نتایج تیم های بازیکنان ایرانی لیگ بسکتبال چین در ۱۵ نوامبر ۲۰۱۵

نتایج تیم های بازیکنان ایرانی لیگ بسکتبال چین در 15 نوامبر 2015

تیم های بازیکنان ایرانی لیگ بسکتبال چین در ۱۵ نوامبر ۲۰۱۵ پیروز از میدان خارج شدند.

در یکی از بازی های امروز بیکنگ فلای دراگن میزبان فوجیان بود و این بازی را با برتری ۱۰۳ بر ۹۱ به پایان رساند. مهدی کامرانی در این مسابقه ۱۸ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۱ بلاک شات، ۳ توپ ربایی و ۳ پاس منجر به گل برای بیکنگ کسب کرد و به تیمش کمک کرد تا تعداد بردها و باخت های خود را در عدد ۳ برابر کند.

حامد حدادی و هم تیمی هایش در سیچوان بلو والز پذیرای فوشان بودند که حریف خود را با نتیجه‌ی ۱۲۴ بر ۱۱۳ مغلوب کردند. حدادی در این مسابقه ۱۰ شوت از ۱۴ اقدام خود را وارد سبد کرد و ۲۰ امتیاز به دست آورد. سنتر تیم ملی کشورمان که تا پیش از این مسابقه با میانگین ۱۷٫۴ ریباند، بهترین ریباند کننده لیگ چین بود، در این بازی ۹ ریباند نیز کسب کرد. ۵ بلاک شات، ۱ توپ ربایی و ۲ پاس منجر به گل، دیگر آماری بود که حامد کسب کرد.

ژیجیانگ چوژو میزبان جیانگسو تونگشی بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۱۳ بر ۱۰۸ رقیب خود را از پیش رو بردارد. صمد نیکخواه بهرامی در این مسابقه ۹ امتیاز، ۴ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی برای ژیجیانگ ثبت کرد.

لیگ بسکتبال چین در هجدهم نوامبر ۲۰۱۵ ادامه خواهد یافت.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. mahdi گفت:

    سلام احمد اقا میشه از این به بعدshaq in the fool رو هم بزارید خیلی ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *