نتایج مسابقات NBA در شانزدهم دسامبر ۲۰۱۵

نتایج مسابقات NBA در شانزدهم دسامبر 2015

لیگ NBA در شانزدهم دسامبر ۲۰۱۵ با انجام دوازده مسابقه دنبال شد. پیروزی ایندیانا، اورلاندو، دیترویت، شیکاگو، اکلاهما سیتی و سن آنتونیو، از جمله نتایج امروز بود.

تیم بسکتبال ایندیانا پیسرز برای ثبت پانزدهمین پیروزی فصل خود، دالاس موریکس را از پیش رو برداشت. ایندیانا امروز میزبان دالاس بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۷ بر ۸۱ حریف خود را مغلوب کند. سی جی مایلز از ایندیانا در این دیدار ۲۰ امتیاز، ۷ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. مانتی الیس و پاول جرج نیز هر کدام ۱۹ امتیاز کسب کردند.

کسب ۱۷ امتیاز توسط چنینگ فرای به اورلاندو مجیک کمک کرد تا شارلوت هورنتز را از پیش رو بردارد. اورلاندو در این بازی خانگی با نتیجه‌ی ۱۱۳ بر ۹۸ به برتری دست یافت. فرای که در این دیدار ۵ شوت از ۷ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کرد، ۳ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز به دست آورد. شش بازیکن دیگر اورلاندو نیز امتیازات خود در این بازی را دورقمی کردند. بازیکنان اورلاندو در این دیدار ۵۵٫۸ درصد از مجموع شوت ها و ۵۸٫۳ درصد از شوت های سه امتیازی خود را وارد سبد کردند و بهترین عملکرد فصل خود در این دو فاکتور را به ثبت رساندند. ال جفرسن که ۶ بازی گذشته تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، دوباره سلامت خود را به دست آورده است اما به دلیل نقض قوانین ضد مواد مخدر لیگ، ۵ بازی از همراهی تیمش محروم شده است و تا روز ۲۶ دسامبر نمی تواند برای شارلوت به میدان رود.

دیترویت پیستونز در شبی که کنتاویوس کالدول-پاپ بیشترین امتیاز دوران حرفه ای خود را ثبت کرد، بوستون سلتیکس را از پیش رو برداشت. دیترویت در این بازی خانگی با نتیجه‌ی ۱۱۹ بر ۱۱۶ مقابل حریف خود به برتری رسید. کالدول-پاپ در این مسابقه ۳۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات کسب کرد. آیزیاه تامس از بوستون با کسب ۳۸ امتیاز در این بازی، بیشترین امتیاز دوران حضور خود در لیگ را تکرار کرد. تامس ۳ ریباند و ۷ پاس منجر به گل نیز به ثبت رساند.

شیکاگو بولز در حضور ۲۱۰۳۲ تماشاچی حاضر در یونایتد سنتر، میهمان خود ممفیس گریزلیز را با نتیجه‌ی ۹۸ بر ۸۵ شکست داد. جیمی باتلر با کسب ۲۴ امتیاز، ۴ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، از بازیکنان شاخص بولز در این مسابقه بود. شیکاگو کوارتر سوم این مسابقه را با برتری ۲۴ بر ۱۳ پایان داد. اختلاف امتیاز ایجاد شده در این کوارتر به آنها برای کسب این پیروزی کمک کرد.

اکلاهما سیتی تاندر با پیروزی مقابل پرتلند تریل بلیزرس، ششمین برد متوالی خود را ثبت کرد. اکلاهما سیتی امروز میزبان پرتلند بود و توانست رقیب خود را با نتیجه‌ی ۱۰۶ بر ۹۰ مغلوب کند. کوین دورنت با کسب ۲۴ امتیاز، ۷ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. این هفتمین بازی متوالی بود که تاندر به حریف اجازه نمی داد به ۱۰۰ امتیاز برسد. اکلاهما سیتی که پنجشنبه شب میهمان کلیولند کولیرز خواهد بود، به ۴ بازیکن شروع کننده خود در کوارتر چهارم استراحت داد.

سن آنتونیو اسپرز با برتری مقابل واشنگتن ویزاردز، رکورد جدیدی در تاریخ خود ثبت کرد. سن آنتونیو امروز میزبان واشنگتن بود که این بازی را با برتری ۱۱۴ بر ۹۵ پایان داد. سن آنتونیو با کسب این پیروزی، بیست و سومین برد متوالی خانگی خود را به ثبت رساند که رکورد جدیدی در تاریخ این باشگاه محسوب می شود. کوای لئونارد از اسپرز در این بازی ۲۷ امتیاز، ۳ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی به دست آورد.

نتایج مسابقات NBA در شانزدهم دسامبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
ایندیانا پیسرز ۱۰۷ ۸۱ دالاس موریکس دانلود
اورلاندو مجیک ۱۱۳ ۹۸ شارلوت هورنتز دانلود
بروکلین نتز ۹۸ ۱۰۴ میامی هیت دانلود
دیترویت پیستونز ۱۱۹ ۱۱۶ بوستون سلتیکس دانلود
نیویورک نیکس ۱۰۷ ۱۰۲ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
آتلانتا هاوکس ۱۲۷ ۱۰۶ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
شیکاگو بولز ۹۸ ۸۵ ممفیس گریزلیز دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۱۰۶ ۹۰ پرتلند تریل بلیزرس دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۱۱۴ ۹۵ واشنگتن ویزاردز دانلود
یوتا جاز ۹۴ ۱۰۴ نیو اورلینز پیکانز دانلود
گلدن استیت واریورز ۱۲۸ ۱۰۳ فینیکس سانز دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۱۰۳ ۹۰ میلواکی باکز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳۱ پاسخ

  1. آذرخش گفت:

    چه رقابت خوبی 🙂

  2. ehsan گفت:

    خداروشکر میامی امسال تیم خوبیه و میشه بهش امیدوار بود،چند جا هم شایعه بود که میگفت احتمال داره کارملو یا دوایت هاواراد به میامی ترید بشن

    • reza گفت:

      عزیز دلم مگه کشکه که ۵تا سوپر استار گرون تو یه تیم باشن؟ اصا با عقل جور درماید؟

  3. timmy گفت:

    به امید قهرمانی اسپرز

  4. Mahdi6 گفت:

    امسال خیلی تیما نسبت به پارسال بهترشدن مثل همین نیویورک ولی قهرمان کلیولنده در ضمن من تو سایت NBA خوندم کایری اروینگ احتمال خیلی زیاد بازی با اوکلاهما نمیرسه بازی بعدش با فیلادلفیا میرسه اینم لینکش: http://www.nba.com/2015/news/1.....index.html

  5. kiiiiiiiiiing گفت:

    البته درستشم همینه که جلوی سیکسرز برگرده ، بعد از این همه دوری جلوی یه تیم قوی برگشتن یه کم ریسکه و پرفشاره ، ضمنا شامپرت که هم مجدد مصدوم شده و هنوز نگفتن که چقدر شدیده دیگه چشم ترس شده.
    اسپرز واقعا امسال تیم خوبیه امروز هم یه رکورد ثبت کرد در تعداد برد متوالی خانگی خودشون ، این فصل میانگین امتیازش در هر بازی ۱۰۱.۶ هست که تقریبا مشابه کلیولنده و آمار خوبیه بالای ۱۰۰ ، ولی در میانگین امتیازی که به حریفاش داده رکوردش ۸۸.۲ هست که در کل شرق و غرب رتبه اول هست با اختلاف ، رده دوم متعلق به میامی هست با ۹۳.۸

  6. kiiiiiiiiiing گفت:

    اینم بگم فصل پیش هم اسپرز تیم خوبی بود و تونست سری رو از واریورز ۲ بر ۱ ببره با اینکه فقط در یک بازی میزبان بود ، ولی این فصل تیمش بهتره ، ضمنا امروز دانکن نبود نمیدونم علتشو

  7. kiiiiiiiiiing گفت:

    جذب دوایت هاوارد که غیر قابل باوره ، میامی یه سنتر درجه یک داره خودش هیچ نیازی به سنتر نداره. هاوارد باید فقط به اورلاندو برگرده ، داستانش خیلی شبیه لبرانه ، پیک یک درفت شد ، اونم دقیقا به پیروی از لبران از تیمش رفت ولی فرقش این بود که به رینگ نرسید

  8. kiiiiiiiiiing گفت:

    اینم لینک دیدار لبران با طرفدار بوستونی که دچار ضایعه مغزی شده ، طفلک حتی دست هم نمیتونه بده ولی باورش نمیشه وقتی لبران میاد سمتش و تحویلش میگیره ازین رو به اون رو میشه ، این کلیپ مال بین دو نیمه هست و آخر بازی دوباره از خجالتش درمیاد ، زیر این مطلب هم نوشته که هاوارد از نقشش در راکتس راضی نیست
    http://espn.go.com/nba/story/_.....on-celtics

  9. kiiiiiiiiiing گفت:

    بد نیست روش جدید کوبی رو هم ببینید برای رای جمع کردن آل استار ، آخه زبل بودن هم حدی داره ، المپیک که میخواد بره آل استارم میخواد بیاد اونم با این استدلال که آخرین آرزوهاشه ، آخه به چه قیمتی ؟ خوردن حق این همه ستاره فعال؟؟؟ برگشته میگه اگر انتخابم نکردید هم مهم نیست اگر به آرزوم نرسم دنیا به آخر نمیرسه ، خب تابلو هست که دنبال رکورد ۳ طلای المپیکه و همچنین ۱۸ دعوت به آل استار ، آخه کی جوردن از این حرفا میزد؟ کی راضی میشد حق بقیه رو بخوره؟.
    http://espn.go.com/nba/story/_.....-star-game

    • رضا گفت:

      روش جدید؟؟؟چی میگی دوست عزیز؟؟؟حالت خوبه؟؟؟حق بقیه رو بخوره یعنی چی؟؟؟
      بهونه ی دیگه ای ندارید ؟؟؟؟حالا مثلا اگه کوبی به ۳ مدال المپیک و۱۸ ال استار نرسه اتفاق خیلی خاصی میفته؟؟؟از ارزش هاش کم میشه؟؟؟چیزی بهش اضافه میشه؟؟
      بعدشم مایکل جردن سال ۲۰۰۳ که اخرین ال استارش بود مگه تو اوج بود که انتخاب شد واسه ال استار که شما میگی حق بقیه رو بخوره؟؟؟
      شما چه دوست داشته باشید چه نداشته باشید کوبی صد در صد تو ال استار هست (اونم با رای بالا) پارسال و سال قبلش که مصدوم بود انتخاب شد حالا امسال که داره بازی میکنه و سال اخرشم هست میخواد انتخاب نشه

  10. KOBE24 گفت:

    کوبی بیشتر از هرکس دیگه حق بازی تو المپیک ر داره و همینطور تو آل استار.کوبی همین الآن هم بهترینه.لبرونم بش نمیرسه.بین این همه ستاره کوبی از همه سرتره

  11. My Dubs گفت:

    اها مثلا اسپرز قویه و گلدن استیت حذف میشه و از این جریانا. باشه من که ناراحت نمیشم اسپرز قهرمان شه ولی خیلی بیشتر از اونی که واری یرز قهرمان شه دوس دارم کلیولند قهرمان نشه.
    باشه اسپرز میاد با کوای لینرد عین هو آوار خراب میشه رو سر جناب اسطوره خان لبران
    فینال ۲۰۱۴ یادش بخیر چه بازی کرد جلو لبران فرقش اینه بازیش بهترم شده

  12. alik گفت:

    kiiiing جان حالت خوبه؟؟؟
    باشه کوبی خیلی بازیکن مضخرفیه امسالم که رای نمیاره چون اصن محبوب نیست واسه همین به روش های مرموز و جاه طلبانه خودش میخواد بیاد ال استار
    هرچی باشه دیگه جردن هم به محبوبیت لبرون نمیرسه مگه غیر اینه؟!!اه اشتباه شد همین پارسال کری تازه به دوران رسیده بیشتر از لبرون برای ال استار رای اورد:))))

  13. kiiiiiiiiiing گفت:

    در جواب my dubs چون من از اسپرز تعریف کردم دلیلش اینه که واریورز رو زیر سوال بردم؟ و شما بهت بربخوره و بیای لبران رو بکوبی؟ آخه من حرف لبران زدم؟؟؟ یه دوست دیگه هم همینکارو کرده من از داستان آل استار کوبی گفتم بعدش اومده اونو سرتر از لبران دونسته آخه من کی حرف لبران زدم؟ بعد میگن شماها عشق مقایسه هستید حالا ببینید کیا دارن مقایسه میکنن و ته هر حرفی رو به لبران میکشونن ، واریورز میانگین امتیازاتی که گرفته ۱۱۵.۸ هست که یه عدد استثناییه و تقابل واریورز و اسپرز میشه بهترین حمله و بهترین دفاع ، واقعا بازی قشنگی میشه ، شما هم یکم تمرین کن زود از کوره در نری
    اما در جواب دوستمون رضا باید بگم من کاملا حرف منطقی زدم اگر غیر از اینه بگو ، اولا جردن در فصل آخرش با اینکه ۴۰ سالش بود در هر ۸۲ بازی حضور داشت و میانگین حضورش در هر بازی ۳۷ دقیقه بود و میانگین امتیازش هم زیر ۲۰ نیومد و ضمنا تیمش نهم شد و نه آخر ، و از همه مهمتر اینکه اصلا نیازی به اینجور مصاحبه ها نداشت که بخواد احساسات و نوستالژیک همه رو متاثر کنه تا بهش رای بدن ، هر مصاحبه این جوری که داشت میزاشت برای بعد از تموم شدن یه قضیه ، نه قبل از اون و در حین رای گیری ، مگرنه ما شرقی ها از خدامونه که کوبی بیاد استارتر غرب بشه خب مسلما شانس پیروزی شرق بیشتر میشه ، ولی حرف من اینه که حقش نیست.
    ستاره ها باید همدیگه رو بکشند بالا نه اینکه حق همدیگرو بخورن ، همین صبح که لبران یه تنه تاندر رو برد و از طریق همین تریبون ازش تشکر میکنم بخاطر بازی استثنایی که انجام داد ، بعد از بازی مصاحبه کرد و گفت دورانت میتونه رکورد کریم عبدالجبار رو بشکنه ، به این میگن اخلاق

  14. kiiiiiiiiiing گفت:

    دست شما هم درد نکنه alik ، شما سومین نفری هستی که بحثی رو هیچ ربطی به لبران نداشت به اون کشوندی ، واقعا تشکر میکنم اینا همش امتیازه واسه ما .
    بازم دم رضا گرم که از بحث خارج نشد و نزد به صحرای سینا و صحرای کربلا.
    بازم میگم من مشکلی با رکورد زدن کوبی ندارم ، قصد هم ندارم از ارزشها یا محبوبیتش کم کنم ، فقط میگم اینجور مصاحبه ها یه جور تیز بازیه ، ضمنا اون سوالاتی که رضا از من کرده در پارگراف دوم حرفاش ، دقیقا منم همین سوالا رو دارم ولی از کوبی ، قبول کن این سوالا رو باید ازکوبی بپرسی ، چون اونه که خودشو زده به مظلوم نمایی ، باید ازش پرسید خب چهار تا رای بیشتر ارزششو داره ؟ چی بهت اضافه میشه؟

  15. رضا گفت:

    شما خیلللللللللی خوبید.خودتون میبرید و میدوزید. تحلیل میکنید صحبت های بقیه رو ما هم استفاده میکنیم

  16. My Dubs گفت:

    نخیر شما اومدی تو یک پست کاملا بی ربط به قضیه گفتی پارسال اسپرز ۲-۱ وریورز رو برده. خودم یادمه کوای لینرد یک بازی هفت تا توپ ربایی داشت. در ضمن اون آماری که شما نگاه میکنی معیار اصلی دفاع محسوب نمیشه شما باید opponent field goal percentage رو نگاه کنی یا اینکه تو هر ۱۰۰ موقعیت چند امتیاز به حریفان داده. بعد راجع به دفاع یک تیم قضاوت کنی .
    http://espn.go.com/nba/hollinger/teamstats
    گلدن استیت خودش دفاعشم قابل قبوله . اسپرز و شیکاگو و میامی از واریورز بهترن تو دفاع . اسپزز خیلی بهتره
    من لبران رو نکوبیدم واقعیت اینه. اسپرز چه برسه به فینال چه نرسه کوای لینرد شدیدا لبران رو اذیت میکنه خیلی بدتر از ایگودالا یا بارنز و تامسپون. کلیولند به اسپرز میبازه تو یک سری ولی شاید جلو وریورز یک شانسی داشته باشه.
    دانکن نبود استراحت داده بود بهش پاپ. این مساله تازه نیست همون فصلی هم که قهرمان فصل شدن نوبتی به بازیکنای مسن و حتی جوون استراحت میداد تا همیشه سرحال باشن
    در ضمن لبران خودش نمیخواد حول و حوشه ۳۱-۳۲ دقیقه بازی کنه چرا که غرور داره. میگه من هنوز سنم بالا نرفته در حالی که همه ستاره ها با اینکه کمتر بازی کنن موافقن تا همیشه سرحال باشن. http://www.rotoworld.com/playe.....bron-james
    اینی کاریم که لبران کرده جنبه تبلیغاتی داره فقط. کریس رونالدو و جان سینا هم از این کارا زیاد میکنن نمیگم کار بدی میکنن اما در مقابل اون در آمدی که دارن هیچ رقمی محسوب نمیشه. بازیکن با اخلاق کسیه که تو زمین با اخلاقه مثل دانکن. بازیکنی که روی رایان اندرسون خطای شارژ میکنه بعد اونور زمین حرکت غیر اخلاقی میکنه سر یک فول ساده بازیکن اخلاقه؟؟بازیکنی که روی نیمکت یقه هم تیمش ماریو چالمرز رو میگیره خوش اخلاقه؟؟؟و…………
    داشتن محبوبیت بیشتر لازمش زدن همچین حرکات خیر خواهانه ایه مثل خیلی از بازیگرای هالیوود یا بازیکنای فوتبال. علی دایی و علی کریمی مثلا خیلی خیرن ولی وقتی مقابل هم قرار بگیرن هیچکدوم از موضعشون کوتاه نمیان. خیرخواه واقعی و جوونمرد واقعی اونیه که در عین نداشتن مال و ثروت ببخشه وگرنه تمام این برنامه ها از قبل برنامه جیمز،رونالدو و…….برای محبوبیت بیشتره و لاغیر

  17. bmm گفت:

    این my dubs الان سکته میکنه!باشه بابا اصلا تو خوبی!لبران اصلا محبوبیت نداره خوبه؟اتفاقا شما هرچه بیشتر بخواین شخصیت لبران رو بکوبی و واریوز رو ببری بالا ما بیشتر لبران رو دوس خواهیم داشت!اون یکی که میخواد لبرون رو بکوبه که کوبی رو ببره بالا!به این کار فقط باید خندید!

  18. kiiiiiiiiiing گفت:

    نمیدونم شماها از چه منطقی پیروی میکنید امیدوارم حرفمو بفهمید ، اولا یک نفر اومد از اسپرز تعریف کرد منم خب دیدم واقعا این تیم تعریفیه خب به این تعریف ادامه دادم و گریزی هم به فصل پیش زدم ، خب اسپرز از واریورز برد ، با کوز مساوی کرد ، کوز هم با واریورز مساوی کرد ، اینا جزیی از تاریخه کاریش که نمیشه کرد همونطور که کوز در فینال به واریورز باخت نمیدونم مشکلش چیه ، اتفاقا بیان کردن تاریخ خیلی منطقی تر از اینه که پیش بینی کنیم. شما گفتی اسپرز کوز رو در فینال برده خب مگه من چیزی گفتم ، چون حقیقته کاریش نمیشه کرد دلیلی نداره از کوره در برم.
    راجع به دانکن و دقایق بازیش ، خب طبیعیه که زمان بازیش کمتر باشه سنش خیلی بیشتره ، ضمنا بلت هم از لبران مقابل میامی استفاده نکرد.دورانت امروز صبح کلا چسبیده بود به لبران ولی کاری از پیش نبرد. دفاع کردن لبران کار آسونی نیست.
    در مورد آمار هم بگم ppg و opp ppg که من بهشون استناد کردم اصلی ترین فاکتورها هستند ، میتونی سرچ کنی ، ضمنا آماری هم که خودت دادی بر حسب def eff و off def باز هم حرف منو تایید میکنه که واریورز بهترین تیم حمله است و اسپرز هم بهترین دفاع ، بازم نمیفهم الان مشکلت چیه چون خودت اومدی حرف منو تایید میکنی و بعدش موضع گرفتی ، اون لینکی هم که گذاشتی بر اساس فاکتورهای حمله sort شده در صورتیکه قبلش صحبت از مقایسه دفاع تیمها میکردی ، گرچه هرجور مرتب بشه بازم حرف منو تایید میکنه
    نمیدونم کلا چی اذیتت کرده که حمله میکنی ، فکر کنم کلا درخشش این روزای لبران و افتادگی خاصی که توی مصاحبه هاش داره باعث شده همه موضع بگیرن ، یا شایدم از سوتی هایی که خودتون میدید ناراحتید که من دیگه باعث اون نیستم ، خودتون دقت کنید از بحث خارج نشید ، اینجاش جالبه که به من میگی از بحث خارج شدی !!!

  19. My Dubs گفت:

    قدرت ویورز پشت عدد و رقمه. لبران تو یک بازی با ارولاندو ۲۵ امتیاز گرفته. تامپسون تو یک کوارتر ۲۷ امتیاز. کری تو یک کوارتر ۲۸ امتیاز با پلیکانز گرفت تو مصاجبه هاش افتادگی خاص داره؟؟؟بعد اونوقت اصلا کری و تامسپون مصاحبه ای میکنن؟؟؟گفتی مصاحبه یاد مصاحبه پارسالش افتادم میگفت من بهترین بازیکن جهانم لبران خیلی خود ساخته است. کری چند تا بازی سه تا کوارتر بازی کرده و به مرز ۴۰ امتیاز رسیده بعدش نشسته رو نیمکت استراحت میکنه. دریماند گرین هرکی رو بخواد دفاع میکنه. اره اسپرز قابل تعریفه و رقیب خیلی خوبی برای لبرانه. در ضمن میدونم بهترین تیم دفاعی اسپرزه و بهترین تیم حمله وریورز ولی وریورز دفاعشم از قضا خیلی خوبه لبران کمرش مصدومه خیلی وقته شاید افتادگیش واسه اونه خخخخخخخخخ…
    در ضمن کری یک سال بازیکن اخلاق شده میدونستی اینم.

  20. Kiiiiiiiiiing گفت:

    دیگه باید اخلاق منو بدونید که وارد بحث های کودکانه نمیشم ، اگر مشکلت خوب بودن لبرانه که من تضمین میدم که لبران جزو ده بازیکن برتر حال حاضر nba هم نیست

  21. My Dubs گفت:

    لبران خوبه بازیش ولی از خودراضی و مغروره وگرنه اروینگ هم همون تیمه و خیلیم دوسش دارم من. اخه مگه میشه بهترین بازیکن جهان تو فصلی که همه انتظار دارن ام وی پی بشه بهترین بازیکن ماه شرقم نشه.؟؟ بعدشم اصن مهم نیست بهترین بازیکن جهان کی باشه مهم اینه بهترین تیم NBA چه تیمیه. در عین حال لبران دیگه ام ام وی پی نخواهد شد تو زندگیش تا وقتی کری هست تا وقتی بازیه جورج و لینرد روز به روز بهتر میشه، تا وقتی لبران تحمل قبول شکست رو نداره. خبری از ام وی پی نیست. اینیم که میگی دورانت نتونست کاری کنه دیگه اقلا ما کودکا میدونیم دورانت بازیکن دفاع نیست

  22. kiiiiiiiiiing گفت:

    ما که آخر نفهمیدیم برای شما بازیکن مهمتره یا تیم ، فکر کنم خودت هم هنوز نمیدونی ، اینجور که من فهمیدم شما استاد پیشگویی هستی در همه زمینه ها از جمله نتایج بازیها و همچنین تعیین قهرمان و mvp و … ، البته من خودم خیلی مشتاقم بدونم امسال در آل استار چه کسی mvp میشه ، خیلی لطف میکنی اگر زحمت اینم بکشی ، از جانب خودم و دوستان قول میدم حتما از خجالت تون دربیام.
    اگر بازی صبح رو دیده بودی اینو نمیگفتی ، کلا جیمز و دورانت نزدیک هم بازی میکردن و مرتب همدیگرو محدود میکردن ، اگر یه نگاهی به آمار ریباند دفاع و بلاک هاش بندازی خودت متوجه میشی که چقدر در کارهای دفاعی تیمش شرکت میکنه

  23. My Dubs گفت:

    عه دوست گلم ریباند و بلاک شات جزوی از دفاعه ولی همش که نیست یه داستان و ماجرایی هست به نام دفاع پیرامونی یا Perimeter defender اون اصل دفاعه. اگه جایی دیدی دورانت یک دفاع پیرامونی خوبه منبعشم به من بگو منم در جریان باشم. از قضا من اصلا ال استارز رو نگاه نمیکنم. چون دورانت دیشب مثلا نتونسته لبران رو دفاع کنه پس دفاع کردن لبران کار خیلی سختیه؟؟بازی رپتورز و همین تیمت کاوالیرز رو بشین ببین با دقت دماری کرول چجوری لبران رو دفاع میکنه. اون دفاع اصله. نه عزیز من میدونم عاشق لبرانید همتون ولی باید واقعیت رو نگاه کرد. کوای لینرد به سادگی دفاعش میکنه. جورج یادته؟؟اونم بنده خدا خیلی دفاش خوب بود.
    جورج پارسال پاش شکست جوری که استخون پاشو میدید ولی اومده ب بسم الله شده بازیکن ماه شرق
    تیمهای کنفرانس شرق همه پیشرفت کردن.
    دریماند گرین داره چپ و راست تریپل دابل میکنه من میام هی بگم مثلا گرین امشب عجب کولاکی به پا کرد؟؟. بوستون با این بازیکنای کم نام و نشون عالی بوده. شارلوت و پیسرز سبک بازیشون رو به بهترین نحو عوض کردن. شما عاشق لبرانی ولی باقی ماجرا رم ببین اینکه همیشه میای در وصف لبران کامنت میذاری خیلی خوبه منم استفاده میکنم لبران در طول یک دهه بهترین بوده. چند روز دیگه میشه ۳۱ سالش و میفته تو سراشیبی کل حرفم اینه انتظار نداشته باش لبران مثل سابق باشه دیگه. کلیولند رینگی بدست بیاره صدقه سر کایری بدست میاره و جووناش مثل دلاودوا و اون بنده خدا تریستن تامپسون. میگی پیش بینی میکنم
    خیلی من رویایی فکر میکنم که کلیولند راحت قهرمان شرق میشه ؟؟؟(خب خدا کنه نشه)
    بعدم اسپرز و وریورز مدعی اول قهرمانی غربن دیگه شما که اینو قبول داری اینشالله
    اسپرز ولی گفتی یاد فینال ۲۰۱۴ افتادم .

  24. My Dubs گفت:

    “بسکتبال NBA تو لبران خلاصه نمیشه ”
    کل صحبتم اینه اگه جایی زیاده روی کردم من از دوستان عذر میخوام.

  25. My Dubs گفت:

    البته من ایشون رو (King) به عنوان یک هوادار خوب و منطقی و باسواد و مودب کلیولند قبول دارم.
    اسپرز نزدیک ۲۰ ساله امتیاز داده شده به حریفانش رو زیر ۱۰۰ نگه داشته. این بنده خدا قسط زیر سوال بردن وریورز رو نداشت من اشتباه برداشت کردم ( در این مورد خاص)
    اگرم نظرات من رو کودکانه میدونه نظر لطفتشه

  26. Irving گفت:

    خیلی دیگه متعصبانه شد نظرات تو این پست
    اولا به اونایی که که میگن کوبی الانم از همه بهتره و فلانه سلام عرض میکنم. آرزوی سلامتی براتون دارم
    ثانیا به اونایی که انقد به لبران گیر میدن و محکومش میکنن توصیه میکنم چشماشونو باز کنن. من طرفدار ۲آتیشه لبران نیستم ولی لبران الان بهترین بازیکن لیگ هست. بهترین بازیکن بودن به تعداد امتیاز بالا گرفتن نیس. لبران اگه بخواد میتونه تو هر بازی بالای ۳۰ بگیره. همتونم میدونید. کری چون قدرت ۳ زدن زیادی داره امتیازای بالایی میگیره. بهترین بازیکن کسیه که تو کل فصل ثبات داشته باشه. مثل لبران که هر بازی با یکم اینور اونور آمارش ثابته.
    ثالثا اینکه اینجا نوستراداموس نمیخوایم. پیش بینیاتونو نگهدارین واسه خودتون. چه با اقتدترم پیش بینی میکنن بعضیا.
    رابعا که کایری که از مصدومیت برگشت حداقل ۱۰تا بازی نیازه تا با هم هماهنگ بشن. بعد اون ۱۰ تا بازی میبینمتون و بهتون میگم که تیم یعنی چی هم بازیکن یعنی چی

  27. Kiiiiiiiing گفت:

    بنده عذر میخوام اگر باعث رنجش شدم ، اگرم از لفظ کودکانه استفاده کردم مربوط به یک نظر بود نه همه نظرات ، از خودت میخوام ۲ تا رویکرد رو با هم مقایسه کنی و قضاوت کنی کدومش درسته :
    ۱٫ شخصی میاد تیم مورد علاقه ش و همچنین بازیکنان تیمش را و به خصوص یکیشون رو بیشتر از همه تحسین میکنه و هیچ توهینی به تیمهای دیگه و بازیکنای دیگه نمیکنه و اکثر اوقات از بازیهای خوبشون هم تعریف میکنه
    ۲٫ شخصی دیگر میاد میگه من نمیخوام از بازیکنای مورد علاقه م تعریف و تمجید کنم ، از قضا میاد به تیمهای دیگه و بازیکنای دیگه گیر میده و تضعیف میکنه و حتی قصد داره طرفدارای بازیکنای یه تیم خاص رو به جون هم بیندازه ، که چی نصیبش شه ولله منم نمیدونم
    شرکت نایک میاد با یه بازیکن قرارداد مادام العمر میبنده ، خب حتما کارشناساش یه چیزایی دیدن دیگه ، حتما یه حدسایی زدن دیگه ، بالاخره اوناهم توی شرکتشون پیشگو دارن دیگه ، همه تیمای لیگ آرزوی داشتن یه همچنین اسطوره ای رو دارن ، بعد ما میایم میگیم طرف دیگه ته خطه !!! عزیز من اینو بدون این بابا خیلی زیگیل تر از این حرفاس حالا حالا کار داره با تیمهای رقیب

  28. My Dubs گفت:

    ببخشید من تند رفتم نباید بنا به سلایق شخصی اینجا نظری بذارم گرچه اگر کسی به تیم یا بازیکن مورد علاقه من توهینم بکنه اینجا من اصلا ناراحت نمیشم

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *