نتایج مسابقات NBA در ۱۸ فوریه ۲۰۱۴

نتایج مسابقات NBA در 18 فوریه 2014

مسابقات NBA یک روز پس از پایان آخر هفته آل استار، در روز ۱۸ فوریه ۲۰۱۴ از سر گرفته شد.
در یکی از مسابقات امروز، ایندیانا پیسرز در خانه با نتیجه ۱۰۸ بر ۹۸، آتلانتا هاوکس را شکست داد. پاول جرج از ایندیانا در این مسابقه ۲۶ امتیاز، ۲ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد.
ممفیس گریزلیز که پس از ۷ مسابقه، دوباره گارد راس خود، مایک کانلی را در اختیار داشت، موفق شد با نتیجه ۹۸ بر ۹۳ نیویورک نیکس را مغلوب کند. کانلی بازگشت موفقی در این دیدار داشت و با کسب ۲۲ امتیاز، پرامتیازترین بازیکن ممفیس لقب گرفت. این بازیکن ۵ ریباند و ۳ پاس منجر به گل نیز به دست آورد.
لبرون جیمز با ثبت بیشترین امتیاز خود در این فصل از رقابت های لیگ، میامی هیت را برای پیروزی بر دالاس رهبری کرد. هیت امروز در سالن امریکن ایرلاینز سنتر میهمان دالاس ماوریکس بود که توانست حریفش را با نتیجه ۱۱۷ بر ۱۰۶ از پیش رو بردارد. لبرون جیمز در این دیدار ۴۲ امتیاز، ۹ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. بازیکنان هیت در این مسابقه ۵۷٫۱ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند.
در آخرین مسابقه امروز، لس آنجلس کلیپرز در خانه با نتیجه ۱۰۳ بر ۱۱۳، مقابل سن آنتونیو اسپرز شکست خورد. تیم دانکن از اسپرز با کسب ۱۹ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۷ پاس منجر به گل، از بازیکنان تاثیر گذار تیمش بود. اسپرز در این مسابقه تونی پارکر را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت؛ گِرِگ پوپویچ، سرمربی اسپرز، اعلام کرده است این بازیکن به دلیل مصدومیت های مختلف به مدت نامعلوم، برای تیمش بازی نخواهد کرد.
نتایج مسابقات NBA در ۱۸ فوریه ۲۰۱۴ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان

نتیجه

میهمان

هایلایت

ایندیانا پیسرز

۹۸-۱۰۸

آتلانتا هاوکس

دانلود

فیلادلفیا سونی سیکسرز

۱۱۴-۸۵

کلیولند کاوالیرز

دانلود

واشنگتن ویزاردز

۱۰۳-۹۳

تورنتو رپتورز

دانلود

دیترویت پیستونز

۱۰۸-۹۶

شارلوت بابکتز

دانلود

ممفیس گریزلیز

۹۳-۹۸

نیویورک نیکس

دانلود

میلواکی باکز

۱۰۰-۱۰۴

اورلاندو مجیک

دانلود

دالاس ماوریکس

۱۱۷-۱۰۶

میامی هیت

دانلود

دنور ناگتز

۱۱۲-۱۰۷

فینیکس سانز

دانلود

لس آنجلس کلیپرز

۱۱۳-۱۰۳

سن آنتونیو اسپورز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *