نتایج و هایلایت های پلی آف بسکتبال NBA در نهم می ۲۰۱۴

اسلم دانک

مسابقات پلی آف بسکتبال NBA در نهم می ۲۰۱۴ با برتری تیم های میهمان در خانه حریفان دنبال شد.
تیم بسکتبال ایندیانا پیسرز با پیروزی خارج از خانه برابر واشنگتن ویزاردز، شکست خانگی در مسابقه اول را جبران کرد. دو تیم امروز برای سومین بار و این بار در سالن ورایزن سنتر به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۸۵ بر ۶۳ به سود پیسرز پایان یافت. دفاع خوب ایندیانا باعث شد ویزاردز در نیمه دوم این مسابقه تنها ۳۰ امتیاز به دست آورد. پاول جرج از پیسرز در این مسابقه ۲۳ امتیاز، ۸ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی کسب کرد. بازیکنان واشنگتن در این دیدار تنها ۳۲٫۹ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند. پیسرز با کسب این برد، ۲ بر ۱ از حریف خود پیش افتاد. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)
مسابقه سوم تیم های اکلاهما سیتی و کلیپرز با برتری کوین دورانت و هم تیمی هایش پایان یافت. لس آنجلس کلیپرز امروز در خانه پذیرای اکلاهما سیتی تاندر بود که با نتیجه ۱۱۲ بر ۱۱۸ مغلوب حریف شد. کوین دورانت از تاندر در این بازی ۳۶ امتیاز، ۸ ریباند و ۶ پاس منجر به گل به ثبت رساند. مت بانز، جی.جی ردک و جمال کرافورد از کلیپرز در این مسابقه مجموعا ۱۵ بار اقدام به شوت سه امتیازی کردند که تنها در سه مورد موفق بودند. تلاش های بلیک گریفین از کلیپرز که منجر به کسب ۳۴ امتیاز، ۸ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۳ بلاک شات شد نیز نتوانست مانع از شکست خانگی تیمش شود. اکلاهما سیتی با کسب این برد نتیجه سری را به ۲ بر ۱ به سود خود تغییر داد. بازی بعدی دو تیم یکشنبه شب در لس آنجلس برگزار خواهد شد. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۶ پاسخ

  1. Hossein گفت:

    خوبه دوست دارم تیم های قوی بیان بالا تا رقابت با وجود ستاره ها جذاب تر شه.امیدوارم هر تیمی قهرمان شه جز میامی

  2. SHaHRooZ گفت:

    کی دی مثل همیشه بی نظیر بود. بازی هم بسیار زیبا بود.
    به امید قهرمانی اکلاهوما.
    مرسی احمد آقا

  3. ehsan گفت:

    الکی زور نزنید، میامی قههههههرمانهههههه

  4. آذرخش گفت:

    دیدن هایلایت بازی کلیپرز-اکلاهوما پیشنهاد میشه
    عالی بود

  5. sina گفت:

    یعنی ایران ان بی ای رو گذاشتی تو جیبت واقعا ماهی

  6. parsa گفت:

    خودتون رو هم بکشید و یک پارچه بشید باز هم از میامی میبازید فک نکنید دورانت ام وی پی شد دیگه تمومه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *