بازگشت تریسی مک گریدی با سن آنتونیو اسپورز

بازگشت تریسی مک گریدی با سن آنتونیو اسپورز

تریسی مک گریدی که پیش از آغاز فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۳ ان بی ای،نتوانسته بود با تیمی قرارداد ببندد و با بسکتبال NBA خداحافظی کرده بود،با پیوستن به تیم سن آنتونیو اسپورز بار دیگر به NBA بازگشت.
مک گریدی ۳۳ ساله در جریان مرحله حذفی NBA قادر خواهد بود برای اسپورز به میدان رود،چراکه از اول مارس عضو هیچ تیمی در NBA نبوده است.مک گریدی گفت در آخرین بازی فصل عادی اسپورز مقابل مینسوتا که امشب برگزار می شود،بازی نخواهد کرد.
این بازیکن آخرین بار در فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۲ در ترکیب آتلانتا،در لیگ NBA بازی کرده بود و در مدت زمان ۱۶٫۱ دقیقه توانسته بود به طور متوسط ۵٫۳ امتیاز کسب کند.
مک گریدی امسال در لیگ بسکتبال چین بازی کرد و توانست متوسط ۲۵ امتیاز،۷٫۲ ریباند و ۵٫۱ پاس منجر به گل را ثبت کند.
مک گریدی در پاسخ به این سوال که چقدر می تواند به اسپورزی که به تازگی استفن جکسون را از ترکیبش کنار گذاشته است،کمک کند گفت:”فکر می کنم مشخص نیست.”
مک گریدی دوران حرفه ای فردی موفقی داشته است،که از جمله آنها می توان به کسب امتیاز آورترین بازیکن سال ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ لیگ اشاره کرد.اما تیم هایی که او عضو آنها بوده است هرگز نتوانسته اند در یکی از سری های پلی آف پیروز شوند.امسال که اسپورز در جایگاه دوم کنفرانس غرب قرار گرفته و در راند اول پلی آف،احتمالا باید با یکی از تیم های هیوستون یا لیکرز بازی کند،بهترین شانس او است تا بتواند به این موهم دست یابد.
مک گریدی در این مورد گفت:”هر اتفاقی بیفتد،من خوشحالم که جزوی از آن خواهم بود.این اتفاقی است که من هرگز تجربه نکرده ام در حالی که بهترین اتفاق برای من خواهد بود.”

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. arian گفت:

    agha damet garm man asheghe tracy hastam

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *