نتایج و هایلایت های بسکتبال ان بی ای در سیزدهم نوامبر ۲۰۱۵

نتایج و هایلایت های بسکتبال ان بی ای در سیزهم نوامبر 2015

بسکتبال ان بی ای در سیزدهم نوامبر ۲۰۱۵ با انجام یازده مسابقه دنبال شد.

سومین شکست فصل آتلانتا هاوکس در تی‌دی گاردن رقم خورد. تیم بوستون سلتیکس امروز میزبان آتلانتا هاوکس بود که این بازی را با برتری ۱۰۶ بر ۹۳ پایان داد. آیزیاه تامس در این مسابقه ۲۳ امتیاز، ۵ ریباند، ۱۰ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی برای بوستون ثبت کرد. بازیکنان بوستون این مسابقه را با یک ران ۱۰-۰ به پایان رساندند و به هاوکس اجازه ندادند در ۳ دقیقه پایانی امتیازی کسب کند. مایک بودنهولزر، سرمربی آتلانتا، به دلیل مشکل خانوادگی همراه تیمش نبود.

کلیولند کولیرز برای رسیدن به هشتمین پیروزی متوالی خود، نیویورک نیکس را از پیش رو برداشت. نیویورک امروز میزبان کلیولند بود که این بازی را با نتیجه‌ی ۸۴ بر ۹۰ به حریف واگذار کرد. لبران جیمز در این مسابقه ۳۱ امتیاز، ۳ ریباند، ۶ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. ۶ امتیاز پایانی کلیولند در این مسابقه توسط مو ویلیامز به دست آمد. این بازیکن کار خود را با کسب ۲۰ امتیاز، ۲ ریباند و ۳ پاس منجر به گل به پایان رساند. کلیولند تا به اینجای فصل رکورد ۸ برد و ۱ باخت را ثبت کرده و بهترین شروع تاریخ خود را تکرار کرده است.

کسب ۲۷ امتیاز توسط جیمی باتلر به شیکاگو بولز کمک کرد تا میهمان خود را مغلوب کند. شیکاگو امروز پذیرای شارلوت هورنتز بود که توانست با نتیجه‌ی ۱۰۲ بر ۹۷ حریف خود را شکست دهد. باتلر در این بازی ۵ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد. پاو گاسل با ۱۹ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات، دیگر بازیکن شاخص شیکاگو بود. برای شارلوت نیز نیکولاس باتوم ۲۸ امتیاز، ۸ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی ثبت کرد.

شوت لی آپ زک رندولف در ۰٫۶ ثانیه مانده به پایان بازی، باعث شد تماشاچیان حاضر در فدکس فروم با خوشحالی سالن را ترک کنند. تیم ممفیس گریزلیز امروز میزبان پرتلند تریل بلیزرس بود و موفق شد این بازی را با برتری ۱۰۱ بر ۱۰۰ به پایان برساند. رندولف در ۱٫۶ ثانیه مانده به پایان بازی و در حالی که تیمش ۹۹ بر ۱۰۰ از حریف عقب بود، با لی آپ خود سعی کرد نتیجه را به نفع تیمش تغییر دهد اما شوت او بلاک شد. او در ادامه توپ بلاک شده را ریباند کرد و شانس خود برای به دست آوردن امتیاز را در ۰٫۶ ثانیه مانده به پایان بار دیگر امتحان کرد که این بار موفق بود و موجب پیروزی تیمش شد. مارک گاسل در این بازی ۳۱ امتیاز، ۴ ریباند و ۵ پاس منجر به گل برای ممفیس به دست آورد. سی‌جی مک‌کالوم از پرتلند نیز ۲۶ امتیاز، ۶ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به دست آورد.

دنور ناگتز میزبان هیوستن راکتس بود و توانست با نتیجه‌ی ۱۰۷ بر ۹۸ حریف خود را مغلوب کند. دنیلو گالیناری از دنور با کسب ۲۷ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تیمش در این مسابقه بود. این بازیکن ۱ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی نیز به دست آورد. برای هیوستن نیز جیمز هاردن ۲۸ امتیاز، ۸ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۲ بلاک شات ثبت کرد.

نتایج و هایلایت های بسکتبال ان بی ای در سیزهم نوامبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
ایندیانا پیسرز ۱۰۷ ۱۰۳ مینسوتا تیمبرولوز دانلود
اورلاندو مجیک ۱۰۲ ۹۳ یوتا جاز دانلود
بوستون سلتیکس ۱۰۶ ۹۳ آتلانتا هاوکس دانلود
نیویورک نیکس ۸۴ ۹۰ کلیولند کولیرز دانلود
تورنتو رپتورز ۱۰۰ ۸۴ نیو اورلینز پیکانز دانلود
شیکاگو بولز ۱۰۲ ۹۷ شارلوت هورنتز دانلود
ممفیس گریزلیز ۱۰۱ ۱۰۰ پرتلند تریل بلیزرس دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۱۰۲ ۸۵ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
دالاس موریکس ۹۰ ۸۲ لس آنجلس لیکرز دانلود
دنور ناگتز ۱۰۷ ۹۸ هیوستن راکتس دانلود
ساکرامنتو کینگز ۱۱۱ ۱۰۹ بروکلین نتز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵ پاسخ

  1. puya a گفت:

    لینک بازی ساکرامنتو مشکل داره

  2. امیرعباس ارباب گفت:

    مدآغا کجاس پیداش نیس؟

  3. reza گفت:

    واقعا راندو داره عالی بازی میکنه کازنس هم همینطور نمیدونم چرا خبری از رودی نیس. ساله قبل که خوب بازی کرد؟؟؟؟
    خدایی okc امسال پتانسیل قهرمانیو داره

  4. sina777 گفت:

    تورنتو مثل سال های قبل خوب کار میکنه اما تو پلی اف گند میزنه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *