نتایج پیش فصل ان بی ای در روز ۲۵ اکتبر

پاو گاسل-دی مارکوس کازینس

مسابقات پیش فصل لیگ ان بی ای در ۲۵ اکتبر با شکست لیکرز و پیروزی کلیپرز همراه بود.در بازی های دیشب لس آنجلس لیکرز در خانه با نتیجه ۸۲ بر ۹۴ مغلوب ساکرامنتو کینگز شد.دی مارکوس کازینس که در رقابت های پیش فصل در ترکیب ساکرامنتو خوب ظاهر شده است در این بازی نیز درخشید و با کسب ۲۰ امتیاز،۱۳ ریباند و ۲ توپ ربایی بهترین بازیکن میدان لقب گرفت.کوبی برایانت که بازی قبل لیکرز را به دلیل مصدومیت از دست داده بود در این بازی نیز غایب بود.
در یکی دیگر از بازی ها،تیم دیگر شهر لس آنجلس یعنی کلیپرز موفق شد در خانه دنور ناگتز این تیم را با نتیجه ۱۰۶ بر ۹۴ شکست دهد.در این بازی بلیک گریفین از کلیپرز با ۲۵ امتیاز،۱۱ ریباند و ۲ توپ ربایی بهترین بازیکن میدان لقب گرفت تا کلیپرز بازی های پیش فصل NBA را با پیروزی به اتمام برساند.
نتایج رقابت های پیش فصل در روز ۲۵ اکتبر را در جدول زیر مشاهده می کنید.رقابت های پیش فصل NBA فردا با برگزاری ۹ مسابقه به پایان می رسد.

میزبان

نتیجه

مهمان

هایلایت

شارلوت بابکتز

۱۰۰-۹۰

میلواکی باکز

دانلود

یوتا جاز

۹۱-۹۷

پرتلند تریل بلیزرس

دانلود

لس آنجلس لیکرز

۹۴-۸۲

ساکرامنتو کینگز

دانلود

دنور ناگتز

۱۰۶-۹۴

لس آنجلس کلیپرز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *