پیروزی تیم حامد حدادی و شکست یاران صمد نیکخواه بهرامی در مسابقات روزِ ۱۲ ژانویه لیگ چین

پیروزی تیم حامد حدادی و شکست یاران صمد نیکخواه بهرامی در مسابقات روزِ 12 ژانویه لیگ چین

مسابقات بسکتبال لیگ چین در ۱۲ ژانویه ۲۰۱۴، با پیروزی تیم حامد حدادی و شکست یاران صمد نیکخواه بهرامی همراه بود.
در یکی از بازی های امروز، سیچوان در خانه میزبان ژیلین بود که موفق شد با نتیجه ۱۲۴ بر ۱۱۶ حریف را مغلوب کند. حامد حدادی در این دیدار یکی از بازی های خوب خود را به نمایش گذاشت و در ۳۶ دقیقه و ۱۲ ثانیه ای که در زمین حضور داشت توانست ۲۱ امتیاز، ۱۲ ریباند (۶ ریباند حمله)، ۶ پاس منجر به گل، ۵ بلاک شات و ۱ توپ ربایی به دست آورد. حدادی در این دیدار بهترین بازیکن زمین از نظر تعداد بلاک شات و سومین بازیکن زمین از نظر پاس منجر به گل بود. تعداد اسیست های حامد با توجه به پست او قابل توجه است؛ تبحر حامد در پاس های منجر به گل، یکی از مهارت هایی است که این بازیکن در زمان حضورش در ممفیس گریزلیز و با توجه به سیستم بازی این تیم به دست آورده است. (دانلود هایلایت های مسابقهلینک کمکی)
در یکی دیگر از مسابقات امروز، فوجیان و صمد نیکخواه بهرامی با نتیجه ۱۰۲ بر ۱۱۲ مغلوب میهمان خود، ژی جیانگ شدند. صمد در این دیدار ۲۶ دقیقه در ترکیب فوجیان حضور داشت که حاصل آن کسب ۷ امتیاز، ۲ توپ ربایی و ۱ پاس منجر به گل بود. (دانلود هایلایت های مسابقهلینک کمکی)
مسابقات بسکتبال لیگ چین روز ۱۵ ژانویه پیگیری خواهد شد؛ سیچوان در این روز میزبان کینگ دائو خواهد بود. فوجیان نیز در خانه به مصاف گوان دونگ خواهد رفت.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. westbrook گفت:

    رده بندی از نظر امتیاز و اسیست و ریباندو و… لیگ چین رو از کجا میشه دید؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *