پایان کار تریسی مک گریدی در بسکتبال NBA

پایان کار تریسی مک گریدی در بسکتبال NBA

تریسی مک گریدی با سابقه ۷ بار حضور در آل استار NBA،روز دوشنبه اعلام کرد که از بسکتبال ان بی ای بازنشسته شده است و پس از این در خارج از کشور بازی خواهد کرد.
مک گریدی در برنامه First Take شبکه ESPN گفت:”من ۱۶ سال بازی ای رو انجام دادم که دوست داشتم.من تا به حال دوران خوبی داشتم،اما حالا وقتشه که این دوران به یه پایانی ختم بشه.”
مک گریدی در طول دوران حرفه ای خود در لیگ که از سال ۱۹۹۷ و با درفت شدن او از دبیرستان آغاز شد،متوسط ۱۹٫۶ امتیاز،۵٫۶ ریباند و ۴٫۴ پاس منجر به گل را به دست آورد.
این بازیکن پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت ها،در ماه آوریل با سن آنتونیو اسپورز قرارداد امضا کرد اما دقایق بسیار بسیار ناچیزی برای این تیم که به فینال NBA رسید بازی کرد.
McGrady گفت هنوز فکر می کند که می تواند بسکتبال بازی کند و هنگامی که شانس کمک به سن آنتونیو به او داده نشد،نا امید شد.
او گفت:”وقتی ما تو بازی فینال بودیم و مانو [جینوبلی] سخت تلاش می کرد،من احساس کردم که می تونم کمک کنم.”
با این حال او اذعان کرد که مدیریت تیم اسپورز به او گفته بود که او یک بازیکن برای تضمین بیشتر است و به احتمال زیاد بازی نخواهد کرد.
هنگامی که از او خواسته شد که این مساله را روشن کند که آیا به بازی کردن در چین فکر می کند،مک گریدی پاسخ داد:”رسما از ان بی ای بازنسشته شدم.اما درها هنوز باز هستن.”
مک گریدی پیش از این و قبل از آغاز فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۳ نیز یکبار از NBA خداحافظی کرده بود،اما به نظر می رسد این بار،شاهد پایان کار او در ان بی ای خواهیم بود و بازگشتی در کار نخواهد بود.

در پایان بد نیست ده حرکت برتر مک گریدی در طول دوران بازیش از نظر NBA.com را تماشا کنید.(دانلودلینک کمکی)

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۷ پاسخ

  1. Shaq#32 گفت:

    Dorud bar to jenab aziz.
    jenab yja fk mikonam eshtba neveshti, Spurs ro Sporz neveshti, ehtiaj b tashi dare.
    jenab tu basketbal vaghti tup varede halghe mishe, gozareshgar mige SCORE, hala ma b assist bayad bgim pase monjare b gol ya pase monjar b emtiaz? monjar b emtiaz fk konam dorostare? age etela’ate bishtari dar in mored dari, bnvisi, mamnun misham.
    Shad bashido bargharar.

    • admin گفت:

      Shaq#32 عزیز ممنون میشم فارسی تایپ کنی.
      خوب به نظرم تلفظ صحیح ترش اسپورز یا اسپرز باشه.حالا شما هر چی دوست داری بنویس و تلفظ کن 🙂
      در مورد assist هم حق با شماست،احتمالا پاس منجر به امتیاز کلمه صحیح تری هست.اما من همچنان ترجیح میدم از “پاس منجر به گل” استفاده کنم 😀
      بشاش باشی 🙂

  2. مسعود گفت:

    این شماره یکش واقعاً یکه! ۱۳ امتیاز تو ۵ پنج ثانیه!! ایول داره بخدا. حیف که مصدومیت نذاشت T.Mac اونطوری که باید تو NBA بدرخشه. البته الانش هم McGrady یکی از بهترین بازیکنای پرآوازه و تاریخی NBA هست.

    • admin گفت:

      البته ۱۳ امتیاز رو تو ۳۵ ثانیه تو دسامبر سال ۲۰۰۴ و بازی هیوستون برابر اسپورز به دست آورد تا راکتس تو اون بازی برنده بشه.اگه به youtube دسترسی داری می تونی ویدئوش رو از اینجا تماشا کنی،اگر هم نه،می تونی از اینجا تماشا یا دانلود کنی.با اون ۱۳ امتیاز کم مونده بود گِرِگ پوپویچ رو قبض روح کنه.

  3. آذرخش گفت:

    درود بر شما
    عزیز من مدتی هست که دارم از تلاش های شما تو این وب گاه استفاده می کنم و لذت می برم.
    خواستم مراتب تشکر و اردتم رو اعلام کنم.
    امیدوارم همیشه موفق باشی.
    راستی یه سوال:مسابقات بسکتبال جوانان غرب آسیا که همین چند وقت پیش تهران برگزار شد رو هیچ جا پوشش نداد.شما ازش اطلاعات یا هایلایت نداری؟
    (یه سوال دیگه هم تو پرانتز می پرسم:شما مسابقات NBA رو از چه شبکه هایی دنبال می کنی؟)
    ممنونم.

    • admin گفت:

      سلام.
      ممنون از لطفت عزیز.
      مسابقات بسکتبال جوانان غرب آسیا با حضور ۴ تیم تو سالن آزادی برگزار شد که با قهرمانی ایران تموم شد.شبکه ورزش این مسابقات رو پوشش داد.فکر نکنم هایلایت از این مسابقات موجود باشه.
      من بازی ها رو از طریق اینترنت دنبال می کنم.اما گویا تو فصل جدید قراره شبکه cnn ترک مسابقات رو پوشش بده.

  4. mohammedlahiji گفت:

    امسال بهتر نبود مونتا الیس میرفت تاندر اشتباه محضه ادم به روکی اعتماد کنه هاشیم تبیت نبود پیک دو بود ولی از بازیکنه دبیرستانیم کمتره

    • admin گفت:

      مشکل تاندر مساله مالی و مالیات های سنگین لیگ بود،که یکی از دلایل رفتن جیمز هاردن از این تیم بود.الیس اگه می اومد تاندر این تیم باید هزینه های سنگینی (هم دستمزد و هم مالیات) پرداخت می کرد.ضمن اینکه تاندر هم الانش هم تا دلت بخواد بازیکن پست ۱ و ۲ داره.

      • mohammedlahiji گفت:

        به جز وست بروک دیگه بازیکنه درست حسابی نداره تو پست ۱ و ۲

        • admin گفت:

          اگه یه بازیکن دیگه در حد وستبروک داشت که دیگه اکلاهما همه رو لوله می کرد.ضمن اینکه استراتژی لیگ اینه که بازیکنای ستاره تو تیم های مختلف پخش بشن و همشون تو یه تیم جمع نشن.
          درسته درک فیشر،تابو سفولوشا،رجی جکسون و جرمی لمب در حد وستبروک نیستن،اما بازیکنای خوبین.مخصوصا رجی جکسون که به نظرم تو پلی آف پارسال بد کار نکرد.برای اینکه ببینیم این گارد تازه کارشون چند مرده حلاجه هم باید تا شروع لیگ صبر کنیم.البته آمارش تو دانشگاه بد نبوده و ظاهرا تو ریباند تبحر خاصی داره.

          • mohammedlahiji گفت:

            گارد یا باید به طور وحشت ناک شوت زن باشه مثله استیفن کری یا لی اپش وحشتناک خوب باشه مثل راندو رجی جکسون در حد متوسطم نیست تو هیچکدوم

          • admin گفت:

            خب به نظر من جکسون یه بازیکن متوسطه اما هنوز فرصت بازی کردن بهش نرسیده.این بازیکن همیشه ذخیره وستبروک بوده اما تو پلی آف که وستبروک مصدوم شد،خوب کار کرد.
            جکسون تو پلی آف پارسال متوسط ۱۳٫۹ امتیاز رو کسب کرده و این در حالیه که ۴۸ درصد پرتاب هاش رو گل کرده.خب اگه این بازیکن نه شوتزنه و نه می تونه لی اپ بره،پس چه جوری همچین آماری ثبت کرده؟

  5. mohammedlahiji گفت:

    اکثر گلاش یا زیر حلقه بود یا توپ استیل شده رفته خالی زده

  6. لیدا گفت:

    سلام ، چرا لینک سایت بسکت نیوز رو به سایتتون اضافه نمیکنید.سایت خیلی خوبیه bball.ir

    • admin گفت:

      سلام.
      تو قسمت لینکدونی،مطالب جالبی که در حین وبگردی هام می بینم اضافه می کنم و اگه مطلب جالبی تو این سایت باشه و من ببنمش،به این بخش اضافه میشه.

  7. مهدی گفت:

    یا Tracy عشقم میمرم واست اصلا چرا رفتی سن آنتونیو حالا چرا از انبی ای رفتی قربون اوم Alley_Yoop هات برم.

  8. حمید رضا گفت:

    سلام من عاشق تریسی مک گریدی هستم ناراحتم که رفته … ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *