پیروزی تیم شرق در مسابقه اسلم دانک All-Star 2014 با دانک جان وال

پیروزی تیم شرق در مسابقه اسلم دانک All-Star 2014 با دانک جان وال

پرواز جان وال از روی مسکوت تیمش، با پیروزی تیم شرق در مسابقه اسلم دانک All-Star 2014 همراه شد.
دانک تماشایی جان وال موجب برتری کامل او و هم تیمی هایش، پاول جرج و ترنس راس، در مسابقه اسلم دانک امسال که با سبک و سیاق تازه ای برگزار می شد، گشت و همچنین باعث شد دو کنفرانس شرق و غرب در مجموع مسابقات شنبه شب آل استار، ۲ بر ۲ مساوی شوند.
اسلم دانک وال در پاسخ به دانک بن مک‌لیمور از ساکرامنتو زده شد.مک‌لیمور از روی صندلی ای که شکیل اونیل روی آن نشسته بود، اسلم دانک خود را انجام داد. جان وال در دانک خود، توپی را که مسکوت تیم واشنگتن بالای سر خود نگه داشته بود از او گرفت، سپس آن را تا بین پاهای خود پایین آورد و تبدیل به یک ریورس دانک کرد.
دومینیک ویلکنز، مجیک جانسون و جولیوس اروینگ که قضاوت این مسابقه را به عهده داشتند، در رقابت بین این دو، وال را به عنوان برنده معرفی کردند. پیش از این دانک و در رقابت های تک به تک قبلی، پاول جرج بر هریسون بارنز پیروز شده بود و ترنس راس، دیمین لیلارد را شکست داده بود.
شیوه عجیب برگزاری مسابقه اسلم دانک امسال موجب سردرگمی تماشاچیان و البته خود شرکت کنندگان شد. اما به هر حال باید جان وال را برنده مسابقه اسلم دانک امسال بدانیم.

دانلود هایلایت های مسابقه اسلم دانک ۲۰۱۴ (کیفیت معمولیکیفیت HD)

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. علی گفت:

    بسیار زیبا بود ………. حقش بود جان وال یه مقام اسلم دانک بیاره ……

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *