نتایج و هایلایت های بسکتبال ان‌بی‌ای در چهاردهم نوامبر ۲۰۱۵

نتایج و هایلایت های بسکتبال ان‌بی‌ای در چهاردهم نوامبر 2015

پیروزی کلیپرز، اسپرز و واریورز و شکست راکتس و کولیرز، از مهمترین نتایج بسکتبال ان‌بی‌ای در چهاردهم نوامبر ۲۰۱۵ بود.

جمال کرافورد با کسب ۳۷ امتیاز، بیشترین امتیاز خود در این فصل از رقابت ها را کسب کرد و به کلیپرز برای غلبه بر پیستونز کمک کرد. لس آنجلس کلیپرز امروز میزبان دیترویت پیستونز بود و با نتیجه‌ی ۱۰۱ بر ۹۶ حریف خود را مغلوب کرد. کرافورد که به دلیل مصدومیت جی.جی. ردک در ترکیب شروع کننده قرار گرفته بود، ۶ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات نیز به ثبت رساند. بلیک گریفین با ۳۴ امتیاز، ۸ ریباند، ۹ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، دیگر بازیکن شاخص کلیپرز بود. کریس پاول در این مسابقه نیز به دلیل مصدومیت غایب بود. آندره درامند از پیستونز در این بازی ۱۸ امتیاز، ۱۹ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات ثبت کرد.

هیوستن امروز در تویوتا سنتر پذیرای دالاس بود که بازی را با نتیجه‌ی ۹۸ بر ۱۱۰ به حریف خود واگذار کرد. ریموند فلتون از دالاس با ۲۳ امتیاز، یکی از شش بازیکن تیمش بود که امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کرد. این بازیکن ۶ ریباند و ۱ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. جیمز هاردن گرچه با ۲۵ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه بود اما بار دیگر عملکرد ضعیفی در شوتزنی داشتن و تنها ۵ شوت از ۲۱ اقدام خود را وارد سبد کرد. هاردن ۷ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز کسب کرد. دوایت هاوارد در این مسابقه استراحت کرد و برای هیوستن به میدان نرفت.

میلواکی باکز در دیداری نفس گیر که دو وقت اضافه داشت، کلیولنذ کولیرز را با نتیجه‌ی ۱۰۸ بر ۱۰۵ مغلوب کرد و بردهای متوالی پادشاه و هم تیمی هایش را در عدد ۸ متوقف کرد. امتیازات تیم میلواکی در این مسابقه بین بازیکنان مختلف تقسیم شد و ۷ بازیکن از مرز ۱۰ امتیاز گذشتند. گِرِگ مونرو در این مسابقه ۱۶ امتیاز، ۱۷ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات برای باکز ثبت کرد. مایکل کارتر-ویلیامز که ۵ بازی گذشته میلواکی را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در این بازی به ترکیب بازگشت. لبران جیمز در این مسابقه ۳۷ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۳ بلاک شات به دست آورد. گرچه در ۳ دقیقه و ۱۵ ثانیه پایانی وقت اضافه دوم که توسط جرید بیلس دفاع می شد، موفق نشد امتیازی کسب کند.

سن آنتونیو اسپرز در شبی که تیم دانکن دیوید رابینسون را پشت سر گذاشت، فیلادلفیا سونی سیکسرز را مغلوب کرد. اسپرز در این دیدار خانگی با نتیجه‌ی ۹۲ بر ۸۳ سیکسرز را پشت سر گذاشت و دهمین باخت متوالی این تیم را رقم زد. تیم دانکن در این مسابقه ۱۵ امتیاز، ۴ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۵ بلاک شات به ثبت رساند. او با بلاک شات هایی که در این بازی ثبت کرد، رکورد ۲۹۵۴ بلاک شاتی که هم تیمی سابقش دیوید رابینسون، در طول دوران حرفه ای خود ثبت کرده بود را شکست و به رده‌ی پنجم بازیکنانی رسید که بیشترین بلاک شات را در تارخ NBA ثبت کرده اند. لامارکوس آلدریج در این دیدار ۱۷ امتیاز، ۱۹ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به دست آورد.

گلدن استیت با پیروزی مقابل بروکلین نتز، یازدهمین برد متوالی خود را کسب کرد. گلدن استیت امروز میزبان بروکلین بود که در وقت اضافه اول با نتیجه‌ی ۱۰۷ بر ۹۹ حریف خود را شکست داد. استفن کری در این دیدار ۳۴ امتیاز، ۳ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. این بازیکن با ۵ سه امتیازی که در این مسابقه به ثمر رساند، رکورد سه امتیازی هایی که پدرش، دل کری، در NBA به ثبت رسانده بود و همچنین رکورد هدایت تورگوغلو را شکست و به رده‌ی ۴۱ام بازیکنانی رسید که بیشترین سه امتیازی را در تاریخ لیگ به ثمر رسانده اند. ۳ امتیازی کلیدی آندره ایگودالا در ۵٫۹ ثانیه مانده به پایان وقت معمول این بازی موجب شد گلدن استیت از شکست بگریزد و کار را به وقت اضافه بکشاند. پیش از آغاز این مسابقه علاوه بر سرود ملی ایالات متحده، سرود ملی فرانسه نیز برای ادای احترام به کشته شدگان حملات تروریستی پاریس اجرا شد.

نتایج و هایلایت های بسکتبال ان‌بی‌ای در چهاردهم نوامبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
لس آنجلس کلیپرز ۱۰۱ ۹۶ دیترویت پیستونز دانلود
واشنگتن ویزاردز ۱۰۸ ۹۹ اورلاندو مجیک دانلود
هیوستن راکتس ۹۸ ۱۱۰ دالاس موریکس دانلود
میلواکی باکز ۱۰۸ ۱۰۵ کلیولند کولیرز دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۹۲ ۸۳ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
فینیکس سانز ۱۰۵ ۸۱ دنور ناگتز دانلود
گلدن استیت واریورز ۱۰۷ ۹۹ بروکلین نتز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۹ پاسخ

  1. Cp3viii گفت:

    ادمین خسته نباشی
    بهترین شروع لیگ مال کدوم تیم هست و چند برده؟

    • تیم واشنگتن کپیتالز (فصل ۱۹۴۸-۴۹) و تیم هیوستن راکتس (فصل ۱۹۹۳-۹۴) با ۱۵ برد و ۰ باخت، بهترین شروع های تازیخ لیگ رو در اختیار دارن.

  2. امیرعباس ارباب گفت:

    اینجوری که داره پیش میتونیم شاهده یه تیم مثل شیکاگو دهه۹۰باشیم به اسم گلدن استیت

  3. aliMVP#7 گفت:

    با سلام. لطفا اگه میشه یک مطلب در مورد بهترین های تاریخ nba مثل ۳ امتیازی زن های برتر و بهرین ریباندر ها وبیشرین امتیازات و بقیه چیزا رو بزارید . باتشکر

  4. علیرضا گفت:

    حقشون بود که مردن.این همه به خود داعش کمک میکردن.تازه بعدش معلوم شد که ۲۷ درصد جوانهای فرانسوی با داعش همدردی کردند.

  5. علیرضا گفت:

    هه امسال راکتس هیچ کاری نمیتونه بکنه

  6. mlbj گفت:

    حیف شد کلیولند باخت ی بازی دیگه میخواست که رکورد بزنه فک کنم …..

  7. king KOBE24 گفت:

    سلام.امسال گلدن و کلیپرز میترکونن.امسال هم غرب قهرمان میشه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *