پتروشیمی بندر امام قهرمان لیگ برتر بسکتبال در فصل ۹۲-۹۳

پتروشیمی بندر امام قهرمان لیگ برتر بسکتبال در فصل 92-93

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام با پیروزی برابر مهرام تهران، قهرمان لیگ برتر بسکتبال در فصل ۹۲-۹۳ لقب گرفت.
پنجمین مسابقه فینال لیگ برتر بسکتبال امروز در سالن اندیشه ماهشهر برگزار شد و پتروشیمی بندر امام با کسب برتری ۱۱۰ بر ۱۰۶ مقابل مهرام تهران در وقت اضافه اول، در مجموع ۴ بر ۱ حریف خود را شکست داد. مهرام در کوارترهای اول و دوم تیم برتر میدان بود و توانست با نتایج ۲۸ بر ۲۰ و ۲۹ بر ۲۰، حریف خود را مغلوب کند. پتروشیمی بندر امام در کوارتر سوم با درخشش گیبسون و کاظمی با نتیجه ۳۱ بر ۱۴ بر حریف پیروز شد و اختلاف ۱۷ امتیازی پایان نیمه اول را جبران کرد. در ثانیه های پایانی کوارتر چهارم و در حالی که نتیجه بازی ۹۱ بر ۹۱ مساوی بود، حامد آفاق فرصت داشت تا با به ثمر رساندن شوت سه امتیازی خود، موجب پیروزی تیمش شود، اما در این کار ناکام ماند تا کار به وقت اضافه کشیده شود.
در ۲۷ ثانیه مانده به پایان وقت اضافه و در حالی که نتیجه ۱۰۱ بر ۹۹ به سود پترو بود، صمد نیکخواه روی حامد آفاق خطال غیر ورزشی انجام داد تا پترو علاوه بر ۲ پرتاب پنالتی، مالکیت توپ را به دست آورد. پتروشیمی در نهایت و در وقت اضافه اول با نتیجه ۱۹ بر ۱۵ حریف خود را مغلوب کرد.
جاناتان گیبسون از پتروشیمی در این دیدار ۴۱ امتیاز، ۸ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی کسب کرد و با تاثیر گذاری +۳۰، موثرترین بازیکن تیمش بود. ارسلان کاظمی نیز با کسب ۱۶ امتیاز، ۱۳ ریباند (۸ ریباند حمله) و ۳ توپ ربایی، بهترین بازی خود در سری بازی های فینال را انجام داد. حامد حدادی از مهرام نیز ۵۲ امتیاز، ۱۶ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. این بازیکن در این دیدار هر ۳ شوت سه امتیازی خود را وارد سبد کرد.
به این ترتیب پتروشیمی بندر امام برای دومین بار قهرمان لیگ برتر بسکتبال شد.

منبع عکس: ایسنا

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۶ پاسخ

  1. آذرخش گفت:

    WoW!

  2. monaco گفت:

    Hamed hadadi ♥

  3. Hossein گفت:

    به نظرم بسکتبال ایران در حال حاضر فقط از نظر اسلم دانک و کمی هم بال هندلینگ از Nba عقبه. خدایی ای بازی سطحش بالا بود یه اسلم دانک قشنگ هم ارسلان کاظمی زد انصافا چیزی از nba کم نداشت

    • حسن گفت:

      به همین خیال باش !!

      جاناتان گیبسون پای راست نیت رابینسون هم نیست اینجا کرده بود تو لوله همه رو دیگه اونا جای خود دارن …

  4. amir گفت:

    Hossein دوست عزیز نظر شما معلومه کاملا از احساسا تتون نشات گرفته

  5. Ali Ebadi گفت:

    فقط پتروشیمی بندر امام

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *