نتایج مسابقات NBA در پانزدهم نوامبر ۲۰۱۵

نتایج مسابقات NBA در پانزدهم نوامبر 2015

پیروزی هورنتز و لیکرز و شکست خانگی هاوکس و تاندر، از جمله نتایج مسابقات NBA در پانزدهم نوامبر ۲۰۱۵ بود.

کسب ۳۳ امتیاز توسط نیکولاس باتوم در برابر تیم سابقش، به شارلوت هورنتز کمک کرد تا پنجمین پیروزی فصل را کسب کند. شارلوت امروز میزبان پرتلند تریل بلیزرس بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۶ بر ۹۴ حریف خود را مغلوب کند. باتوم که در این مسابقه بیشترین امتیاز خود در این فصل از رقابت ها را کسب کرد، ۵ ریباند و ۶ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. ال جفرسن با ۲۹ امتیاز، ۵ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، دیگر بازیکن شاخص شارلوت بود.

تیم بسکتبال یوتا جاز با برتری مقابل آتلانتا هاوکس، به سه باخت متوالی خود پایان داد. یوتا امروز میهمان آتلانتا بود که توانست حریف خود را با نتیجه‌ی ۹۷ بر ۹۶ مغلوب کند. درک فیورز از یوتا در این مسابقه ۲۳ امتیاز، ۹ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به دست آورد. پاول میلسپ از آتلانتا می توانست در ۱٫۵ ثانیه مانده به پایان بازی نتیجه را به نفع تیمش تغییر دهد اما جامپ شات او وارد سبد نشد. جف تیگ از آتلانتا به دلیل مصدومیت در این مسابقه غایب بود.

اکلاهما سیتی تاندر در چزاپیک انرژی آرینا پذیرای بوستون سلتیکس بود که این بازی را با نتیجه‌ی ۸۵ بر ۱۰۰ به حریف خود واگذار کرد. مارکوس اسمارت از بوستون با کسب ۲۶ امتیاز، بیشترین امتیاز دوران بازی خود در لیگ را ثبت کرد. این بازیکن ۸ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد. راسل وستبروک از اکلاهما سیتی با وجود اینکه تنها ۵ شوت از ۲۰ اقدام خود را وارد سبد کرد، ۲۷ امتیاز به دست آورد. ۴ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۲ بلاک شات، دیگر آماری بود که وستبروک ثبت کرد. انتونی مورو در این بازی برای دومین بار جایگزین کوین دورنت مصدوم در ترکیب شروع کننده شد. آسیب دیدگی همسترینگ دورنت که در بازی برابر واشنگتن حادث شد، باعث می شود این بازیکن حداقل ۷ تا ۱۰ روز نتواند بازی کند.

دومین پیروزی فصل لس آنجلس لیکرز در حضور ۱۸۹۹۷ تماشاچی حاضر در استیپل سنتر رقم خورد. لیکرز امروز میزبان دیترویت پیستونز بود و بازی را با برتری ۹۷ بر ۸۵ پایان داد. کوبی برایانت از لیکرز در این مسابقه ۳۷ دقیقه بازی کرد و با کسب ۱۷ امتیاز، ۸ ریباند و ۹ پاس منجر به گل در این مسابقه، فاصله‌ی چندانی با تریپل دابل نداشت. کوبی ۲ توپ ربایی نیز ثبت کرد.

نتایج مسابقات NBA در پانزدهم نوامبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید. برای دانلود ویدئوهای سایت NBA از جمله تاپ تن و … از منوهای بالای سایت روی “ویدئوهای سایت NBA” کلیک کنید. برای دانلود مسابقات NBA به صورت کامل نیز به این تاپیک انجمن مراجعه کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
نیویورک نیکس ۹۵ ۸۷ نیو اورلینز پیکانز دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۱۰۶ ۱۱۴ ممفیس گریزلیز دانلود
شارلوت هورنتز ۱۰۶ ۹۴ پرتلند تریل بلیزرس دانلود
آتلانتا هاوکس ۹۶ ۹۷ یوتا جاز دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۸۵ ۱۰۰ بوستون سلتیکس دانلود
ساکرامنتو کینگز ۱۰۷ ۱۰۱ تورنتو رپتورز دانلود
لس آنجلس لیکرز ۹۷ ۸۵ دیترویت پیستونز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. دانیال گفت:

    دورنت هم که تو این ۲ سال اخیر همیشه خدا مصدومه

  2. ahmad گفت:

    دورانت داره مثل رز میشه . امیدوارم به بازی ها سریع برگرده

  3. king KOBE24 گفت:

    لیکرز و کوبی میترکونن.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *