نتایج نیمه نهایی بسکتبال باشگاه های آسیا

موسی نبی پور

مرحله نیمه نهایی بسکتبال باشگاه های آسیا امروز برگزار شد.در اولین دیدار امروز تیم الریاضی لبنان با نتیجه ۱۱۶ بر ۶۵ بلنت ترکمنستان را شکست داد و فینالیست شد.این دومین حضور الریاضی در فینال بسکتبال باشگاه های آسیا است.این تیم در سال ۲۰۱۱ نیز به فینال رقابت ها راه یافته بود.در این بازی امیر صعود از الریاضی با کسب ۴۵ امتیاز،۶ ریباند و ۳ توپ ربایی عملکرد فوق العاده ای داشت و بهترین بازیکن میدان شد.
در دیگر دیدار این مرحله تیم مهرام با نتیجه ۹۳ بر ۷۶ دوهاک عراق را شکست داد تا حریف الریاضی در بازی فینال شود.این چهارمین بار است که مهرام به فینال جام باشگاه های آسیا می رسد.در این دیدار مهدی کامرانی با کسب ۲۳ امتیاز،۹ پاس منجر به گل،۵ ریباند و ۳ توپ ربایی موثرترین بازیکن ایران بود.
به این ترتیب دیدار رده بندی فردا ساعت ۱۱ صبح (به وقت تهران) بین دو تیم بلنت ترکمنستان و دوهاک عراق برگزار می شود.دیدار فینال بسکتبال باشگاه های آسیا را نیز روز دوشنبه ساعت ۲۲ (به وقت تهران) تیم های الریاضی لبنان و مهرام ایران برگزار می کنند.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *