نتایج و هایلایت های پلی آف ان بی ای در سوم می ۲۰۱۴

بلیک گریفین

در مسابقات پلی آف ان بی ای در سوم می ۲۰۱۴ تیم های ایندیانا، اکلاهما و کلیپرز، با پیروزی بر حریفان جواز حضور در مرحله دوم پلی آف را کسب کردند.
تیم بسکتبال ایندیانا پیسرز از اولین مسابقه هفتم خانگی تاریخ خود، سربلند بیرون آمد. این تیم امروز در بنکرز لایف فیلدهوس پذیرای آتلانتا هاوکس بود که توانست با نتیجه ۹۲ بر ۸۰ حریف خود را مغلوب کند. پاول جرج از پیسرز با کسب ۳۰ امتیاز و ۱۱ ریباند، برای ششمین بار در این سری از بازی ها دابل دابل کرد. این بازیکن ۳ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز به دست آورد. تیم آتلانتا هاوکس با ۴۴ اقدام به پرتاب سه امتیازی در این بازی، رکورد اقدام های سه امتیازی تاریخ پلی آف را به دست آورد. این تیم همچنین در این سری از بازی ها ۷۹ پرتاب ۳ امتیازی موفق داشت که رکورد سری های ۷ مسابقه ای تاریخ لیگ است. پیسرز با کسب این پیروزی، در مجموع ۴ بر ۳ حریف خود را مغلوب کرد و حریف واشنگتن در مرحله دوم پلی آف شد. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)
اکلاهما سیتی تاندر با درخشش کوین دورانت و راسل وستبروک، میهمان خود ممفیس گریزلیز را از پیش رو برداشت و سری را با نتیجه ۴ بر ۳ به سود خود خاتمه داد. بازیکنان تاندر در این مسابقه ۶۰٫۹ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند تا تیمشان با نتیجه ۱۲۰ بر ۱۰۹، حریف را مغلوب کند. کوین دورنت در این مسابقه ۳۳ امتیاز، ۸ ریباند و ۲ پاس منجر به گل به دست آورد. راسل وستبروک نیز با کسب ۲۷ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۱۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، دومین تریپل دابل خود در این سری را به ثبت رساند تا پس از راژان راندو، دومین بازیکن تمام ادوار NBA باشد که توانسته در ۷ مسابقه، دو بار تریپل دابل کند. ممفیس گریزلیز در این دیدار زک رندولف را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت. این بازیکن به دلیل مشت زدن به صورت استیون آدامز در بازی گذشته، یک بازی محروم شده بود. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)
در آخرین مسابقه امروز تیم های لس آنجلس کلیپرز و گلدن استیت واریورز در استیپل سنتر به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۱۲۶ بر ۱۲۱ به سود کلیپرز پایان یافت. بلیک گریفین از کلیپرز در این مسابقه ۲۴ امتیاز، ۵ ریباند، ۶ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۳ بلاک شات به دست آورد. دی‌آندره جردن با کسب ۱۸ ریباند در این دیدار، از مرز ۹۴ ریباند در این سری از بازی ها عبور کرد و رکورد بیشترین ریباند ثبت شده در یک سریِ باشگاه کلیپرز که باب مک‌ادو در سال ۱۹۷۵ به دست آورده بود را شکست. به این ترتیب کلیپرز در مجموع با نتیجه ۴ بر ۳ حریف خود را شکست داد تا برای سومین بار در ۳۸ سال اخیر، پیروز یک سری باشد. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. millad گفت:

    اگه میشه بازی کلیپرز و وارریورز رو کوارتر ۴ رو جدا بزارید
    ممنون

  2. reza گفت:

    با تشکر از سایت خوبتون .
    اگه لطف کنید و بازی گلدن استیت و کلیپرز رو به صورت کوارتر های جداگونه بذارید ممنون میشم.

  3. SHaHRooZ گفت:

    اینبار ممفیس جلوی اکلاهوما حرفی واسه گفتن نداشت. واقعا بازی دورنت و وستبروک تماشایی بود.
    ممنون احمد آقا. خسته نباشی.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *