نتایج نیمه نهایی تورنمنت مانیل انتخابی المپیک ۲۰۱۶

نتایج نیمه نهایی تورنمنت مانیل انتخابی المپیک 2016

تیم های بسکتبال کانادا و فرانسه با برتری مقابل حریفان در نیمه نهایی تورنمنت مانیل انتخابی المپیک ۲۰۱۶، راهی فینال شدند.

در اولین بازی نیمه نهایی تورنمنت مانیل، امروز تیم های کانادا و نیوزلند برابر هم قرار گرفتند که این مسابقه با برتری ۷۸ بر ۷۲ کانادا پایان یافت. کوری جوزف از کانادا در این مسابقه ۲۳ امتیاز، ۵ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. تریستن تامپسن با ۱۳ امتیاز و ۱۰ ریباند، دیگر بازیکن شاخص کانادا بود. (دانلود هایلایت های مسابقه)

در دیگر بازی نیمه نهایی این تورنمنت، تیم های بسکتبال فرانسه و ترکیه برابر هم قرار گرفتند. فرانسه با پیروزی ۷۵ بر ۶۳ مقابل ترکیه در این دیدار، حریف کانادا در فینال شد. تامس هرتل از فرانسه با ۱۷ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تیمش در این دیدار بود. او ۱ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی نیز به دست آورد. برای ترکیه نیز عمر آشیک ۱۹ امتیاز، ۵ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی ثبت کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

برنامه مسابقات فینال تورنمنت های انتخابی المپیک ۲۰۱۶ را در زیر مشاهده می کنید. (زمان بازی ها به وقت ایران نوشته شده اند).

تورنمنت ها تورنمنت بلگراد تورنمنت تورین تورنمنت مانیل
ساعت بازی ۲۳:۳۰ ۲۳:۳۰ ۱۷:۳۰
۹ جولای (۱۹ تیر) صربستان – پورتوریکو ایتالیا – کرواسی ——
۱۰ جولای (۲۰ تیر) —— —— فرانسه – کانادا

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.