف فوق العادس چه بدنو پایی میاد موقع حرکت

  4. جنگجو گفت:

    به به مرسی از این نوع پوشش اخبار چارت شوتا رو نگاه کنید دوستان. اگه کری همینجوری ادامه بده بازم ام وی پی میشه دیگه خودتون ببینید هی اسم بازیکنای دیگرم نبرید
    گلدن استیت=ابرقدرت بسکتبال

  5. russel westbrook گفت:

    just DeAndre Jordan & kevin durant

  6. سینا میلواکی گفت:

    لیکرز چه خوب و پرتلند چه بد
    امسال مدعیا چقد با توپ پر اومدن همه. نیو یورک هم با آنتونیه رو فرم دوست داشتنی تر شده

  7. سینا میلواکی گفت:

    کلیپرز البته

  8. به نظرم امسال MVP خیلی سخت رقابتی میشه
    بین کری و دورانت و وستبروک و البته لبران
    کری فوق العاده شده

  9. M-N.Oklahoma.cit .thunder گفت:

    منم همین نظر دارم محمد رضا این چهار تا مدعی mvpهستند البته شاید بشه هاردنو هم اضافه کرد فعلا که هاردن چیزی نشون نداده

    • جنگجو گفت:

      فراموش نشه به هیوستون تای لاسون اضافه شده که ممکنه به ترکیب و سیستم هیوستون نخوره. پارسال هاردن همه کاره راکتس بوده و هم بازیساز اول تیمش. ممکنه اضافه شدن لاسون تا یک مدت به تاکتیک های حمله راکتس ضربه بزنه زمان میبره راکتس ترکیب مناسب برای حمله رو پیدا کنه. هاردن داره روی Catch-shot کار میکنه در حالی که پارسال با دریبل زدن شوت میزده. قطعا وستبروک کاندید ام وی پی نیست (خواستید مفصل میگم چرا) ولی دورانت هست. دیویس هم هست منتها شروع خوبی نداشته شاید به خاطر تاکتیک های جدید جنتری باشه

  10. جنگجو گفت:

    دوستان پرتلند بازیکناش رو فروخته. متیوس به دالاس،آلدریچ به اسپرز،رابین لوپز و آفلالو به نیکس و بتوم به به شارلوت ترید شده. عوضش ال فروک امینو و اد دیویس و جرالد هندرسون و نواه وانل و میسون پلاملی اومدن ..از ۵ استارتر پارسال فقط لیلارد مونده و سی جی مک کالوم هم خوبه. یکی از ارزونترین تیمهای لیگ امساله همونم که پلیکانز رو برده خیلی خوب بوده

    • سینا گفت:

      جایی هست که بشه کپ روم امسال تیمها رو دید؟؟

      • از منوهای بالای سایت روی «تیم های NBA» کلیک کنید و تیم مورد نظرتون رو انتخاب کنید. برنامه بازی ها، ترکیب، دستمزد بازیکنان و مجموع دستمزد ‌پرداختی هر تیم در پایین صفحه هر تیم موجوده.

  11. امیرعباس ارباب گفت:

    چه میکنه این گلدن استیت

  12. steph 30 گفت:

    اقا همه با هم
    MVP MVP MVP
    عشق است کری
    عشق است گلدن استیت

  13. محمد حسین گفت:

    به نظر من امسال هم مثل پارسال استفن کری mvp میشه عشق است کری

  14. mahdi گفت:

    فقط کلیپرز….

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *